Stránka 19 z 50
					
				
				Napsal: 06 dub 2008, 21:52
				od kukik20
				Ještě se chci zeptat na kolik vyjde to agr nový
			 
			
					
				
				Napsal: 06 kvě 2008, 23:46
				od Zachy
				Toľko som už ohľadne EGR ventile ako takého i samotného zaslepovania prečítal, že som dezorientovaný. Niekto doporučuje iný nedoporučuje zaslepenie, kde je teda pravda. A ako to je vlastne s označením motora Z14XE  má 2 lamda sondy alebo nie, keďže i taký postreh som čítal, že motory z počiatočným označením Z ich majú dve a nie je možné zaslepenie. Vopred dík za konkrétnu odpoveď
			 
			
					
				
				Napsal: 09 kvě 2008, 08:31
				od jaroslav120
				Ano motory s oznacenim Z su novsie ako x-ka a maju dve lambdy sondy. Zaslepit to mozes ale bude ti stale svietit kontrolka.
			 
			
					
				
				Napsal: 09 kvě 2008, 19:42
				od spermin
				jaroslav120 píše:Ano motory s oznacenim Z su novsie ako x-ka a maju dve lambdy sondy. Zaslepit to mozes ale bude ti stale svietit kontrolka.
tak jako mi.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 10 kvě 2008, 13:29
				od Majklus
				Treba ja mam Z16XE mam zaslepku a nic mi nesviti a nikdy nesvitilo 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 10 kvě 2008, 23:28
				od jaroslav120
				Tak ty si stastlivec mne to zasa svieti az vtedy ked do toho poriadne dupnem   a pustim plyn... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 15 kvě 2008, 23:22
				od Oliver
				jaroslav120 píše:Tak ty si stastlivec mne to zasa svieti az vtedy ked do toho poriadne dupnem   a pustim plyn... 

 
Tak tohle se mi stává taky, když to pořádně "oroštuji" až na šest tisíc RPM a pak deceleruji, tak se mě někdy stává, že se kontrolka buďto rozbliká a pak svítí trvale, nebo se jenom rozbliká a pak zhasne a je to bez chyby, jak už jsem psal v jiném tématu, tak já mám motor Z 1.4 16V a mám zaslepený EGR ventil, osobně si myslím, že bych ten EGR měl zase dát do původního stavu, vytáhnout zaslepovací podložku, jelikož mě to taky někdy hlásí "špatný průtok spalin přes EGR" 
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: 27 kvě 2008, 12:08
				od AstraMan
				Cituji jednoho OPEL automechanika:
Pokud někdo neví, k čemu je EGR ventil, tak to vysvětli takto... 
1) EGR ventil má stejnou funkci, jako KATALIZÁTOR 
 tedy že slouží pouze k tomu, aby ses vešel do normy např ECO 1,ECO 2 atd a zároveň stejně jako katalizátor, tak i EGR ventil tím pádem snižuje výkon motoru 
 
2) Co se týče řešení funkce EGR, tak bych toto raději ani nekomentoval... Jak jsem říkal, slouží stejně jako Katalizátor, ale má to jednu podstatnou chybu a tím i je i dost poruchový.... U starších automobilů máš pouze KATALIZÁTOR, takže všechny ty nasávané sračky jdou do něj... Takto je to i u konkrétně Astry G, ale problém je v tom, že nejdříve ten mastnej, teplej, no prostě zasranej vzduch jde do EGR ventilu a až pak teprve do KATALIZÁTORU a následně do výfukového potrubí... Tím pádem se rychle zanáší a pak ať se nikdo nediví, že je poruchový 
 Kdyby nejdříve všechen ten hnus šel do KATALIZÁTORU a až pak teprve do EGR ventilu, tak by EGR ventil vydržel podstatněji déle... Ale problém je to zřejmě vyřešit aby to tak fungovalo 
 
3) Co se týče životnosti EGR ventilu, tak třeba konkrétně Tvůj motor X20DTL z rv.1999 je na tom podstatně lépe, než jiný dieselový motor z rv.2002 
 
Toť moje poznatky 

  Jo a abych nezapoměl, tak vyčištění EGR ventilu nepomohlo v mém případě, takže cca za týden příjde novej EGR ventil 

 Pak dám vědět na kolik vyšel atd... Tady na foru jsem pouze našel debatu o cenách na benálovej EGR 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 27 kvě 2008, 12:24
				od Majla
				velice zajímavé. Takže EGR spostě zaslepit a víc neřešit 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 27 kvě 2008, 12:26
				od AstraDTI
				U benzinu proc ne, ale u turbo dieselu to nejde.
			 
			
					
				
				Napsal: 27 kvě 2008, 22:44
				od Mika86
				Já zkoušel EGR zaslepit  - předtím mi kontrolka neblikala ani nesvítila. Udělal jsem záslepku a dal pod EGR. Auto projel a asi po minutě se rozvítila kontrolka elektroniky - záslepka šla ven a vše bylo v pořádku. Auto mi předtím cukalo tak jsem zkoušel všechno možný. Nakonec to vyřešili svíčky.
			 
			
					
				
				Napsal: 02 čer 2008, 09:58
				od Johnaa
				Pěkný den, dnes se mě rozsvítila kontrolka ERG. Po nastartování se rozsvítila, po chvilce zhasla jako vždy před tím. Po cca kilometru se zase rozsvítila a pak zhasla téměř vždy až když jsem třeba silněji zabrzdil, nebo projel zatáčkou (bez plynu i s plynem). Pak se zase po chvilce rozsvítila. Mám AstruG caravan, motor 2.0DI. Můžete mě poradit co s tím? Upozorňuji že nejsem technik a v motoru jsem se ještě sám nehrabal. Mám zajet někam na diagnostiku? Moc děkuji...
			 
			
					
				
				Napsal: 02 čer 2008, 10:42
				od Pleshoun
				Mika86 píše:Já zkoušel EGR zaslepit  - předtím mi kontrolka neblikala ani nesvítila. Udělal jsem záslepku a dal pod EGR. Auto projel a asi po minutě se rozvítila kontrolka elektroniky - záslepka šla ven a vše bylo v pořádku. Auto mi předtím cukalo tak jsem zkoušel všechno možný. Nakonec to vyřešili svíčky.
Možná bys mohl hodit do podpisu typ motoru... bez vazby na typ motoru je tvůj příspěvek mimo a hledat to jinde, kde to možná uvádíš je opruz...  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 02 čer 2008, 10:45
				od Zachy
				Jedna technická otázočka = má niekto poznatok o tom, že na G-čkach a to novších modelov r.v. 2004>  nebol už výrobcom EGR ventil vôbec montovaný?
			 
			
					
				
				Napsal: 02 čer 2008, 11:17
				od Mika86
				Pleshoun píše:Mika86 píše:Já zkoušel EGR zaslepit  - předtím mi kontrolka neblikala ani nesvítila. Udělal jsem záslepku a dal pod EGR. Auto projel a asi po minutě se rozvítila kontrolka elektroniky - záslepka šla ven a vše bylo v pořádku. Auto mi předtím cukalo tak jsem zkoušel všechno možný. Nakonec to vyřešili svíčky.
Možná bys mohl hodit do podpisu typ motoru... bez vazby na typ motoru je tvůj příspěvek mimo a hledat to jinde, kde to možná uvádíš je opruz...  

 
Typ motoru je X14XE.  
