Stránka 16 z 19

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 05 črc 2010, 18:51
od Alzafir
Vřele doporučuju!! 8)
Čistič karbeců je na EGR jako stvořený!!!! :mrgreen:

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 05 črc 2010, 19:06
od Defender
Nojo akorát že sehnat výrobky značky Valvoline v Praze je docela problém, pak jsem ještě našel tyhle, ale samozřejmě by to chtělo radu podle vaší zkušenosti, který z nich to svinstvo rozpustí nejrychleji a nejlíp :wink:
http://www.doplnkynaauto.cz/cyclo/%C8is ... 369g.23827
http://www.kramp.com/shop/action/itemgr ... %C3%A1toru__
http://www.olejshop.cz/autokosmetika/p/ ... -sx503300/
http://www.obchod-praha.cz/auto-moto/au ... -s53411917

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 05 črc 2010, 19:18
od Alzafir
Já používám tohle a spokojenost.
http://eshop.autokelly.cz/catalog.aspx# ... SD=0|ST=0|

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 05 črc 2010, 19:28
od Defender
Sakryš díky, na AutoKelly jsem úplně zapoměl :D 8)

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 15:55
od feri.feri
niekto z východného Slovenska, kto by požičal zapaľovaciu lištu ?? potrebujem zistiť, či to cukanie robí ona, alebo egr...

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 16:07
od tokin
feri.feri píše:niekto z východného Slovenska, kto by požičal zapaľovaciu lištu ?? potrebujem zistiť, či to cukanie robí ona, alebo egr...
Udělej to obráceně, vyčisti si nejdříve EGR, pak uvidíš,zda to pomohlo,když ne, je to lišta.

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 16:33
od feri.feri
stačí ho vyčistiť, či treba ho aj zaslepiť??? a keď ho dám zaslepiť, nebude mi stále svietiť kontrolka???

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 17:44
od Defender
No tak ho nejdříve jenom odpoj z konektoru a poznáš jestli ho má cenu čistit, nebo rovnou zkoušet něčí lištu :)

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 18:42
od tokin
Defender píše:No tak ho nejdříve jenom odpoj z konektoru a poznáš jestli ho má cenu čistit, nebo rovnou zkoušet něčí lištu :)
Odpojení z konektoru teda vůbec nedoporučuji,ŘJ vyhodnotí tento krok jako chybu EGR a rozsvítí se Ti okamžitě oranžová kontrolka na palubní desce.Odpojením vůbec nic nezjistíš, max. tak jestli Ti do něj jde proud :-).Jak jsem psal,zkus to vyčistit, i méně zručný domácí kutil toto zvládne za půl hodinky.

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 18:46
od tokin
feri.feri píše:stačí ho vyčistiť, či treba ho aj zaslepiť??? a keď ho dám zaslepiť, nebude mi stále svietiť kontrolka???
Co se týká zaslepení,nemůžu sloužit, vždy(1xročně) to čistím a mám klid.Je pravda, že i originál díl s Opla je na zaslepení(při troše trpělivosti najdeš tady na foru i jeho číslo)ale jak říkám - já ho mám funkční a pkud se vyloženě nepos...a nebude mě to nutit koupit nový - nezaslepím ho.Pokud ho špatně zaslepíš, nebo důlek v záslepce bude mělký, bude Ti jehla, co z něj vyjíždí se dotýkat záslepky a ŘJ motoru toto vyhodnotí jako chybu a rozsvítí se ti kontrolka.

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 18:49
od dany2ka
tokin: zjistí, přečti si ještě jednou co psal defendr

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 19:01
od tokin
dany2ka píše:tokin: zjistí, přečti si ještě jednou co psal defendr
Když to odpojí z konektoru a zapne zapalování, tak co zjistí?Přeci vůbec nic, jen svítící kontrolku.

