Stránka 19 z 27
Napsal: 01 kvě 2008, 02:44
od Jocker
Jak bude nějaká příhodná situace tak zkusím natočit nějaké video.
Napsal: 01 kvě 2008, 09:52
od Boči
Jocker píše:.... osobně jsem velmi spokojen, profesionální přístup Bukace, férová cena.
Mám stejný názor ...

Napsal: 01 kvě 2008, 13:08
od Bukac
Gallo píše:Kdyby ještě čipnout šly;))
GAlo mam pro tebe spatne zpravy cece. Zatim si s tvym autem nevime rady. NApadlo me vydelat jednotku a udelat to ruco ale obavam se ze pokud to je SImtec - ci Delco tak to je zalite v gume - a ty mas DElco - takze to ruco nejde...... Krucipysk. No uvidime. JEste budeme badat.
Napsal: 01 kvě 2008, 13:09
od Bukac
hans píše:tak ja se taky zeptam jestli jde ta moje po kablu mam x16szr

Jo jo 99 procent to pujde, al nema na tebe stopro flash. X16SZR jsem jeste nedelal - cili nad vakrat - nacist a za dva dny flashnout. CEna 3500.
Napsal: 01 kvě 2008, 13:19
od Gallo
No, snad se to povede, budu držet palce;))
Napsal: 01 kvě 2008, 14:41
od Samothe
to Bukac: však ty to přelouskneš a nakazíš Galla "čip virem"

Napsal: 02 kvě 2008, 21:12
od Jocker
Předem upozorňuji že v tomto příspěvku píšu subjektivní pocity a vypozorované fakta....ne všichni musí souhlasit .....
1. Jízda do kopce na Vinohrady v Brně směrem ze židenic (brňáci ví)
Tento kopec jezdím velice často, je tam 60ka....před chipem jsem se na aktuální spotřebě, kdy se znažím udržet konstantní rychlost, nedostal na 4.rs pod 10,8l (podle pal.pc)
Po chipu jezdím do kopce stále 60km/h ale auktuální spotřeba klesla na 9,5(podle pal.pc)
2. chod motru
nevím jak to vysvětlit ani se o to nepokouším....ale před chipem jsem měl pocit že po ránu, když jsem nastartoval auto měl motor takový hrubý chod (po zahřátí OK), teď se mi zdá že motor v této situaci ztichl a jeho chod se mi zdá více kultivovaný.
To samé platí při jízdě (přítulka říká že to auto je nějaké tišší).....
3. dálnice
Jízda po dálnici ve 4 lidech a plným kufrem je o hodně příjemnější, auto je živější snadněji lze udržet konstantních 130-140....
!!!!NIKOHO NEPŘESVĚČUJU ABY CHIPOVAL JSOU TO JENOM MOJE POZNATKY!!!!!
Napsal: 02 kvě 2008, 21:15
od Prouza
Má cenu čipovat 1.4 16V 66kw najeto 165 000? (Astra G 1998)
Díky
Napsal: 02 kvě 2008, 21:44
od Prouza
Přesně to potřebuju.

Kdo to dělá v okolí Prahy? ...a cena? Díky...
Napsal: 02 kvě 2008, 22:18
od AstraDTI
Je fajn ze jste spokojeny, ale bacha na subjektivni pocit vs. skutecny vykony

Nikde v celem rozsahu otacek to u atmosfery nedokaze pridat vic nez 10 procent, spis tak 5 (tedy je to subjektivne nepozorovatelny) ... hodne udela modifikace mapy "drivers will" - ono to pak "jde lepe za plynem" ale jak se slapne plyn az k podlaze tak zadna velka zmena
Ale nikoho nepresvedcuju, je to jen moje zkusenost s chipem na atmoserickym benzinu
Jinak zmena spotreby dle PC je jasna - pocita se z udaju v RJ ... pockal bych na tankovani do plny

Napsal: 02 kvě 2008, 22:26
od iwo126
ja tiez rozmyslam ci to dat cipnut. auto uz ma nico za sebou 150000km. staci ak by to malo lepsi tah v nizsich otackach
Napsal: 03 kvě 2008, 08:08
od Bukac
Prouza píše:Přesně to potřebuju.

Kdo to dělá v okolí Prahy? ...a cena? Díky...
Cece to faktnetuším kdo to dělá v okolí Prahy. Já tam sem tam jezdím ale nepravidelně a 1,4 tu určitě nemám ještě spočtenou takžu u me by to bylo na dvakrát a tím pádem na dlouhé lokte. Kdyby jste se tam dali dohromady aspoň tři tak to na dvakrát otočím. Jo už mi volal nědo že je z Poděbrad a že má Merivu 1,7 DTI a že to chce čipnout a přijel by do Prahy. Tak ještě jednoho splašit a já přijedu

A k otázce jestli to má cenu čipovat a ke komentářům o subjektivním pocitu. 4ipoval jsem Agilu 1,0 tříválec a tam to teda byl hodně veliký rozdíl. A ne subjektivní ale OBJEKTIVNÍ. Není nic jednoduššího než vzít stopky do auta a udělat pár měření O-100 před a po čipu a OBJEKTIVNÍ rodíl je na světě že ???

