Stránka 3 z 7
Napsal: 28 říj 2008, 13:42
od langdon2
No tak nieco na tom pravdy podla mna bude...Tiez neni dobre stale aby auto slo len na nizkych otackach...Sak potom ''zaspi'', upchavaju sa vyfukove potrubia.....cele to je zanesene karbonom......Aspon to je moj nazor.....Ale tiez neni dobre jazdit v extremne vysokych otackach.....
Napsal: 28 říj 2008, 16:06
od Mike.S
ty jo, nechci se tě nějak dotknout, ale co jsi dělal při jízdách v té autoškole, měli jste vůbec jízdy?

Napsal: 28 říj 2008, 17:08
od Paladin123
no v autoskole mi to jazdenie moc neslo a kazdu jazdu som mal s inym instruktorom a kazdy mal svoje navyky a ako som vravel fabia 1.2 HTP nie je moja astrina 2.0

tak preto si potrebujem niektore veci ujasnit aby som autu pri jazde neublizoval.
Napsal: 28 říj 2008, 17:32
od santik
A potom sa divime ze ochadza egr
Ako tu uz bolo na fore pisane
Ja osobne cca 2000-3500(obcas 4-5000).Keby ten motor neni nato stavany tak ma obmezdovac v 4tisickach.
Napsal: 28 říj 2008, 17:34
od Mike.S
ja dneska 6500 pak omezovač a jde to taky

Napsal: 28 říj 2008, 17:35
od santik
Paladin123 píše:ano ten dojazd na krizovatke to mi vysvetli napriklad idem vo stvorke 70 a viem ze budem musiet brzdit tak ako to mam urobit a by som nemusel brzdit jak saleny? to sa cem naucit a na ten termostat sa cez vikend spytam.
No brzdenie motorom neni zas take ucine ako brzdy.No pustis plyn a ked ti otacky klesnu niekde k 2tisickam tak podradujes.Musis citit ako auto spomaluje.
Napsal: 28 říj 2008, 17:55
od Paladin123
no to brzdenie motorom musim skusit dnes cestou do roboty
Napsal: 28 říj 2008, 18:11
od Mike.S
a nezapomeň, že máš i normální brzdy, motor to sám nezvládne
Napsal: 29 říj 2008, 00:06
od Paladin123
Tak brzdenie motorom by sme mali ako tak zvladnute a kamarat vravel ze co sa tyka toho ze sa mi nehybe rucicka teploty motora ze to bude asi cidlo a nie termostat ze mi ti pozre rano na parkovisku tak uvidime.inak je normalne ze som za so 40 litrami nafty urobil len 500 km nie je to malo? snazim sa jazdit na spotrebu momentalne lebo je vysoky datum sak to poznate

Napsal: 29 říj 2008, 00:18
od Leo
to je dost málo km, asi jezdíš na moc velký točky
ja najedu na 36l benzínu 630km, ale je to auto od konkurence

Napsal: 29 říj 2008, 06:54
od langdon2
Paladin123 píše:Tak brzdenie motorom by sme mali ako tak zvladnute a kamarat vravel ze co sa tyka toho ze sa mi nehybe rucicka teploty motora ze to bude asi cidlo a nie termostat ze mi ti pozre rano na parkovisku tak uvidime.inak je normalne ze som za so 40 litrami nafty urobil len 500 km nie je to malo? snazim sa jazdit na spotrebu momentalne lebo je vysoky datum sak to poznate

to moze mat kludne zapricinu aj ten vadny termostat...auto je stale studene....cize aj viacej zere.......
Napsal: 29 říj 2008, 08:09
od Jocker
spíš těžká noha na plynu...8l na 100 to je dost
Napsal: 29 říj 2008, 08:18
od langdon2
No alebo aj to...Mne tiez zo zaciatku auto zralo aj 8....to som este nevedel jak poriadne jazdit...no a teraz za spotreba...sak ju nakoniec kazdy vidi....

Napsal: 29 říj 2008, 09:22
od Jocker
on ma ropaka...nevím jak se dostat na takovou spotrebu....
Napsal: 29 říj 2008, 09:38
od AstraDTI
Neco bude s motorem, na 8 litru se dostanu i ja jen vyjimecne, kdyz to sakramensky zenu. Takze s timhle DTL motorem to snad ani neni mozny pokud je vse OK.