Stránka 16 z 54

Napsal: 23 lis 2008, 16:55
od wisk
wisk píše:zdravim. muzu se zeptat kolik vam modul ukazuje napeti baterie? me okolo 13,6V a bojim se ze to malo dobiji. pred pul rokem mi umrela baterka...ale to bylo uz i jejim starim. mam novou ktera zatim slape ale nechci aby me to v zime nekde nechalo...

prosim, napiste mi kolik mate napeti dle TIDu...odepsal mi jediny clovek...rad bych vedel jak jsou na tom i ostatni. dekuji


jinak...modul mi po nejakym case automaticky prepina mezi jednotlivymi udaji. jde to nejak vypnout? nenasel jsem to ani v navodu na pouziti (a nebo jsem slepej)...

Dekuji

Napsal: 23 lis 2008, 18:33
od Arwy
Mne ukazuje 14,1 V.

Napsal: 24 lis 2008, 15:55
od daduko
ma to uz niekto aj v Classicu ?

Vlado

Napsal: 25 lis 2008, 13:48
od Kraken
Ja mám Classic, ale ešte stále nemám tu jednotku.
Čakám, že sa mi David B. ozve, asi má s tým nejaký problém.

PP

Napsal: 27 lis 2008, 20:15
od IGI
Tak mi to dnes David namontoval a vše šlo jako po másle. Je to opravdu profesionální. David je super a pohodář a ještě jsem i zmáknul namontovat při jednom rámečky kolem budíků. Paráda. Auto žere méně ropy než jsem myslel. Přikládám ještě foto jak jsem upravil páčku stěračů pro PP protože páčku měli v Oplu za 2000,-kč a vrakoviště jsou díky Davidovi vybrané :-))) Vřele doporučuji PP. Úprava páčky zhruba 2 hoďky a cena 50,-kč a jedno akvaristické lepidlo. Vše jsem navrhnul tak aby mikropřepínač nevadil při přepínání páčky. přepínače jsou rozmístěny tak aby prostředníček při vrácení páčky směrem dolů nedošlo k nežádoucího přepnutí SET. Druhé RESET tlačítko je umístěno šikmo k SET tlačítku tak aby se daly tlačítka sepnou součesně a ruka zůstane na volantě. Snad se mi podaří připojit obrázek.

úprava páčky pro PP

Napsal: 28 lis 2008, 08:39
od IGI
tady by to mělo být ale tři stejné obrázky a já vybral různé. no mne z toho picne ale asi vím :)
https://www.astra-g.cz/galerie/igi/

úprava páčky pro PP

Napsal: 28 lis 2008, 08:47
od IGI
Tak je to tam. Páčka je dutá a celkem se s ní dá laborovat. Přepínače si může dát každý kam chce i na to místo jak originál ale je tam méně místa a přepínače by musely být o něco menší než ty co jsem použil ale ty moje byly nejkvalitnější a nejdražší co jsem sehnal v GM-ELEKTONIC. :)

Napsal: 28 lis 2008, 15:23
od wisk
to IGI: no a az pojedes nekam se zaplyma steracema tak se ti to bude dost na prd prepinat...myslim si ze original umisteni je lepsi...

úprava páčky pro PP

Napsal: 28 lis 2008, 17:49
od IGI
Právě že přepínače jsem vymyslel tak aby to s manipulací stěračů nevadilo a je to vyzkoušeno, že to vůbec nevadí a dokonce jsem mohl ještě o 7mm první přepínač posunout ke kraji páčky. Pčepínače jsem odzkoušel i s přepínáním ve všech polohách a je to bez problémů. Vyzkoušej jak pouštíš a vypínáš stěrače a zjistíš že přesně kde máš prst tam není přepínač a ještě je tam i rezerva na křivý prst směrem do leva :) Jinak jsem si našel na displeji te nejlepší údaj kde se ukazuje dojezd na nádrž a co chvilku tam sama bez přepnutí naskočí průměrná spotřeba. No prostě paráda.

Napsal: 28 lis 2008, 17:54
od wisk
no to je ale prumerna spotreba za poslednich 15 min (nebo tak nejak) podle ktere se dopocitava dojezd. neni to prumerna spotreba od nulovani.

úprava páčky pro PP

Napsal: 28 lis 2008, 17:57
od IGI
No při zapnutých stěračích no problem taky. Přepínač není nijak o moc dál než originál ale jasně beru to, že originál je originál ale psal jsem, že ty přepínačky se dají vmontovat i přesně do místa originálu ale menšího typu. Jinak mám stejně nejvíce zapnutý ten dvoj údaj: Dojezd=km / 6,2l / 100km :) :D

PP

Napsal: 28 lis 2008, 18:06
od IGI
Nulování jsem ještě neprovedl, až natankuji plnou a pak by měly údaje průměrná spotřeba a 15minutová spotřeba zhruba souhlasit. Průměr mám 6,3l a ta 15min jak píšeš je od 6,4 do 6,9l. Po nulování by se údaje měly lišit minimálněji a člověk má alespoň na displeji změnu a ví jak úsporně jel za 15min. No myslím, že David udělal PP perfektně a hodnotám se dá věřit protože je nastavoval v součinnosti s originálem a maníkem od OPLA. :P

re

Napsal: 02 pro 2008, 11:24
od freeKevinM
kukajz píše:
wisk píše:
daduko píše:Motor je Z14XEP. RJ som zatial nepripajal lebo este nemam info od Davida, ktory pin to je. Predpokladam, ze som to zapojil spravne, kedze povodny TID ukazuje. Kabel k ovladaniu PP sa neda zapojit inac nez spravne. Predpokladam, ze ak by aj nemal vsetky potrebne udaje, tak aspon napatie by mohol ukazovat. Ale po stlaceni SET sa nic nedeje.
me to delalo to same.i kdyz nemas zapojeny kabely do RJ,otackomeru, stavu paliva a packy tak by TID mel ukazovat aspon nejake info. muj problem byl v tom, ze muj TID mel pry neco jako starsi komunikacni protokol a neumel zobrazovat nic jinyho nez datum atd. poslal sem to davidovi on tam neco poupravil a uz mi to jede jak ma...radim ho kontaktovat a rict mu co s tim je...v mem pripade byl vic nez ochotny a problem byl behem par dnu vyresen...
Mne to robilo to isté, ale vďaka Davidovej ochote, mi to šlape ako má! :lol:

Ten samy pripad u me. David to zmaknul, je v pohode....

Napsal: 05 pro 2008, 09:46
od Miguello
Tak jsem sehnal páčku - na vrakáči v Dolních Břežanech (Opel-Ford a ještě něco), ul. K Hodkovicům (jestli se nepletu). Týpek ochotnej a má jich tam hafo. Za tyšyc (=1.000,-Kč) :D
Teď už zbývá jen ta montáž.. Těším se jak malej. I když musím uznat, že si připadám trošku pitomě, že se těším na to, že na displeji budu mít v podstatě zbytečný údaje, bez kterých by se šlo obejít.. Ale vy mě určitě chápete, že ? :wink:

Napsal: 08 pro 2008, 19:13
od Pizin
Čauky, je nějaká změna ohledně Zafir? Už ses Davide dostal i na nás? A už to někomu v Zafiře fachčí? A jak jste s tím spokojený?