Stránka 17 z 52

Napsal: 13 lis 2007, 08:53
od Salám
pap píše:pro salám, sovička
Jinak ten papír se mi nezdá moc dokonalej, zkuste vyndat motorek a rozhýbat ho.Mě to pomohlo.
Jak myslíš rozhýbat motorek?
Mi se motorek hýbal spíše až moc-prostě se nezastavil a jel pořád dokola..při odpojení se motorek zastavil, ale klapku mám tak vychozenou, že při spuštění větráku se prostě uvolní a nasává vzduch i zevnitř. Tak jsem tu mřížku přes kterou to nasává vzduch zevnitř prostě zalepil papírem a lep.páskou a teď nemá šanci nasávat jinudy než zvenku

Napsal: 13 lis 2007, 10:22
od kulda
pap píše:pro kulda.
a kdybys uměl číst, tak jsem napsal, že mám Opel Astra G 1.7TD,r.v. 99.
to jsem si taky vsim, ze mas naftu, ale taky sem si vsim, ze salam a sovicka maji benzin 1,8 a 1,6 16V a to uz trochu podobne s mym X16SZR je, nee? A kopuli tam nemaji...
Zle sem to nemyslel, jen tak, ze se tu neco vyhodi, bez nejakeho podrobnejsiho popisu s uplne jinym resenim problemu.

Napsal: 13 lis 2007, 15:35
od pap
pro Salám

Nejsem moc pevnej v kramflecích, ale mě se taky vyndanej motorek po rozhýbání otáčel pořád dokola.Tak jsem ho tam tak skusil dát co to bude dělat a ono to fungovalo. Nevím na jakém principu funguje vypínání v motorku, ale zatím se to vždycky zastaví tam kde má.Skoušel jsem snad 50x otevřít a zavřít klapku a vždycky dobrý.Motorek hučí a když dostane klapku kam patří, tak se sám vypne a klapku drží na místě.Jinak ten papír mě prvně samozřejmě taky napadl.

Napsal: 13 lis 2007, 15:50
od sovicka
Ok, takže tady je "moje" řešení přehledně i s popisem, doufám že to každý pochopí ;)
Je to pro vozidla bez kopule, nevím jak které auto to má/nemá, hledat souvislosti nehodlám, jen předkládám alternativní řešení.

http://private.sovicka.net/klapka.png

Napsal: 13 lis 2007, 18:07
od vasekpetr1
Ten motorek klapky vypíná na principu nadproudového relé - snímá se velikost proudu motorkem a když dojde k jeho zastavení v koncové poloze, stoupne proud, a relé motorek vypne. Pokud se osička motorku otáčí dokola, nic ji nevypne. Pokud se při dojetí do koncové polohy "zarve", tak při opačném směru místo otevření si motorek vezme více proudu, relé vyhodnotí koncovou polohu (bouhužel opačnou) a problém je na světě.

Napsal: 13 lis 2007, 19:09
od milosh
Dnes jsem videl pri odjezdu z prace na parkovisti kolegu s kombajnem co mel krome mirnych ofuku vepredu zamlzeny komplet cely auto, asi mu taky nesla klapka, to je docela nemoc aster ale kdyz mame lek je to v pohode :lol: 8)

Napsal: 13 lis 2007, 21:14
od Trdlo
kulda píše: to jsem si taky vsim, ze mas naftu, ale taky sem si vsim, ze salam a sovicka maji benzin 1,8 a 1,6 16V a to uz trochu podobne s mym X16SZR je, nee? A kopuli tam nemaji...
Já mám benzín X14XE, r.v. 00 a taky nemám kopuli. :wink:

Btw: to řešení zalepením je good, v sobotu jdu na to. :P

Napsal: 13 lis 2007, 21:21
od gErda
moje motorizace taky nema kopuly ;) btw. kdyz se mi obcas za jizdy mlzi jen zadni okna plus treba obcas i uplne zadni (mysleno to v kuftu :D) tak to je v poradku nebo to mam taky radsi zaslepit :D copak se vsechno v astrickach zaslepuje kdyz to nefunguje :D :D :D

Napsal: 13 lis 2007, 21:28
od spermin
Taky mám zadní částečně zamlžené, ale je to tím že tam mám stále sluneční clonu, nechce se mi sundávat,
pomůže vyhřívání, ale to není vhodné zapojovat při krátkých trasách.

Napsal: 13 lis 2007, 21:34
od gErda
spermin píše: pomůže vyhřívání, ale to není vhodné zapojovat při krátkých trasách.
proc?

Napsal: 13 lis 2007, 22:00
od spermin
DÁVÁ ZABRAT BATERII

Napsal: 13 lis 2007, 22:12
od Charlie
Mě se okna vzadu taky mlžila, ale u mě stačilo vyčistit prostor kabinového filtru, bylo tam hodně bordelu a hodně to utlumilo přístup vzduchu, po vyčištění ani náznak mlžení. Ventilace na 2 a mám nastanevo buď na čelní sklo, nebo čelní sklo a nohy, středový výdechy mám úplně zavřený a v pohodě.

Napsal: 05 pro 2007, 09:03
od JardaLN
kulja píše:Teď jsem ještě zpozoroval že klapka má poněkud zvláštní chování. Někdy když zmáčknu klapku vnitřní cirkulace tak se klapka otevře a hned zase zavře? Jde to racionálně vysvětlit, nebo můžu věřit že to auto je živé?

A chápu to dobře že takhle je puštěný vzduch zvenčí: http://kulja.unas.cz/Foto/klapka1.jpg a takhle je zaplá vnitřní cirkulace? http://kulja.unas.cz/Foto/klapka2.jpg ?? Děkuju za radu.
Díky za nazornej příklad fotkama taky jsem byl z těch popisů volajaký zmetěný a už je to jasný Dal jsem včera nový pyl filtr a pořád se to potilo jako prase a koukám podle fotek že mám přetočenou právě tuhle klapku
Jezdí prostě obráceně .

Napsal: 23 pro 2007, 12:35
od Endy
Čau, takže ta kopule ma bejt otevřena nebo zavřena aby to nasávalo vzduch z venku??? pokaždý tu píšete neco jinýho, neboo jsem to blbe pochopil. dík

Napsal: 23 pro 2007, 12:45
od spermin
Endy píše:Čau, takže ta kopule ma bejt otevřena nebo zavřena aby to nasávalo vzduch z venku??? pokaždý tu píšete neco jinýho, neboo jsem to blbe pochopil. dík
Jasně že jsi to blbě pochopil, je li otevřená, saje vzduch z kabiny vozu a naopak.