Stránka 18 z 22
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 11 úno 2015, 20:43
od Vlasta G
Nepravidelny chod motoru
Při nastartovani studeneho motoru je vše OK ale jakmile se začne zahřívat začne tak vynechávaní válců
píše to chybu 0302 a 0300. pokud nechám motor zahřát a vypnu zapalování ta po opětovném nastartování jede zase na čtyři válce a pak už se prodlem neprojeví až zase při startováni studeného motoru

svíčky lišta i EGR ventil je ok.
jedná se o motor Z14XE najeto 150000 km olej tam dávám 5W30
Už si nevím rady

ještě snad zkontrolovat jestli není voda v benzínu.
hlava motoru byla repasovana před 12000km tak ventily by mely byt OK.
Máte někdo radu co stím může být?????????????????????

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 11 úno 2015, 21:06
od Fritol
no jak to popisuješ mě to přijde jak ty ventily :/ ale kdyz byli dělany.. zkus to projet několik kilometru a drž to ve vysokych otačkach jestli se to potom zlepši.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 11 úno 2015, 21:46
od denny
Jestli ti to od opravy jezdilo OK a teď se to zase objevilo,tak jsi určo těch 12k km zase najezdil na couračkách do práce a zpět,takže jsou opět zakarbonované ventily ve vodítkách.Vypadá to ,že jsi je nechal ventily vyčistit a použít znovu.Výfukové jsi měl nechat dát nové,déle by to vydrželo.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 12 úno 2015, 16:28
od Vlasta G
denny píše:Jestli ti to od opravy jezdilo OK a teď se to zase objevilo,tak jsi určo těch 12k km zase najezdil na couračkách do práce a zpět,takže jsou opět zakarbonované ventily ve vodítkách.Vypadá to ,že jsi je nechal ventily vyčistit a použít znovu.Výfukové jsi měl nechat dát nové,déle by to vydrželo.
Daval jsem hlavu na repas davaly tam ventily a vodítka nove.
Do práce to mam 20km denně samozdřejmě že jezdim na spotřebu ale ne pořad taky tomu dávám otáčky aby jsem motor protáhl.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 15 úno 2015, 18:04
od Howky
Zdravím chtěl jsem se zeptat, dá se zjistit přes Op-Com jestli je čidlo vačkové hřídele špatné nebo v pořádku ? ( chyba 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele )
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 15 úno 2015, 18:51
od Fritol
pokud maš v seznamu dat kolonku otačky vačkoveho hřidele tak jo

i kdyz většinou tam neni.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 15 úno 2015, 19:10
od denny
Howky píše:Zdravím chtěl jsem se zeptat, dá se zjistit přes Op-Com jestli je čidlo vačkové hřídele špatné nebo v pořádku ? ( chyba 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele )
OPcom asi nee.Ale ,pokud máš aspoň k dispozici osciloscop,tak uvidíš hned.Lepší je dvoukanál,zapneš si i signál od ot senzoru klikovky a uvidíš i fázování.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 15 úno 2015, 19:56
od Alzafir
Opcom to neumí. Dennyho metoda je správná, jako vždy

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 27 úno 2015, 14:17
od pejee
[quote="Alzafir"]Podívej se do dat airbagů, uvidíš, který snímač je přes 3 ohmy.
Takže našel jsem, je špatný kabel ke konektoru airbagu v sedačce řidiče, ten kabel je zlomený na obou drátech, visel jen na žluté izolaci. Nemá někdo na prodej takový kabel?

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 06 kvě 2015, 00:05
od jerry mouse
Dotaz pre zainteresovanych maju tieto chyby vpliv na to aby nešlo vobec natočiť motor na x17dtl?
P0400 -Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(03) - Not present
P1635 - Glow Device Circuit General Error
(0A) - Not present
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 24 kvě 2015, 15:29
od milos81
Tak som chcel pripojit astru na op com.Dal som automaticku idetifikaciu-vypisalo to do tabulky ale po stlaceni Diagnostic ECM mi hodilo hlasku "unable to decode make from vin" poradite prosim co to znamena? Dik
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 28 čer 2015, 23:40
od JimmyFLASH
denny píše:spt32 píše:Mám chyby P1525 a P1550. Poradí někdo?Jo motor je Z18XE zafira rok 2001
P1525 Chyba pozice nouzového režimu
P1550 Nouzový režim - elektronické rízení škrtícího ventilu- redukovaný výkon C-009
P1550 Nouzový režim - elektronické rízení škrtícího ventilu- nucený chod C-009
P1550 Nouzový režim - elektronické rízení škrtícího ventilu- regulace výkonu C-009
P1550 Nouzový režim - elektronické rízení škrtícího ventilu- vypnutý motor C-009
Vadný nastavovač škrtící klapky nebo vadná jednotka ECU.
Ahoj, hlásí mi tyto chyby:
P0340 - senzor vačkového hřídele
P1122 - senzor pedalu 2
P1550 - nouzový režim elektronického řízení plynu
Plynový pedál jsem vyndal a vyčistil, ale v něm to není. Při vypnutém motoru diagnostikuje polohu pedálu v pořádku 10-100%, ale při zapnutém jen 10-20%. Očividně je tedy opravdu v nouzovém režimu, který omezuje sešlápnutí plynu.
Výměna senzor vačkového hřídele nepomohla. Hlásí znovu.
Pokusím se vyčistit tu klapku, ale z toho co jsem tak různě četl, tak chyba P1550 bývá problém v ECU a to mně dost děsí.
Máte ještě tipy nebo vaše zkušenosti s podobným chováním vozu?
Máte zkušenost s opravami ECU které nejsou dražší, než celé auto?
Děkuji
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 08 črc 2015, 17:54
od olin.
Stále bez problémů, až před včerem šla Zafira blbě nastartovat a včera když se chcípla, tak už nešla natočit. Když jsem ji napíchnul, vypsala toto:
OP-COM - KW2000 Communication Window> 2001|Zafira|Engine|Y 20 DTH
Total number of fault codes: 2
P1635 - Glow Device Circuit General Error
(0A) - Not present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present
S P1635 (žhavení) si hlavu nedělám, tam by problém být v tomhle počasí neměl. P1220 mi nahání ale hrůzu a nikde nemůžu najít překlad, popř. vysvětlení. Nemáte s tímto někdo zkušenost? Nemohou tyto kódy spolu nějak souviset? Mám počítat s výměnou čerpadla, nebo je ještě šance že by to bylo něco méně nákladného?
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 14 led 2016, 12:59
od R0bin
Zdravím , chtěl sem se zeptat , zda umí čínský OP-COm vyčíst READINESS ? ( chci se podívat co mě čeká na STK

) Díky
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 14 led 2016, 15:50
od Alzafir
Přímo ten kód ne, ale umí přečíst ty závady, co readiness vyžaduje.
Takže napíchni jednotku motoru a uvidíš, mělo by stačit kouknout jen do registru závad, pokud bude čistý, není co řešit. A někde jsem četl, že v tom je obsažena i klima ( nechápu proč, možná je to blud), tak si pro jistotu zkoukni i jednotku chlazení.