Stránka 17 z 20
Napsal: 06 říj 2006, 14:35
od Kvetoslavek
byl sem se dokonce ted podivat a nic tady nejni....
Napsal: 06 říj 2006, 14:35
od semi001
Kvetoslavek píše:tak do 10 dnu budou na astricce tuning svody kerscher

to pak bude jizda
Ahoj muzu vedet co tak stojej ty svody a kde se daj sehnat??diky
Napsal: 06 říj 2006, 15:36
od AstraDTI
Kvetoslavek píše:komplet vyfuk a sani dela hodne + v-power...
Joo, jeden tipek si udelal komplet sani a vyfuk na BMW M3 a pred nameril 281koni a potom 285 ... coz vzhledem k chybe mereni lze oznacit temer za neprokazatelny narust.
Napsal: 07 říj 2006, 09:51
od Kvetoslavek
7000 akca v carbonii ale sou pouzity...... jinak tak 14000....
M3 je skoro zavodni neuskrceny motor .... X20Xev je seskrcenej....
Napsal: 07 říj 2006, 11:14
od AstraDTI
Kvetoslavek píše:7000 akca v carbonii ale sou pouzity...... jinak tak 14000....
M3 je skoro zavodni neuskrceny motor .... X20Xev je seskrcenej....
No s tim souhlasim, ze X20Xev je priskrcenej (kompromis- spotreba, slusnej zatah dole, slusnej vykon), jenom bych rek ze bude nutny pro takovy narust vykonu zmenit casovani ventilu tak aby se maximum kroutaku posunulo do vyssich otacek.
Tak treba aspon vyzkousej zmerit si nejakej usek pred/po na zarazenej stupen (pruzne zrychleni).
Napsal: 07 říj 2006, 13:33
od Kvetoslavek
nejsu hnup....aspon myslim

no v tech vyssich to jede spis na vykon
Napsal: 07 říj 2006, 14:05
od AstraDTI
No vykon je jednoznacnou funkci otacek a kroutaku (v podstate soucin*konstanta) - cili posunuti maxima kroutaku nahoru znamena zvyseni vykonu ve vyssich otackach a tedy i maximalniho vykonu. Takze rikat ze dole to jede na kroutak a nahore na vykon ... Aktualni zrychleni pri dane rychlosti je umerne (aktualni vykon v danych otackach -"ztratovej" vykon)/hmotnost ,kde "ztratovej" vykon zahrnuje aerodynamickej odpor, transport kineticke energie v potencialni (nebo naopak), ztraty v prevodech, ...
Jinak mam podobnej pripad i u seriovy 2,5 od BMW - oboje coupe, jeden drahy svicky, svody, primy sani a ladenej komplet vyfuk druhy seriofka a rozdil pri 400m sprintu nulovej. Pocitove taky naprosto neznatelny. Podle me ma vyznam jedine kompletni ladeni - vacka, RJ, sani, vyfuk a sladit na brzde.
Napsal: 07 říj 2006, 17:34
od Kvetoslavek
tak dej 18000 na vacky dbillas a reknu pak jak to pojede...

dik za tech info.... ted to tahne i ve vyssich otackach (5700-omezovac) kdyby se ty vacky tam daly tak by se asi musel posunout omezovac co?
Napsal: 07 říj 2006, 17:43
od AstraDTI
No omezovac by taky sel posunout. S tim bych ale moc nelaboroval. Nicmene vacka by optimalizovala chod motoru ve vyssich otackach a posunula maximum kroutaku jeste kousek vys - vyrazne by se zvysil maximalni vykon na ukor toho ze v nizsich otackach by jel motor hure. Videl jsem takhle udelanou 1.6 16v na 100kW. Special na sprinty.
Napsal: 07 říj 2006, 18:09
od Kvetoslavek
vim...ale dulezita je pro me zprava ze jde omezovac posunout...asi tak o kolik?
Napsal: 07 říj 2006, 18:17
od AstraDTI
U Opla jsem se nikdy v RJ nehrabal, nicmene to bude podobny jako u BMW a tam lze omezovac posunout jakkoliv a lze ho i uplne vyradit. Je to ciste softwareova zalezitost.
Napsal: 07 říj 2006, 19:45
od Kvetoslavek
se zeptam kluku v servisu...
Napsal: 07 říj 2006, 23:03
od AstraDTI
Kvetoslavek píše:se zeptam kluku v servisu...
Spis bych zkusil nejakou chiptjuninkovou firmu ... co ja vim tak v autorizaku se v RJ nehrabou.
Napsal: 08 říj 2006, 10:15
od Kvetoslavek
ja je ukecam....

a chiptjunikova firma...jedine bit power ale to je daleko..
Napsal: 08 říj 2006, 17:12
od xpolstarekx
Kvetoslavek píše:ja je ukecam....

a chiptjunikova firma...jedine bit power ale to je daleko..
nejen bitpower.... chíptuning dela ted kazdej druhej....