Stránka 16 z 23
Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 09 led 2009, 13:51
od APiK
m1lan píše:ApiK , blblo ti to aj teraz v zime ?? Mne par krat hej..
Mě se to stávalo jen při té kritické teplotě kolem +14st. Jinak ne. Pak jsem začal mixovat s víceoktanovým benzínem a zmizelo to. Teď astru nemám

tak nevím - v těchto mrazech - zase je alespoň v teple - chudinka.
Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 09 led 2009, 14:53
od mexxo
Keď to tak čítam, napadlo ma či problém nebude v tom zlepšováku, vďaka ktorému môže astra jazdiť na rôzne benzíny(mysím oktánové číslo). Ako to funguje?
Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 20 led 2009, 14:25
od m1lan
To ani len netusim co mas na mysli

.... ale inak takto super by mohlo startovat stale. Najlepsie astra startuje okolo nula stupnov. Na prvy cuk, bez ziadnych pazvukov a s ustalenym volnobehom

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 20 led 2009, 20:07
od Jiří Pávek
No tak jedu už asi čtvrtou nádrž Shellu, ale jen V Power tedy 95-ka. Studené první starty samo o.k. pokud není nad 14st. Ale sem tam se mi stane, když přijedu s ohřátým motorem, někam jdu a přijdu k autu, kdy není motor zase úplně studený, ale jen vlažný, tak to udělá i když je -10st. Zítra crcnu do nádrže Racing.
Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 20 led 2009, 20:19
od mexxo
m1lan píše:To ani len netusim co mas na mysli

.... ale inak takto super by mohlo startovat stale. Najlepsie astra startuje okolo nula stupnov. Na prvy cuk, bez ziadnych pazvukov a s ustalenym volnobehom

Na F-kovej astre som mal v motorovom priestore jeden žltý šteker, takú koncovku. Tá mala z jednej strany 95 a z druhej tuším 91. A tá sa tam pichla vždy tým číslom hore, na aký benzín sa jazdilo. Aby riadiaca jednotka nemala problém z rôznym oktánovým číslom. Tak ma napadlo či niečo podobné nieje v G-čku, len automatické. Ale G-čko asi jazdí už len na 95ku... (alebo môže aj na 98

)
Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 20 led 2009, 22:14
od denny
mexxo píše:Keď to tak čítam, napadlo ma či problém nebude v tom zlepšováku, vďaka ktorému môže astra jazdiť na rôzne benzíny(mysím oktánové číslo). Ako to funguje?
Dle signálu z klepového senzoru/nebo taky senzoru klepání/řídící jednotka nastavuje dle paliva max možný předstih,tak,aby nedocházelo k detonačnímu spalování.Tím může jezdit na všechny benzíny.
Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 21 led 2009, 08:09
od mexxo
A nemôže byť problém tam niekde? Ludia píšu, že sa to zlepšilo keď tankujú iný benzín? Skúšajú iné benzíny, sem tam ich aj trochu premiešajú, keďže nevyjazdia nádrž do sucha... A potom je to vraj lepšie...
Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 21 led 2009, 08:12
od Kraken
mexxo píše:m1lan píše:To ani len netusim co mas na mysli

.... ale inak takto super by mohlo startovat stale. Najlepsie astra startuje okolo nula stupnov. Na prvy cuk, bez ziadnych pazvukov a s ustalenym volnobehom

Na F-kovej astre som mal v motorovom priestore jeden žltý šteker, takú koncovku. Tá mala z jednej strany 95 a z druhej tuším 91. A tá sa tam pichla vždy tým číslom hore, na aký benzín sa jazdilo. Aby riadiaca jednotka nemala problém z rôznym oktánovým číslom. Tak ma napadlo či niečo podobné nieje v G-čku, len automatické. Ale G-čko asi jazdí už len na 95ku... (alebo môže aj na 98

)
To závisi od typu motora. Ja mám eFko X16XEL a Géčko Z14XEP a nastavujú sa automaticky.
Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 21 led 2009, 08:15
od Kraken
mexxo píše:A nemôže byť problém tam niekde? Ludia píšu, že sa to zlepšilo keď tankujú iný benzín? Skúšajú iné benzíny, sem tam ich aj trochu premiešajú, keďže nevyjazdia nádrž do sucha... A potom je to vraj lepšie...
Podľa mňa môže to byť aj nejakými nečistotami, napr. vodný kondenzát. Nádrž by som ale dosucha nikdy neskúšal vyjazdiť.

