Stránka 17 z 19

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 21:00
od Defender
Jasně tokine v pohodě, nemyslel jsem to celé zle (jen že pokud mu cuká auto kvůli egru, tak po jeho odpojení ta chyba v dávkování bohatosti paliva zmyzí, ale samozřejmě se mu rozsvítí kontrolka o špatné činosti recirkulace spalin).
K palivu, no jsou tu lidi který na to jezděj už hodně dlouho (a i s Astrama Gé) a prakticky to je jen záměna poměru benzínu s biolihem ( v N95 je 10% Ethanolu a E85 je 15% Naturalu již od výrobce) 8) Ale každýho věc samozřejmě :D

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 09 srp 2010, 15:52
od tokin
Jj,jasně,já to taky beru jako diskuzi,ne jako napadání.V pohodě. :idea: :idea:

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 12 srp 2010, 16:24
od feri.feri
Dnes som bol na diagnostike a tá zistila chybu egr ventilu... a to mi nesvietila žiadna kontrolka. Tvrdenie, že ak nič nesvieti, tak sa nič nezistí je somarina... Skúsili sme ho prečistiť, či to nepomôže, ale žiadna zmena nenastala a tak si teda môžem pripraviť cca 200 Eur na nový egr... a dúfam, že s cukánim budem mať konečne pokoj...

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 12 srp 2010, 17:29
od dany2ka
no a zkoušel si ho odpojit?

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 12 srp 2010, 17:50
od Miguello
Nebo zaslepit ? Záslepka stojí cca 30,-Kč

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 12 srp 2010, 18:38
od feri.feri
zaslepiť sa dá len funkčný ventil... ak odišla elektronika, tak treba nový a tak zaslepiť...

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 12 srp 2010, 20:45
od tokin
feri.feri píše:zaslepiť sa dá len funkčný ventil... ak odišla elektronika, tak treba nový a tak zaplepiť...
Jj, to je bohužel pravda.Jen mě zaráží to tvrzení,že když kontrolka nesvítí,tak je nefunkční.Ta by se měla rozsvítit při každé odlišnosti a jestli-že je nefunkční elektronika v EGR, tak by měla svítít jak o závod.

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 12 srp 2010, 21:22
od feri.feri
aj podľa mňa, no ako som už tu niekde čítal, tak niekomu svieti a niekomu nie...

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 12 srp 2010, 21:45
od Defender
Miguello píše:Nebo zaslepit ? Záslepka stojí cca 30,-Kč
Tak záslepka s jednou dírou stojí v Opelu cca. 250 kačen :shock: a k tomu zaslepení. Mně taky kontrolka nesvítila a to nikdy kvůli EGRu, takže jsem zaslepil (z důvodu cukacího auta, diagnostikováno odpojením ventili) a při každém brždění motorem (jak mi bylo řečeno, brždění motorem, egr v akci, míchání směsi se splodinama) se potvora rozsvítil a a zhasnul až po dalším startu. Takže jsem zaslepil díry obě a výsledek stejnej :( , posléze jsem ho prostříkal sprejem na rozpouštění karbonu (za cca. 100 Kč v Kelly) a po prvotním vysušení sem ho tam máznul nazpět bez jakýchkoli záslepek a vyfik***dací, a chodí do teď zapojenej a funkční :lol: . Ale podotýkám, že pokud tankuju N95 tak pocukává a se stávajícím palivem prakticky vůbec 8)

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 13 srp 2010, 10:43
od Miguello
Myslel jsem zaslepit a jezdit BEZ ventilu.. jako já :lol: Samozřejmě kontrolka mi svítí, ale to u mého motoru každému.
Ventil mám funkční (v kufru), ale pokud je zaslepeno, tak připojení ventilu je k ničemu.
Teda tak mi to tady na fóru bylo vysvětleno :P

Ale taky mě zaráží, že mu kontrolka nesvítila, pokud byl EGR nefunkční..

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 13 srp 2010, 10:52
od Lucky
No co jsem zase pochopil já, tak EGR musí byt pro zaslepení funkční proto, že musí vysouvat jehlu. Pak ŘJ vyhodnotí, že je EGR OK a nehází chybu i při zaslepení.
V záslepce je dírka právě pro tu jehlu.

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 13 srp 2010, 10:57
od spermin
u naší motorizace po zahřátí motoru a brždění motorem vždy kolem 2000 OT rožne, a svítí do dalšího startu,
jen jednou mi zhasla, při akceleraci NAPLNO a to jsem tedy KOUKAL. na výkon to nemá vliv.

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 13 srp 2010, 11:09
od tokin
spermin píše:u naší motorizace po zahřátí motoru a brždění motorem vždy kolem 2000 OT rožne, a svítí do dalšího startu,
jen jednou mi zhasla, při akceleraci NAPLNO a to jsem tedy KOUKAL. na výkon to nemá vliv.
Mám ten samý motor....bez problému při jakemkoli stylu jízdy a počtu otáček

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 13 srp 2010, 11:10
od tokin
Lucky píše:No co jsem zase pochopil já, tak EGR musí byt pro zaslepení funkční proto, že musí vysouvat jehlu. Pak ŘJ vyhodnotí, že je EGR OK a nehází chybu i při zaslepení.
V záslepce je dírka právě pro tu jehlu.
Přesně tak :)

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 13 srp 2010, 12:57
od Defender
Teda kluci nechci vám do toho kecat, ale já màm na X16XEL EGR se zasouvací jehlou. Takže pokud vůbec záslepku, tak by tam asi měla být ta bez děr (k mání u Opela bratru za 170 kačen :D), ale mám vyzkoušeno, že se to stejně při brždění motorem ve vyžších otáčkách rozsvítí :D