Stránka 15 z 23

Napsal: 27 říj 2008, 17:45
od myabarth
Ako sa ochladilo, ja mám tiež po probléme. A zistil som, že kritická teplota je 14stupňov. Odstránil už niekto z vás túto poruchu prosím?

Napsal: 27 říj 2008, 18:13
od APiK
myabarth píše:Ako sa ochladilo, ja mám tiež po probléme. A zistil som, že kritická teplota je 14stupňov. Odstránil už niekto z vás túto poruchu prosím?
Když pročteš celé téma, tak zjistíš, že vlastně neodstranil. Já jen vím, jak se jí podařilo eliminovat u mě. Po přečtení několika příspěvků zde, beru na střídačku N95 a V-Power Racing 100. Prostě jednu nádrž proleju víceoktanovým benzínem (třeba N98). V nádrži se pak udržuje mix benzínu s oktanovým číslem vyšším než 95 a je po problému. Vím, že to není vyřešení, ale řešení ano :) .
Už se to tu řešilo několikrát, já se ale znovu musím připojit k těm několika jedincům, kteří sdílí tento názor na základě v praxi odzkoušené věci.

Napsal: 13 lis 2008, 23:46
od myabarth
vidim, ze vsetci mame po probleme. :wink:

Napsal: 14 lis 2008, 06:21
od APiK
¨Taky se ochladilo :lol: .

Napsal: 14 lis 2008, 07:17
od Samothe
jj problém je fuč .. :D

Napsal: 14 lis 2008, 07:20
od new-name
ty Apíku a jezdí bezín s vyšším oktanovým číslem líp? :D už dlouho se to chystám vyzkoušet a nic :lol: třeba Verva 100 nebo od shelky powera :?:

Napsal: 14 lis 2008, 07:40
od APiK
Nejezdí líp, ale za menší spotřebu. Mluvím o Astře. Nemusím na to tolik dupat.

Napsal: 14 lis 2008, 07:53
od new-name
tak dneska je berouse a já mám pod čtvrtkou, tak to doplnim něčím IN :lol:
snad mi to neroztrhne motor :lol:
a k tématu, mě volnověh šlape v pohodě, jen se mi občas vyjmečně stane že mi vteřinově otáčky klesnou cca k 400-500 otáčkám a hned vyskočí zase nahoru :roll: ale nějak to neřešim, auto nechcípne tak v pohodě že si občas zívne 8)

Napsal: 13 pro 2008, 21:56
od Jiří Pávek
Tak se po delší době hlásím s novým resp. stejným stavem kolísání při studeném motoru. Jak zde bylo psáno, aniž bych snižoval kvality paliv Shell, tak jezdím druhou nádrž V-Power 95 a žádná změna. Je fakt, že je zima a tyto problémy téměř odezněly, ale je tam to slovo téměř. Nyní se mi stává, že je třeba i 5st. nad nulou a motor při prvním startu blbne. A to jsem koupil i čistič paliv.soustavy od Liqui Molly. Blbne furt. Ale na ten V-Power budu jezdit už pro sichr furt. Na jaře budu bádat dál. Kámoš v práci mi říkal, že viděl článek v Autobildu nebo co to bylo za periodikum, kde byl test paliv Shell v Německu a u nás a náš V-Power prý vyšel jako jejich obyčejný Natural 95 (laboratorní testy samozřejmě).Jiný kolega v práci vozí z Německa Fordy Focusy a hlásil mi teď ten samý problém na Focusu 1.6 16V.

Napsal: 13 pro 2008, 22:09
od Mike.S
já teda taky takuju na SHELLce a žádné problémy nemám, jestli to u tebe nebude náhodou problém s EGR

Napsal: 14 pro 2008, 08:40
od Trdlo
Já tankuju teď už jen před prahou na Lukoil (bývalá jet), nebo v Liberci na Alfastation (bývalý total), vždycky jen N95 a problémy s volnoběhem nemám žádný, jestli to nebude tím, že každých 1-2 měsíce vyčistím klapku a každých 1/4 roku i krokáč. Klapka je práce na deset minut a krokáč pak na hoďku. A jezdí super, bez problému, takže to se vyplatí. :wink:

Napsal: 14 pro 2008, 09:42
od Jiří Pávek
Já klapku čistím taky tak dvakrát do roka. To je při kolísání otáček samozřejmost. Krokáč jsem nedělal. Musím tady na to kouknout někde v historii jak to udělat. EGR je jediná věc, kterou snad ještě nemám na motoru vyměněnou :? Ale při napíchnutí na diagnostiku pracuje jak má. A čistím ho vždy s klapkou. No asi mě to stejně nemine. Radši bych ho zkusil vyměnit od člověka, který má stejný motor a nemá problém. Zbytečně vyhozených peněz už bylo na můj vkus dost.

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Napsal: 09 led 2009, 13:32
od m1lan
Inak ja osobne si nemyslim ze tie nepravidelne chody motora na volnobehu su sposobene palivom :(

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Napsal: 09 led 2009, 13:40
od APiK
m1lan píše:Inak ja osobne si nemyslim ze tie nepravidelne chody motora na volnobehu su sposobene palivom :(
Taky si nemyslím, že by byly způsobené palivem. Palivem se dá ale problém částečně eliminovat - má zkušenost.

Re: Problém volnobehu po naštartovaní !!!

Napsal: 09 led 2009, 13:49
od m1lan
ApiK , blblo ti to aj teraz v zime ?? Mne par krat hej..