Stránka 17 z 22

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 26 pro 2014, 14:44
od vasekpetr1
Jen odhadem:
první hláška ti říká, že máš přerušený obvod volantového (řidičova) bagu,
ta druhá by chtěla vyměnit řídící jednotku? (Asi vadný kontrolní součet?).

No a to další dole:
Vadné čidlo teploty motoru, tlak turba, čidlo otáček - že by souvislost s tou ŘJ motoru?

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 26 pro 2014, 15:30
od pejee
Díky za rady, diag. mám 2 dny, ještě se s tím seznamuju. Ono je to x14xe z roku 2000. Předtím bylo prasklé těsnění pod hlavou, tlakovalo do chladícího systému, vypadla 3x hadice z chladiče. občas za jízdy se rozsvítila kontrolka řízení emisí (obrázek motoru), pak zhasla. Nyní je to opraveno, ty chyby těžko říct, jak dlouho tam jsou, musím vyzkoumat. Airbag si myslím, že to bude někde v sedačce vypadnutý káblík

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 26 pro 2014, 15:45
od vasekpetr1
pejee píše: Airbag si myslím, že to bude někde v sedačce vypadnutý káblík
To si právě nemyslím a věřím tomu, co hlásí diagnostika - přerušený obvod airbagu (ne obvod pyropatrony předpínače nebo čidla obsazení sedadla). Kontrolka airbagu svítí trvale nebo aspoň při zapnutí zapalování? Může to být pominutá porucha, která chce jen smáznout ze seznamu. Pokud je aktivní, tak to zkontrolovat kroužek pod volantem, případně zda je vůbec pytel osazen.
Ono by asi stejně bylo nejlepší ten seznam poruch smáznout, auto projet a pak se podívat, co je tam za aktivní poruchy.

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 26 pro 2014, 16:03
od pejee
svítí trvale tak jsem ji smáznul,jj promažu vše a pak se uvidí :) jak se auto kupovalo tak airbag nesvítil, začal z ničeho nic po delší době. myslel jsem, že je to od častého posunování sedačky, kolikrát ty káble pod sedačkou tak visí, že se to může vytahat

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 26 pro 2014, 16:37
od vasekpetr1
Nechci se hádat, ale mám pocit, že při vadném konektoru pod sedačkou chodí jiný kód. Viz příspěvek od Shuya: 78 Driver side airbag squib circuit low resistance
edit: takže všechno ohledně bagu beru zpět a dávám ti za pravdu, zkontroluj konektor pro patronu pod sedačkou řidiče - tam bude zakopaný vlčák :D . až teď jsem si všiml, že jsou ty kódy podobné.

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 26 pro 2014, 22:25
od Alzafir
Podívej se do dat airbagů, uvidíš, který snímač je přes 3 ohmy.
Co se jednotky chlazení týče, snímač teploty není, a je problém s ventilátorem.
Koukni do dat jednotky motoru, co ukazuje snímač teploty, pak co je vidět v jednotce chlazení.
Vaška opravím, tlak turba bys hledal marně.
Chyba 17 je vždy, neběží motor. Neřešit.

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 26 pro 2014, 22:38
od pejee
Dobře, zítra se na to podívám znovu a dám vědět 8) Jinak je zajímavé, že na svojí x14xe r99 jsem nenašel tolik věcí, například info o EGR, nebo o zatížení motoru případně stavu nádrže než na tom samém autě rv 2000. To je normální, že se to tak liší?

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 27 pro 2014, 10:14
od Alzafir
Je, možná je to i verzí softwaru jednotky.
Např na dvoulitrových géčkách ukazuje diagnostika požadovaný a skutečný předvstřik, totéž u dávky nafty. Tady už se dalo vidět i třeba vytahaný řetěz nebo "něco" zrádného v čerpadle.
Třeba u mojí Zafiry už nevidím požadovanou dávku nafty.

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 15 led 2015, 13:25
od Pepa8
vasekpetr1 píše:Nechci se hádat, ale mám pocit, že při vadném konektoru pod sedačkou chodí jiný kód. Viz příspěvek od Shuya: 78 Driver side airbag squib circuit low resistance
edit: takže všechno ohledně bagu beru zpět a dávám ti za pravdu, zkontroluj konektor pro patronu pod sedačkou řidiče - tam bude zakopaný vlčák :D . až teď jsem si všiml, že jsou ty kódy podobné.
Jsou nějaké dráty airbagu přímo v sedačce nebo jen pod sedačkou? Svítí mi totiž kontrolka, tak jsem to dal do servisu a údajně tam bude vypadnutý drátek a bude potřeba rozpárat sedačku, tak se mi to nějak nezdá.

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 15 led 2015, 14:27
od pejee
Je to žlutý kabel, vede pod sedačku do svorkovnice, z té vede do sedačky k airbagu vnitřkem sedačky. Sedačka jde hezky rozčalounit, látka je našitá na plastových lištách a ty jsou do sebe zacvaknuté, nic se párat nemusí, je to otázka 20 vteřin rozebrat a podívat se jestli je z airbagu vypadnutý konektor. 8) Doporučuji před manipulací odpojit baterku :D

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 16 led 2015, 06:31
od Pepa8
Tak to je dobře. A )rátit to zpátky bude lepší asi nechat ale na čalouníkovi, ne? :D

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 01 úno 2015, 13:17
od maruz
Zdravím a prosím o pomoc. Auto špatně startuje -hned se sníží otáčky (cca 900, při přidání plynu zdechá), jakmile se ohřeje či přepne na plyn, jede v pohodě. Na diagnostice se objevuje jediná chyba - 0130 - O2 Sensor circuit Voltage high. Může to být čidlo teploty vzduchu? Kde ho najdu? Na studeném autě venku to ještě ukazuje teplotu Intake air 20°, a to venku mrzne:) Díky moc. Marcel, astraG, 2.0 benzín 100Kw, combi, 1999

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 05 úno 2015, 00:02
od maruz
Zdravím, poradíte, kde najít čidlo teploty nasávaného vzduchu?

Hledám a hledám a nenacházím. Ople astra G 100KW, 2,0 benzín 1999. Díky

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 05 úno 2015, 19:38
od vasekpetr1
Nepomůže?
P.S. na to zvýraznění čidla teploty vody nekoukej - ta je k jinému problému.

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Napsal: 05 úno 2015, 23:07
od Fritol
bude součastí vahy vzduchu.. pokud ne tak je někde na vedení ze vzduch filtru ke klapce.