Stránka 19 z 52
Napsal: 28 dub 2008, 17:04
od sovicka
Ano, zalepit ten otvor kde se nasává vzduch zevitř. Tím pádem bude lhostejná poloha klapky a vzduch se bude brát jen zvenčí.
O vnitřní oběh kvůli smradu zvenčí nepřijdeš, stačí dát ventilátor na nulu (přes filtry to neprojde).
O vnitřní oběh kvůli rychlejšímu účinku klimy přijdeš, to je holt daň za nezamlžující se okna

Napsal: 07 čer 2008, 00:11
od ace
vite nekdo prosim jak mam vyndat ten motorek co pohani tu klapku dneska sem to rozebiral a zjistil jsem ze je to z jedne strany ulomene na klapce a po otoceni klicku se ten moturek porad tocil jednim smerem tak nevim jestli je to v poradku tocil se aniz bych cokoliv mackal?
Napsal: 07 čer 2008, 10:14
od genius0011
ace píše:vite nekdo prosim jak mam vyndat ten motorek co pohani tu klapku dneska sem to rozebiral a zjistil jsem ze je to z jedne strany ulomene na klapce a po otoceni klicku se ten moturek porad tocil jednim smerem tak nevim jestli je to v poradku tocil se aniz bych cokoliv mackal?
Připravse s nervama je to porod to vyndat předevčírem sem to absolvoval

potřebuješ křížový BIT a stranovej klíč myslim 6,5 a hodně trpělivosti

je tam málo místa a sou tam 3 samořezný vruty
A teď já je tady někdo schopnej ten motorek nějako opravit? mě jde jen ne jednu stranu a pak se jakoby zasekne a nechce se vrátit dokud se neuvolní o jeden zub ta převodovečka spíš mě ale připadá že je vymletý to uložení těch hřídelek konkrétně toho prostředního ozubce nenašla by se tu dobrá duše??
Napsal: 10 čer 2008, 16:42
od ondrazalsky
pridam svou aktualni zkusenost s tim "motorkem" co ovlada tu tolikrat probiranou klapku, zkusenost neni sice z astry ale z ford focus II: mam digiklimu a motorek si proste dela co chce, funguje jen nekdy a polohy meni pri zmacknuti tlacitka "vnitrni okruh" jak se mu zachce... toz jsem ho prave ted odpojil od dratu (a vlastne jsem ho tam ani nedaval zpatky, je to asi podobne jako v astre celkem blbe pristupne), a klapku nastavil nafix na vnejsi okuh. EDIT: skutecne je to bezpecne? nehrozi nejake poskozeni systemu?
Napsal: 10 čer 2008, 17:23
od Paul
já měl a mám neustále ten samý problém a vyřešil jsem to tak že jsem i po několikeré výměně to dělalo to samé. tak jsem ho jednoduše odpojil a klapku zavřel. dokonce to dělal i nový motorek. nevím kde je příčina ale myslím že není úplně dořešeno připojení motorku a vnitřní vybavení a funkčnost. jednoduše řečeno ja to na hovno

Napsal: 10 čer 2008, 18:31
od ondrazalsky
mozna za to nemuze az tak primo ten motorek, ale spise informace, ktere rozhoduji o jeho ovladani - treba je nekde na te klapce nejake cidlo dorazu (nebo sminac jeji polohy), ktere proste nefunguje jak ma nebo janevim co jeste tam muze byt jineho...
Napsal: 11 čer 2008, 07:31
od vasekpetr1
Už se to tu probíralo - motorek je ovládán proudovým relé (stejně jako třeba motorky pro stahování oken nebo vysouvání prutu teleskopické antény), který vyhodnotí nárůst proudu při zastavení motorku v koncové poloze a odpojí jej od přívodu. Pokud motorek prokluzuje na spojce nebo v hřídelce, ke zvednutí proudu nedojde a motorek běží pořád dál. Nebo pokud je příliš zatuhlé stahování oken nebo klapky a při rozjezdu si motorek "vezme" moc, projeví se stávkováním motorku a "zblbnutím" stavu otvírání - zavírání. Maximální odběr proudu je zřejmě nastaven velikostí odporů na desce ovládání vzduchotechniky (sám osobně jsem ji venku neměl, takže spíše spekulace), ale u stahování oken to tak je. Snad příliš nekecám.
Napsal: 13 čer 2008, 10:44
od ace
rekl bych ze toto reseni neni zrovna nejlepsi mam tu verzi ve ktere je ten motorek nahore a neda se tam vubec dostat abych ho mohl vyndat takze premyslim o zpusobu jak udelat ovládaní teto klapky ručne a bude klid

Napsal: 13 čer 2008, 10:53
od ondrazalsky
myslim ze lepsi reseni nez motorek vyndat je ho jen odpojit od el. - ono totiz kdyz ho tam nechas, snizis riziko toho, ze pri otresech pri jizde se klapka pohne - prevod v motorku je myslim resen systemem "sneku", takze by to melo drzet
Napsal: 13 čer 2008, 11:07
od Fík
Jak už jsem psal v jiném tématu, pokud se motorek točí pořad je problém v klapce a né v motorku. Osička klapky je vymačkaná a stačí klapku otočit. Je sice porod se k ní dostat,ale mě to pomohlo. Mám tu klapku bez kopule- jinou než má vyfocenou Miloš. Mam to nafocené,kdyžtak to pošlu emailem někomu kdo to sem vloží.
Napsal: 13 čer 2008, 11:50
od milosh
Fík píše:Jak už jsem psal v jiném tématu, pokud se motorek točí pořad je problém v klapce a né v motorku. Osička klapky je vymačkaná a stačí klapku otočit. Je sice porod se k ní dostat,ale mě to pomohlo. Mám tu klapku bez kopule- jinou než má vyfocenou Miloš. Mam to nafocené,kdyžtak to pošlu emailem někomu kdo to sem vloží.
Fiku, posli to me ja to pridam k tomu clanku at mame obe verze. milosh(zav)centrum(tecka)cz
Napsal: 14 čer 2008, 18:43
od ace
mohl by si mi to prosim poslat na email:
a.c.e@centrum.cz dekuji moc
Napsal: 26 črc 2008, 21:40
od Lucky
Tak jsem se dneska taky pustil do odpojování a zjistil jsem, že do kopule vedou dva konektory s kabely. Jeden z leva přímo do motorku a druhý zprava. Odpojil jsem ten vlevo. Je to OK nebo se má odpojit ten pravý. Díky
Napsal: 29 črc 2008, 12:59
od rychlyradim
Lucky píše:Tak jsem se dneska taky pustil do odpojování a zjistil jsem, že do kopule vedou dva konektory s kabely. Jeden z leva přímo do motorku a druhý zprava. Odpojil jsem ten vlevo. Je to OK nebo se má odpojit ten pravý. Díky
no klidně si odpoj ten v pravo...ale pak ti nepůjde vofuk oken a tak celkově
- je to káblík k větráku..

Napsal: 29 črc 2008, 19:09
od Lucky
JJ. Už mám dávno odpojený ten levý. Každopádně díky za odověď. Jsem klidnější
