Stránka 20 z 33

Napsal: 22 bře 2008, 16:48
od Thomason
Takže problém s Break Light odstraněn - páníček udělal chybu a zapojil oba check controly na kostru....čili 18 nezapojovat... snad se někdo z mých chyb poučí.... :)

Napsal: 22 bře 2008, 22:56
od Frydex
Ono to potěší, když na to člověk příjde.. :D

Napsal: 22 bře 2008, 23:44
od Thomason
no pocit je to snad ještě lepší než kdyby se to povedlo napoprvé..... :lol: hlavně když už nevíš kudy kam a najednou se to objeví.... :)

Napsal: 29 bře 2008, 11:36
od Thomason
Tak po týdnu opět přispívám s troškou do mlýna.....MID v Opelu byl nastaven na správný kód 005 + mi maník projel závady atd., takže celkem v poho. Jenže nefunguje mi aktuální spotřeba - ukazuje "0,00" a dojezd - ukazuje "F". A teď mi není jasný, jestli při tý aktivaci MIDu na Opel Tech 2 se musí aktivovat všechny funkce jednotlivě, nebo jestli je to automatický....a tudíž to mám zase někde blbě zapojený já. Ostatní funkce (průměrná spo., teplota, stopky, atd....) jsou v pohodě.... :?:

Napsal: 29 bře 2008, 16:20
od Karel R
Tak to bude asi zase chyba v zapojení, ne? Já sem nic aktivovat nemusel a vše funguje!

Napsal: 29 bře 2008, 17:10
od Thomason
Ale pokud si dobře pamatuju, tak ty jsi měl počítač ze stejnýho auta....ne? čili jsi ani nebyl u Opla....

Napsal: 29 bře 2008, 17:21
od Karel R
to jo, ale tam šlo jen o ten kód(005), to ty máš taky. jinak se nic nenastavuje.

Napsal: 29 bře 2008, 20:01
od Frydex
Palubní PC se okorát nastaví na správný kód a pokud není funkce PC povolena v ŘJ, tak se tam povolí přes TECH2, jinak se nic nedělá. Máš to někde blbě zapojené... :wink:

Napsal: 30 bře 2008, 19:21
od Charlie
Tak jsem dneska zase zapojil kus PC, už mi chybí jen připojit kabel na ŘJ a mám hotovo. Zdá se, že je vše zapojeno ok, stopky jedou, dojezd za jízdy ukazuje, ale když zastavím, tak na všech hodnotách se zobrazí F ale za jízdy jsou všude čísla. Je to jen tou ŘJ?? Nebo mám něco špatně??

Napsal: 15 dub 2008, 21:22
od Thomason
Po pečlivé kontrole zapojení mi stále přetrvává problém, že dojezd hlásí stále "F" a momentální spotřeba ukazuje stále 0 (za jízdy litry/100km při stání litry/hod). Vše ostatní funguje - tedy včetně průměrné spotřeby na 100km. Maník v Oplu se mě při napíchnutí na tech2 ptal jestli někdy nedělal někdo něco s palivovou soustavou - což samozřejmě netuším, v servisce o tom nic není - ale to není směrodatný. Nemůže s tím problém s tím dojezdem a aktuální spotřebou na počítači nějak souviset? Palivoměr na palubce ukazuje OK. Neumím si to vysvětlit. Nebo vadný MID....? :?:

test zapojení

Napsal: 15 dub 2008, 23:34
od Sintom
Ahoj, zkusím ti nepatrně pomoci, pokud nevlastníš osciloskop.

Na pinu množství paliva se mění napětí dle paliva od 0V do 13 V (dle baterie. Takže když si na tenhle pin napíchneš při připojeném midu nejlépe, budeš mít málo v nádrži a připojíš voltmetr proti + ukáže ti to třeba 5 V pak přitankuj a ukáže třeba 7,5 V tak poznáš že napětí na tomto pinu je OK (bez měřáku to půjde blbě zjišťovat. Co se týče vstřiku, tam se dá občůrat zjištění též a to například pomocí sluchátek s vysokou impedancí a do série dát odpor aby jsi to moc nezatížil cca 100Ohm-1 kOhm a napojit se na pin vstřikování a druhý pin proti + pak podle zvuku poznáš jetli ti tam něco leze. čím vyžší otáčky tím vyžší tón zvuku pokud to nebude hrát je něco zle.
Jinak obojí můžeš otestovat i přímo na MIDu tady musíš už odpojit vstřik i palivo v nádrži na vstřik se napojit paralelně s pinu otáčkoměru, a už by to mělo něco ukazovat, sice kraviny ale něco a to i při stání. u palivoměru vzít potenciometr cca 10 K ohm střed na mid jednu stranu na - druhou na +. jezdce do prostřed a pomaličku zkusit jet na strany nikdy nejet až úplně na kraj potáku ! Jinak mě i při odpojeném palivu se ukazuje spotřeba tak nevím. ID kód máš zprávně ? Máš benzin nebo diesel ? Jaké máš číslo GM Midu (jestli nemáš mid pro Fronteru nebo novější Combo, ty maj piny jinak ale to by ti asi i řekl v Oplu

Napsal: 15 dub 2008, 23:59
od Thomason
uff, dík za odpověď a návod....pokusím se to otestovat. MID mám viz obr. ale myslím, že tenhle pasuje jenom do Zafiry (ale to nechci kecat), kód podle tabulky - 005.... Obrázek

Napsal: 16 dub 2008, 10:20
od Vojta
100% máš špatně pin co jde do jednotky, buď seš napíchlej na špatnym nebo to máš někde přerušený

Napsal: 16 dub 2008, 10:43
od Thomason
No nevim, no....viz foto - černohnědej kabel (byl osazen), PIN 21 ŘJ Multec (spodní konektor na ŘJ - svazek vede pod baterku, kde jsem se na kabel napojil, kabel průchozí až k MIDu - kontrola měřákem a akusticky)...co víc...? Obrázek :( :(

Napsal: 06 kvě 2008, 21:47
od kamarek
Sršeň píše:Takže už mám namontovaný pal.PC (vďaka Vojto) a volal som do servisu aby mi zmenili kody pal.PC na X20DTL. A oni chcú odo mňa 2.000,-.
Je to normal cena?
Toto povedali dnes aj mne v Oply, 2000Sk za zmenu index kodu :shock: :shock: :shock:
Neviete niekto nahodou o niekom inom ako je opel kto vie zmenit tento kod??? Najlepsie na slovensku :) a idealne Ba alebo Zh a okolie. :D :oops: :D

Alebo ak ma niekto podobny problem, mozme vymenit PP. Moj ma index kod 005 a potrebujem 009. :lol: