Stránka 20 z 50
Napsal: 02 čer 2008, 12:07
od Pleshoun
Díky...
Takže je tu někdo s Z16XE komu kontrolka po zaslepení EGR svítí?
Zatím eviduju problém u Z14XE ale Z16XE jsem buď přehlídnul nebo s ní opravdu nikdo problém nemá...
Napsal: 02 čer 2008, 12:27
od Majklus
Ja mam Z16XE a nic nesviti

Napsal: 02 čer 2008, 13:00
od gErda
me sviti uz nejakej ten patek, a kolikrat sem ten agr cistil atd. radsi kupuju ted funglovku a rovnou zaslepim novej a bude klid
Napsal: 06 čer 2008, 17:05
od m1lan
PIKI píše:Tak EGR je uz vymenene, chyba vymazana a slape to ako hodinky! S toho vypliva ze EGR ventil sa DÁÁÁ zohnat aj neoriginal a z asuper cenu 2750-sk!!!!

nazdar, mozes mi prosim ta napisat co ti to robilo ked si kupoval novy egr ????
egr
Napsal: 09 čer 2008, 20:32
od arnie
Chlapi, je slozite vymontovat EGR ventil? Abych ho mohl vycistit, a cim a jak to cistite, Diky
Napsal: 09 čer 2008, 22:39
od AstraMan
Johnaa píše:Pěkný den, dnes se mě rozsvítila kontrolka ERG. Po nastartování se rozsvítila, po chvilce zhasla jako vždy před tím. Po cca kilometru se zase rozsvítila a pak zhasla téměř vždy až když jsem třeba silněji zabrzdil, nebo projel zatáčkou (bez plynu i s plynem). Pak se zase po chvilce rozsvítila. Mám AstruG caravan, motor 2.0DI. Můžete mě poradit co s tím? Upozorňuji že nejsem technik a v motoru jsem se ještě sám nehrabal. Mám zajet někam na diagnostiku? Moc děkuji...
Já mám sice X20DTL, ale doporučuji zajet nejdříve na diagnostiku

¨
Jinak mě se naopak nejčastěji rozsvěcela, když jsem potřeboval akcelerovat při předjíždění ( mezi 3000-4000Ot ) a pak v městě, když jsem stál delší dobu v koloně.
Ale opravdu si zajeď co nejdříve na diagnostiku a pokud bude hlásit pouze EGR ventil, tak se raději pusť do opravy co nejdříve. Já jsem váhal dost dlouho a dojel jsem na to

Díky němu nemůžu už ani nastartovat

Napsal: 12 čer 2008, 11:00
od Johnaa
Tak nové poznatky. kontrolka se rozsvítí po cca 2 min jízdy. Zhasne při sebemnším sešlápnutí brzdy a pak se zase po chvilce rozsvítí. takto ji lze zhasínat. Je to záležitost AGR?
Napsal: 12 čer 2008, 17:08
od spermin
to asi né, při vadném AGR buď škube, nebo nedělá nic, záleží v které poloze

se blokne.
Napsal: 12 čer 2008, 20:48
od AstraMan
Hmmm mě se bloknul v uzavřené poloze, proto nejde motor nastartovat

A když jsem dneska viděl tu spínu u těch klapek, tak to je jak když sáhneš do výfukového potrubí... Ani se tomu pak nedivím, že je to slabina Astry G a to jen kvůli podělaným emisím

Napsal: 13 čer 2008, 07:59
od Johnaa
spermin píše:to asi né, při vadném AGR buď škube, nebo nedělá nic, záleží v které poloze

se blokne.
a nevíte co by to mohlo být? Je to ta oranžová ikonka dole uprostřed otáčkoměru, znak motoru s bleskem uprostřed. V seznamu kontrolek jsem ji v manuálu nenašel. Že by tedy nějaká elektřina???

Napsal: 13 čer 2008, 14:46
od AstraMan
Tu kontrolku, co popisuješ, tak ta je u mě vysloveně EGR ventil... Ale ani bych se nedivil, kdyby to mohlo být spojeno i s něčím jiným

Bez diagnostiky toto asi nevyřešíš

Napsal: 13 čer 2008, 14:53
od gErda
me svitila a stale sviti, diagnostika ukazala zaseknuty egr, spatne proudeni spalin, egr mam konecne na poste takze snad uz tuto vadu odstranim, po tom co se kontrolka rozsvitila sem egr nekolikrat cistil ale nepomohlo, takze uz je asi mrtvej naprosto
Napsal: 13 čer 2008, 16:23
od AstraMan
Výhoda benzínu, že jej můžeš zkusit vyčistit... Já jsem se dostal maximálně k konektorům ( pročištění bylo vidět hned na první pohled ), ale ty splašky ( rozpuštěná špína ) se dostaly zřejmě až na ty klapky, tam se to zalepilo totálně a od té doby se nechtějí otevřít... Takže další rada pro Ty, co mají X20DTL

Na čištění se raději vybodněte a kupte novej, nebo se stane že dopadnete jako já

Napsal: 13 čer 2008, 16:55
od manli2
to je samej tjůning a howno...
Napsal: 13 čer 2008, 16:57
od AstraMan