TOto jsem dělal s TDi Fabií - rozdíl skoro 2 sekund !! U te Agily jsem to nedělal ale ten kluk kterému jsem ji čipoval - Přerov - sám říkal že se to NEHODÍ srovnat.
Napsal: 03 kvě 2008, 08:15
od Bukac
AstraDTI píše:Je fajn ze jste spokojeny, ale bacha na subjektivni pocit vs. skutecny vykony

Nikde v celem rozsahu otacek to u atmosfery nedokaze pridat vic nez 10 procent, spis tak 5 (tedy je to subjektivne nepozorovatelny) ... hodne udela modifikace mapy "drivers will" - ono to pak "jde lepe za plynem" ale jak se slapne plyn az k podlaze tak zadna velka zmena
Ale nikoho nepresvedcuju, je to jen moje zkusenost s chipem na atmoserickym benzinu
Jinak zmena spotreby dle PC je jasna - pocita se z udaju v RJ ... pockal bych na tankovani do plny

Hmm zajímavý příspěvek. A kde bere ta ŘJ podle tebe údaje ke spotřebě ?? ASi si je čte z modifikovaných map že ???? NEnínad to když tomu někdo fakt rozumí. Ale to je jen můj subjektivní pocit

Kurnik svezte se vy odpůrci v autě před chipem a po chipu. slovní popis jde to lepe za plynem nejlepe vystihuje skutecnou zmenu v charakteristice motoru. JAk to ti lide maji popsat. NA rovinu - benziny jsou v urcitych otackach UDUSENE - jen kvuli podelanym emisnim normam jsou tam rezervy na zvyseni. TO jsou presne ty hluche mista - kompromisy mezi eisema a kroutakem - nehlede na to ze to uduseni je aplikovane plosne - pisu to slovy srozumitelnymi pro kazdeho cloveka.
Tady a ted PROHLASUJU ze se nejedna o zadne PLACEBO, že lidi NEOKRÁDÁM, že se mapy upravují a tvrzení že 5-10 procent není znát - místy jsou vmapách úpravy jen 1 procento a dělá to hodně - je mlácením slámy - prostě si někdo sedne k počítači a teď napíše KRAVINU jen aby něco napsal a byl v opozici. Ale i to jenázor že ??:-)
Napsal: 03 kvě 2008, 08:18
od Bukac
Jocker píše:Předem upozorňuji že v tomto příspěvku píšu subjektivní pocity a vypozorované fakta....ne všichni musí souhlasit .....
1. Jízda do kopce na Vinohrady v Brně směrem ze židenic (brňáci ví)
Tento kopec jezdím velice často, je tam 60ka....před chipem jsem se na aktuální spotřebě, kdy se znažím udržet konstantní rychlost, nedostal na 4.rs pod 10,8l (podle pal.pc)
Po chipu jezdím do kopce stále 60km/h ale auktuální spotřeba klesla na 9,5(podle pal.pc)
2. chod motru
nevím jak to vysvětlit ani se o to nepokouším....ale před chipem jsem měl pocit že po ránu, když jsem nastartoval auto měl motor takový hrubý chod (po zahřátí OK), teď se mi zdá že motor v této situaci ztichl a jeho chod se mi zdá více kultivovaný.
To samé platí při jízdě (přítulka říká že to auto je nějaké tišší).....
3. dálnice
Jízda po dálnici ve 4 lidech a plným kufrem je o hodně příjemnější, auto je živější snadněji lze udržet konstantních 130-140....
!!!!NIKOHO NEPŘESVĚČUJU ABY CHIPOVAL JSOU TO JENOM MOJE POZNATKY!!!!!
Díkas Jokere

JSme rád že jsi spokojený.
Já lidem říkám při čipovaní atmosféru že spotřeba zůstává plus mínus stejná - je tak Jokere ?? A ostatní ?? Ovšem díky OPTIMALIZACI - na nizsí eisní limity z výroby docháyí k reálnému navýšení spotřeby - proto po CHIPU - kde se odstraní tato OPTIMALIZACE dojde opravdu při "normální" jízdě ke snížení spotřeby - třeba jen o .2 litry na sto -ale vem to z této stránky - lepší ízdní vlastnosti, potenciální nižší spotřeba versus horší jízdní vlastnosti a vyšší spotřeba...... volba jenakaždém jednotlivci

Napsal: 03 kvě 2008, 08:21
od Bukac
iwo126 píše:ja tiez rozmyslam ci to dat cipnut. auto uz ma nico za sebou 150000km. staci ak by to malo lepsi tah v nizsich otackach
Přesně o tomto ten chip je. NA šestnáctky bych měl už mít většinu verzí hotových. Takže není problém.
Bukač