Toto už nie sú 120tky.
Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 21 led 2009, 08:22
od Trdlo
Malá poznámka, jestli to někomu přijde jako OT, tak mi to smažte.
Základem klidného chodu motoru je:
1) Kvalitní palivo
2) Mít včas vyměněný palivový a vzduchový filtr
3) Udržovat čistou šktící klapku a krokový motorek
4) Kvalitní svíčky měněné v řádných intervalech
Tím eliminujete problémy s volnoběhem a kolísání otáček na minimum.
Vím že spousta z Vás tohle bere naprosto automaticky, ale přesto něškodí si tyhle věci připomenout.

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 21 led 2009, 18:50
od m1lan
1) Kvalitní palivo - tankujem len na Shell, snad je tam kvalitny benzin
2) Mít včas vyměněný palivový a vzduchový filtr - to mam ok
3) Udržovat čistou šktící klapku a krokový motorek - čistil som to tento rok 2x
4) Kvalitní svíčky měněné v řádných intervalech - skoro nove sviecky, podla katalogu take ake tam maju byt....
A predsa raz za cas blbne .... Ja osobne to tipujem na nejake cidlo, ale nechce sa mi do toho vrazat neviem kolko ečiek ... tak to necham zatial tak

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 21 led 2009, 18:52
od m1lan
mexxo píše:m1lan píše:To ani len netusim co mas na mysli

.... ale inak takto super by mohlo startovat stale. Najlepsie astra startuje okolo nula stupnov. Na prvy cuk, bez ziadnych pazvukov a s ustalenym volnobehom

Na F-kovej astre som mal v motorovom priestore jeden žltý šteker, takú koncovku. Tá mala z jednej strany 95 a z druhej tuším 91. A tá sa tam pichla vždy tým číslom hore, na aký benzín sa jazdilo. Aby riadiaca jednotka nemala problém z rôznym oktánovým číslom. Tak ma napadlo či niečo podobné nieje v G-čku, len automatické. Ale G-čko asi jazdí už len na 95ku... (alebo môže aj na 98

)
Myslim ze novym autam je to asi jedno , kolko oktanovy benzin tam tankujes.. same si to prisposobia ... Alebo trepem ??

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 04 dub 2009, 19:50
od Jiří Pávek
Tak mám za sebou výměnu EGR ventilu v domění, že se chod motoru, viz problém výše, změní. Ale zase se hádá nad 14st. Celsia. A to bylo již dva dny o.k., kdy bylo nad 14-ti. Dnes už zase. Mám objednaný ještě pal.filtr a pak bych rád v létě nechal vyčistit vstřiky ultrazvukem. Pak už vůbec nevím. Při výměně EGR jsem si kvůli lepšímu přístupu vyhodil hadici (koleno) odvětrání kliky a hle. Hadice a trubka ke klice úplně plná jak já říkám vazeliny, tedy kondenzátu olejových výparů a vody. Co šlo jsem odstranil. To jsou ty moje cukačky. Jak se tohoto zbavit? Tedy kromě dlouhé trasy a klády

)). Jinak samo jezdím pouze na Shell V Power a Racing.
Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 04 dub 2009, 20:00
od spermin
nežere Ti olej

Jinak se toho asi nezbavíš

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Napsal: 05 dub 2009, 11:09
od m1lan
Začína sa otepľovať. O chvíľu je nekľudný voľnobeh späť. Zatial mi to spravilo len raz
