Stránka 18 z 73
Napsal: 08 říj 2008, 20:06
od Defender
No máš to co je v označení na dveřních lištách, teda pokud si s tím někdo před tebou už nehrál

, ale tak to netuším proč ti to nejde

Ještě mne napadlo v tom boku jsou dva svazky nad sebou, děláš to v tom spodním, ke kterýmu je horší přístup ? Tam by to mnělo bejt

Napsal: 08 říj 2008, 20:09
od Frydex
no jestli když to podržíš a pustíš, tak to samo dojede... no
Napsal: 08 říj 2008, 20:11
od Defender
No Kubo to už snad vyzkoušel a psal že to nefachá ani s dojezdama

Napsal: 08 říj 2008, 20:15
od new-name
tohle je jediný označení co jsem tam našel a z toho to nevyčtu co mám
A nekoukl by ses mi na to v sobotu Kubo, jestli to zítra nezprovoznim nijak?

Napsal: 08 říj 2008, 20:26
od Defender
Napsal: 08 říj 2008, 20:27
od Frydex
Hmm, to je divné... můžem kouknou, ale nevím co tam zjistíme, když to je dobré a nejede to

Napsal: 08 říj 2008, 20:32
od new-name
no mám u spolujezdce CDX a u řidiče nic

Napsal: 08 říj 2008, 22:30
od vasekpetr1
New name: ale hned na první straně tohoto tématu je psáno (a já to mám také tak udělané), že máš spojit HNĚDOČERVENÝ a ŽLUTOČERVENÝ. Nebo ti to i tak nejde? Nečetl jsem celou diskusi.
Napsal: 09 říj 2008, 05:29
od new-name
psal jsme že jsem zkoušel obojí, ale musím se přiznat, že u první možnosti ( co píšeš ty) jsem to zkoušel bez dojezdů odeken, ještě to vyzkoušim, ale nevěřim si

Napsal: 20 lis 2008, 20:42
od Maranelo
Chalani nemam pre Vás dobrú správu. Dnes som sa o tom dovieraní bavil s clovekom ktorý ople pozná ako dlan. vie o tomto spôsobe dotahovania okien. Pri spojení týchto káblov dochádza na95% k postupnému odpáleniu riadiacej jednotky centrálu. Vysvetlenie: Dotahovanie okien funguje na princípe dlhsieho signálu ktorý tým ze kluc podrzíte v zámku okkná sa vytiahnu. Po celý cas dovierania prichádza do RJ 12Volt signál. Po dotiahnutí okien a uvolnenie klúca sa signál prerusí. Tým ze spojíte tieto dve káble tak signál 12Volt je stáli. To zn. ze aj po vytiahnutí okien dostáva RJ centrálu pokin na dotahovanie. Avsak pri otváraní sa tento signál na vstupe RJ mení na záporný. Avsak pri zapojení spojením týchto dvoch káblov dostáva RJ na záporný signál aj kladný 12V a to spôsobuje odpálenie odporov a neakých súciastok v RJ centrálu. Uz ich niekolko vymenil presne kvoli tomu. Preto sa pouzíva na dotahovanie relé s nastavitelnou dlzkou signálu. To isté relé sa dáva aj pri montázi alarmou pri dotahovaní okien. To po 10 sekundách signál prerusí presne ako klúc v zámku dverí a tým pádom sa pri otváraní nekrízi mínus a plus na vstupe resp. výstupe z RJ centrálu.
Napsal: 20 lis 2008, 20:57
od Oťas
Napsal: 20 lis 2008, 21:16
od Maranelo
neodchadza to hned.. ale casom... a ten clovek nema dôvod si to zase vymýslat. je to uznavani automechanik co sa týka oplov. lepsieho v kraji nepoznam. kazdy chodi len za nim. Akurat dnes sme sa o tom rozpravali a vie ze sa to da ale nie je to ok po elektrickej stránke. Mne osobne okna doviera alarm cez relatko takze ja som to nikdy neriesil.
Napsal: 20 lis 2008, 21:26
od Oťas
Já nevyvracím názor na toho mechanika, ale na webu opelclubrenbau je plno borců co se zabejvaj aotoelektrikou a kdyby jen někdo z nich zapochyboval o životnosti ŘJ díky oknům, tak by se o tom zmínil a pochybuju, že by si to montovali.
Napsal: 20 lis 2008, 21:37
od Maranelo
ved ja nezakazujem nikomu si to montovat. to bol moj postreh. ale ak sa niekomu zacne srat central vie kde hladat chybu.
Napsal: 20 lis 2008, 21:44
od Oťas
Tak schválně počkáme kdo se první ozve, že mu to odešlo....
Ale odejít může cokoli, je to jen elektronika, stejně jako odchází ŘJ motoru a žádné zásahy se třeba do ní nedělají. Prostě podělat se může cokoli. Ale máš pravdu, ať si každý dělá co chce a že to je jen názor.
