Stránka 19 z 27

Re: Rozvody

Napsal: 20 srp 2009, 10:46
od spermin
silentblok je sundaný, ale spodní kryt nejde dolů, silentblok je sundaný ze strany katoserie, jde sundat i ze strany bloku :?
dále mi v sundání brání řemenice na klice (kryt je tvarovaný do kruhu a nejde nadzvednout) a tu nemůžu povolit, nemám origo
klíč a s gola 14 mám obavy že něco strhnu. A na konec, v sobotu musím být pojízdný, tak nevím :(

Re: Rozvody

Napsal: 20 srp 2009, 15:34
od firewind
Ty chces ten plastovy kryt sundat uplne a proc??To nemusis staci jen ten predni pak silenblok povolis napinaci kladku sundas remen povolis vodni pumpu,das novou vodni pumpu kladku nastavis horni uvrate podle rysek a das remen.a rozvody jsou hotovy.

Re: Rozvody

Napsal: 21 srp 2009, 10:17
od spermin
takže, řemenice musela dolů, a při výměně kladek jedna nešla povolit a napínací taky né, protočil se mi torx, tak jsem to vzdal a sháním servis, škoda, už jsem byl blizoučko. :( :(
uff odstrojit trvalo 2 dny, zpátky montáž 30 minut, čím to je??

Re: Rozvody

Napsal: 27 srp 2009, 14:21
od Mlaka
Chlapi,

čo je dôležitejšie - počet najazdených km, alebo 4 roky od výmeny rozvodov.
Na mojej Astre ich robili ešte v D pri 89000.

Dík

Re: Rozvody

Napsal: 27 srp 2009, 17:29
od spermin
kompromis, starý řemen může být zteřelý, moc KM může být vytahaný nebo unavený.
ale ty Tvoje KM, asi chyba co :?

Re: Rozvody

Napsal: 28 srp 2009, 09:16
od Mlaka
no jo.... 89000 to už je lepšie, že? :oops:

Re: Rozvody

Napsal: 17 zář 2009, 21:25
od kott2
Tak v sobotu vymenene rozvody vydrzali 40000km nic moc zacalo to pekne chrupkat napinacia kladka ide fakt blbo musi byt kvalitny torx mne sa tiez zacal skrucat ale vydrzal .Robil som to prvy krat trvalo mi to 5 hodin takze pevne nervy

Re: Rozvody

Napsal: 19 zář 2009, 17:28
od spermin
pouze dotaz, dnes mi to nedalo a pustil jsem se opět do rozvodů. Vše kromě napínací kladky vyměněno, mám strženou hlavu.
a další problém rozvodový řemen má 169 zubů a je dlouhý dle popisu je na F na G má mít 162 zubů. Dotaz na znalé.
Zítra jedu do kelly kupovat a mají GATES nebo DAYCO, Co je lepší, popř. vyhovující :?
A druhý problém, napínací kladka, risknout a nechat starou (vypadá dobře). Nebo flexu, hlavu pryč, sundat kladku a potom
nějakým způsobem sundat šroub :shock: :shock: :shock:

Re: Rozvody

Napsal: 19 zář 2009, 22:44
od kott2
Nie som az taky profik ale ja by som dal gates podstate to mas asi jedno co sa tyka tej kladky urcite vymen nema zmysel sa k tomu vracat ked ti po case odide .Ja by som ju odbrusil nasroboval dve matice sesthranne a malo by to ist vystriekaj nejakym sprejom na povolovanie a mas to

Re: Rozvody

Napsal: 20 zář 2009, 09:37
od Trdlo
Spermin - Gates, nebo Dayco to je jedno, kvalita srovnatelná. Ale nějak jsem nepochopil ten tvůj šroub a hlavu?? Napínací kladka, je u tvého motoru mezi klikou a vodní pumpou, tedy ne na hlavě. Vodící kladky jsou nahoře, ale taky na bloku, ne na hlavě, tak co máš s hlavou???
Jinak záleží kolik máš na té kladce najeto, podle toho se dá usoudit, zda je možné ji tam nechat nebo ne, ale pokud už má přes 60tis. najeto tak jednoznačně měnit.

Re: Rozvody

Napsal: 20 zář 2009, 15:50
od spermin
hlavou myslím hlavu šroubu, vyměněno, napínák půjde co nejdříve. = odbrousit hlavu, kladka dolů, navařit matku a potom šroub ven a nová kladka.
škoda že jsi nenapsal dříve, rozdíl v ceně GATES / DAYCO = 200 Kč koupil jsem GATES a svíčky BRISK Yridium Platin
Cena 1420 Kč

Re: Rozvody

Napsal: 20 zář 2009, 21:03
od Jeena
Včera jsem dělal rozvody a měl podobný problém s napínací kladkou -vyřešeno tak ,že jsem dal 45torx (origo byl už strhlej) narval to tam přes páku a potom zvrchu na ten nastavoací šmejd na kladce mlátit kladivem přes násatvec na ráčnu...na třetí pokus se povedlo to povolit z nejhoršího a poté to šlo rukou...
PS první věc co byla když jsem zjistil, že šroub nepůjde bez poškození povolit jsem kouknul jestli je nový u nové kladky, naštěstí jo...

Re: Rozvody

Napsal: 20 zář 2009, 21:36
od Trdlo
Spermin: njn, osud. A kdyby jsi se zeptal na svíčky, tak jsem ti napsal ať vezmeš Brisk DR15ZC - mám s nima ty nejlepší zkušenosti na astře, fakt povedenej kousek a za směšnou cenu.

Jeena: no a to je právě ono, u dobrý kladky je ten šroub přibalenej novej, protože má jít vždy novej, ale u levných no name to tak není a někdo ten starej co tam dává ani nemázne, či to dělá neodpovídajícím nářadím a další aby se pak z toho po.... :evil:

Re: Rozvody

Napsal: 20 zář 2009, 22:04
od spermin
No jo- osud :cry: :cry: :cry: ale ty svíčky jsem chtěl platinyridiové- životnost 90 000 km a rozdíl v ceně CCA 50 Kč kus.
Původně jsem chtěl denso a tam je cena od 450 Kč kus brisk od 150 já pořídil za 173 Ks :D

Re: Rozvody

Napsal: 30 zář 2009, 11:05
od Mojmec11
Něco ke "kvalitě" značkových řemenů. Včera mi mechanik povídá,že kdysi koupil nějakou značku,jednu z nejdražších a za pár tis. km na to koukali a nevěřili.Řemen měl paradentozu v hodně pokročilém stádiu.Takže na moje auto jsme dali jeho léty prověřenou značku a šmytec.
Jo a jelikož jsem to tady nikde nevyčetl tak ještě pár postřehů ohledně práskání řemenů.
Největší riziko prasknutí/přeskočení je při:1.zastavení motoru 2.startování motoru 3.volnoběhu
Prý už viděl pár řemenů co odešly jen při chcípnutí motoru. Takže co se samotného řemenu týče,čím větší točky,tím líp,ale na druhou stranu tohle zase neplatí pro ložiska vedení řemene.
Takže rada mechanika:otáčky tak akorát,moc často nestartovat a hlavně nechcípat. :lol: :lol: :lol: