Stránka 15 z 23
					
				
				Napsal: 27 říj 2008, 17:45
				od myabarth
				Ako sa ochladilo, ja mám tiež po probléme. A zistil som, že kritická teplota je 14stupňov. Odstránil už niekto z vás túto poruchu prosím?
			 
			
					
				
				Napsal: 27 říj 2008, 18:13
				od APiK
				myabarth píše:Ako sa ochladilo, ja mám tiež po probléme. A zistil som, že kritická teplota je 14stupňov. Odstránil už niekto z vás túto poruchu prosím?
Když pročteš celé téma, tak zjistíš, že vlastně neodstranil. Já jen vím, jak se jí podařilo eliminovat u mě. Po přečtení několika příspěvků zde, beru na střídačku N95 a V-Power Racing 100. Prostě jednu nádrž proleju víceoktanovým benzínem (třeba N98). V nádrži se pak udržuje mix benzínu s oktanovým číslem vyšším než 95 a je po problému. Vím, že to není vyřešení, ale řešení ano  

 .
Už se to tu řešilo několikrát, já se ale znovu musím připojit k těm několika jedincům, kteří sdílí tento názor na základě v praxi odzkoušené věci.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 13 lis 2008, 23:46
				od myabarth
				vidim, ze vsetci mame po probleme.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 14 lis 2008, 06:21
				od APiK
				¨Taky se ochladilo  

 .
 
			 
			
					
				
				Napsal: 14 lis 2008, 07:17
				od Samothe
				jj problém je fuč ..  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 14 lis 2008, 07:20
				od new-name
				ty Apíku a jezdí bezín s vyšším oktanovým číslem líp? 

 už dlouho se to chystám vyzkoušet a nic  

  třeba Verva 100 nebo od shelky powera  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 14 lis 2008, 07:40
				od APiK
				Nejezdí líp, ale za menší spotřebu. Mluvím o Astře. Nemusím na to tolik dupat.
			 
			
					
				
				Napsal: 14 lis 2008, 07:53
				od new-name
				tak dneska je berouse a já mám pod čtvrtkou, tak to doplnim něčím IN  
 
snad mi to neroztrhne motor  
 
a k tématu, mě volnověh šlape v pohodě, jen se mi občas vyjmečně stane že mi vteřinově otáčky klesnou cca k 400-500 otáčkám a hned vyskočí zase nahoru 

  ale nějak to neřešim, auto nechcípne tak v pohodě že si občas zívne   

 
			 
			
					
				
				Napsal: 13 pro 2008, 21:56
				od Jiří Pávek
				Tak se po delší době hlásím s novým resp. stejným stavem kolísání při studeném motoru. Jak zde bylo psáno, aniž bych snižoval kvality paliv Shell, tak jezdím druhou nádrž V-Power 95 a žádná změna. Je fakt, že je zima a tyto problémy téměř odezněly, ale je tam to slovo téměř. Nyní se mi stává, že je třeba i 5st. nad nulou a motor při prvním startu blbne. A to jsem koupil i čistič paliv.soustavy od Liqui Molly. Blbne furt. Ale na ten V-Power budu jezdit už pro sichr furt. Na jaře budu bádat dál. Kámoš v práci mi říkal, že viděl článek v Autobildu nebo co to bylo za periodikum, kde byl test paliv Shell v Německu a u nás a náš V-Power prý vyšel jako jejich obyčejný Natural 95 (laboratorní testy samozřejmě).Jiný kolega v práci vozí z Německa Fordy Focusy a hlásil mi teď ten samý problém na Focusu 1.6 16V.
			 
			
					
				
				Napsal: 13 pro 2008, 22:09
				od Mike.S
				já teda taky takuju na SHELLce a žádné problémy nemám, jestli to u tebe nebude náhodou problém s EGR
			 
			
					
				
				Napsal: 14 pro 2008, 08:40
				od Trdlo
				Já tankuju teď už jen před prahou na Lukoil (bývalá jet), nebo v Liberci na Alfastation (bývalý total), vždycky jen N95 a problémy s volnoběhem nemám žádný, jestli to nebude tím, že každých 1-2 měsíce vyčistím klapku a každých 1/4 roku i krokáč. Klapka je práce na deset minut a krokáč pak na hoďku. A jezdí super, bez problému, takže to se vyplatí.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 14 pro 2008, 09:42
				od Jiří Pávek
				Já klapku čistím taky tak dvakrát do roka. To je při kolísání otáček samozřejmost. Krokáč jsem nedělal. Musím tady na to kouknout někde v historii jak to udělat. EGR je jediná věc, kterou snad ještě nemám na motoru vyměněnou  

 Ale při napíchnutí na diagnostiku pracuje jak má. A čistím ho vždy s klapkou. No asi mě to stejně nemine. Radši bych ho zkusil vyměnit od člověka, který má stejný motor a nemá problém. Zbytečně vyhozených peněz už bylo na můj vkus dost.
 
			 
			
					
				Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
				Napsal: 09 led 2009, 13:32
				od m1lan
				Inak ja osobne si nemyslim ze tie nepravidelne chody motora na volnobehu su sposobene palivom  

 
			 
			
					
				Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
				Napsal: 09 led 2009, 13:40
				od APiK
				m1lan píše:Inak ja osobne si nemyslim ze tie nepravidelne chody motora na volnobehu su sposobene palivom  

 
Taky si nemyslím, že by byly způsobené palivem. Palivem se dá ale problém částečně eliminovat - má zkušenost.
 
			 
			
					
				Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!
				Napsal: 09 led 2009, 13:49
				od m1lan
				ApiK , blblo ti to aj teraz v zime ?? Mne par krat hej..