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 19:25
od Defender
tokin píše:
dany2ka píše:tokin: zjistí, přečti si ještě jednou co psal defendr
Když to odpojí z konektoru a zapne zapalování, tak co zjistí?Přeci vůbec nic, jen svítící kontrolku.
Ty s tím máš osobní zkušenost? Odpojoval jsi ho a zkoušel jsi to? Já jo 8)
Pokud mu cuká auto vinou EGRu tak to pozná po odpojení a projetí do stádia kdy mu to normálně dělalo URČITĚ (já jsem tu změnu teda zaregistroval :wink: ), svítící kontrolka zhasne po opětovném zapojení a k zaslepení a celém průběhu mé anábáze s EGR, viz. mé příspěvky výše v tomto vlákně.
Jen dodám, že po vyčištění dekarbonizačním sprejem to nedělalo, ale občas to na čistej Natural 95 ze Shell pocuklo, nyní již nemohu sloužit, jelikož jezdím na směs E85 + N95 (zatím ve stádiu zkoušek najeto cca. 400km převážně město) a ta, jak je známo obsahuje tak málo karbonu z fosilních paliv (pouze15% N95), že se nestačí vinou čistící vlastnosti éčka (Ethanol) ani zasrat na míru, aby to pocukávalo (teda alespoň doufám) :lol: 8)

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 19:55
od dany2ka
....je to, Běto!

Re: 1,6 16V - Škubání

Napsal: 08 srp 2010, 20:34
od tokin
Defender píše:
tokin píše:
dany2ka píše:tokin: zjistí, přečti si ještě jednou co psal defendr
Když to odpojí z konektoru a zapne zapalování, tak co zjistí?Přeci vůbec nic, jen svítící kontrolku.
Ty s tím máš osobní zkušenost? Odpojoval jsi ho a zkoušel jsi to? Já jo 8)
Pokud mu cuká auto vinou EGRu tak to pozná po odpojení a projetí do stádia kdy mu to normálně dělalo URČITĚ (já jsem tu změnu teda zaregistroval :wink: ), svítící kontrolka zhasne po opětovném zapojení a k zaslepení a celém průběhu mé anábáze s EGR, viz. mé příspěvky výše v tomto vlákně.
Jen dodám, že po vyčištění dekarbonizačním sprejem to nedělalo, ale občas to na čistej Natural 95 ze Shell pocuklo, nyní již nemohu sloužit, jelikož jezdím na směs E85 + N95 (zatím ve stádiu zkoušek najeto cca. 400km převážně město) a ta, jak je známo obsahuje tak málo karbonu z fosilních paliv (pouze15% N95), že se nestačí vinou čistící vlastnosti éčka (Ethanol) ani zasrat na míru, aby to pocukávalo (teda alespoň doufám) :lol: 8)
No tak to ju, to už tedy nemá cenu komentovat...EGR k něčemu ve voze slouží, je pravda,že spousta vozů jezdí v pohodě i po jeho vyřazení(zaslepení), takže v podstatě laicky řečeno slouží "pouze" ke snížení emisí a zvýšení konfortu jízdy.Osobní zkušenost s tím NEMÁM a ani nechci mít, pokud se o vůz staráš a dáváš mu to,co potřebuje, nemusím takovéto hokuspokusy dělat.Ale jak vidím,český národ je nepoučitelný,spousta všeumělů - viz.Tvá "směs" na pohon vozu - jistě jezdí super, věřím ale jak dlouho...Prvotní otázka zněla - zda někdo nemá zapalovací lištu na výměnu - odpovídal jsem pouze, že bych zkusil obrácené pořadí nejdříve vyčistit EGR a poté lištu.To, že jsi ho zkoušel odpojovat - to je Tvé riziko a rozhodně bych toto neradil dělat( i když se tím nic nepokazí ),čištění nezabere moc času a dle mého názoru je to lepší,než ho laicky "vyškubnout" a zkoušet,co to provede.Ale jak jsem psal výše - co člen,to jiný názor - můj ej ten,že co do vozu bylo dáno výrobcem - má svůj smysl a tudíž má být funkční.Howk :P