Stránka 15 z 24
Re: svíčky
Napsal: 06 dub 2011, 18:17
od Jeena
já mám čerstvě NGK a spokojenost...
Re: svíčky
Napsal: 06 dub 2011, 18:59
od jaraK
Bosh mám ve feldě a není oto jako s NGK
Re: svíčky
Napsal: 06 dub 2011, 19:28
od Defender
Gomene to jsi kupoval jednu svíčku s jednou elektrodou za cca. 4 kila ?

, tak to bych asi šel raději do toho jak píšeš ty 4bodový Bosche

Re: svíčky
Napsal: 06 dub 2011, 19:43
od denny
No Defe,tak se superčtyřkama na E85 by sis pěkně naběhl.Tyto svíčky s plovoucí jiskrou taky moc nemají rády kratší cesty-hlavně do práce a zpět.
Opel do vašich motorů montuje v prvovýrobě Bosch/koupíš svíčku GM a je to Bosch,dole pod šestihranem na kovu vyseknuto FLR8LDCU/.Velmi dobře fungují Denso K20TXR a poslední dobou jsem velmi spokojen s Brisk DR17LDC.Jsou nějaké antiblbé,fungují na krátké trasy a ani občasné ulití jim vůbec nevadí,což je u NGK dost problém.
Re: svíčky
Napsal: 06 dub 2011, 19:45
od jaraK
Občasné ulití??? co to?
Re: svíčky
Napsal: 06 dub 2011, 19:55
od denny
No,když ti třeba v zimě olej přetlakuje zdvihátka a motor ztratí tlaky,tak směs bez tlaku nechytne a svíčky se ulejou palivem.NGK toto vyloženě nesnáší,na dvoutaktech je to pak na zahození svíčky,na čtyřtaktu se pak hooodně dlouho vzpamatovávají/hovoří mi to jasně zkušenosti z motorek/.Všimni si také,že japonští výrobci motorek,třeba SUZUKI nebo HONDA,montují tyto dva výrobce a to tak,že do dvouválcových motorů dávají Denso a do čtyřválců NGK.Taky mají asi nějaký důvod

i když jsou to všechno čtyřtakty.
Re: svíčky
Napsal: 06 dub 2011, 20:03
od jaraK

su zase o něco chytřejší. Já měl NGK na feldě a 40tis km bez jakýho koliv problému. Ted sem tam dal BOSH a chvilkama nestabilní výkon. ale nemusí to být svícama. Do astry sem dal NGK a zatím vpohodě.
Re: svíčky
Napsal: 06 dub 2011, 20:40
od Defender
Defender píše:Tak mám tam stále jen GM originál doporučený pro tento motor (čili dvoubodový Bosch) a i s E85 to zatím šlape obstojně (obstojně znamená že někdy je "horší" (o 1-2 otočení) start

Jasně Denny, takže zatim zůstanu u těch co jsem relativně nedávno kupoval (asi 10T/km0 což jsou ty origo Bosche

Re: svíčky
Napsal: 06 dub 2011, 21:12
od Oplíček
No já koupil Bosch Platinum, které mi byly doporučeny v obchodě a po dojetí do servisu na diagnostiku, jestli je všechno v pohodě, jelikož před tím byly nějaké ty problémy mi řekli, že zrovna ten Bosch není nic moc dobrého. Jejich slova, jelikož mám auti na plyn a jde o firmu Gascontrol, která se zabývá montáží cng do aut a mají taká čerpací stanice v ČR na cng byla, že ten Bosch není nic moc, že jsem měl pořídit NGK, ale ta cena mě odradila. No uvidíme, zatím auti jede

Re: svíčky
Napsal: 07 dub 2011, 07:08
od denny
Na LPG nebo CNG jednoznačně doporučuji Brisk DR17YS se stříbrem.Cena super,výdrž super.
Re: svíčky
Napsal: 07 dub 2011, 09:37
od mexxo
pusher... píše:...Radeji origo GM Bosche, nebo NGK BKR5EK ?
Ja mám BKR5EK cca 50tis km a pred 2tis km som prestaval na LPG a ešte stále tam bez problémov šlapú tieto NGKáčky. Meniť budem tiež až s rozvodmi v lete.
Ale
denny mi dal chrobáka do hlavy. Asi skúsim podla jeho rady...
Re: svíčky
Napsal: 07 dub 2011, 17:04
od gomen
Defender píše:
Gomene to jsi kupoval jednu svíčku s jednou elektrodou za cca. 4 kila ?

, tak to bych asi šel raději do toho jak píšeš ty 4bodový Bosche

No skoro jo. Všechny 4 svíčky i s poštovným mě stály 1450Kč. Když s nima auto nebude spokojený, vezme si je brácha do motorky.
Ty pulstar sváčky mají sice jen jednu elektrodu, ale jsem na ně zvědavej, co vydrží. Zkusit se má všechno a průkopníci vždycky byli odbážní lidé

Re: svíčky
Napsal: 13 dub 2011, 17:54
od gomen
Jak jsem slíbil, uvádím spotřebu : na benzín a původní GM svíčky 8,4l / 100km. Se svíčkami pulstar a mixu BA95 a E85 1:1 jsem naměřil 8,9 l / 100km.
Re: svíčky
Napsal: 13 dub 2011, 19:10
od Defender
HMMMM takže při kombinaci éčka a naturalu nejsou teda žádná výhra, teda co se spotřeby týká
A co jízdní vlastnosti, jsou lepší než s GM/Bosch ??

Re: svíčky
Napsal: 13 dub 2011, 19:18
od rychlyradim
denny píše:No Defe,tak se superčtyřkama na E85 by sis pěkně naběhl.Tyto svíčky s plovoucí jiskrou taky moc nemají rády kratší cesty-hlavně do práce a zpět.
Opel do vašich motorů montuje v prvovýrobě Bosch/koupíš svíčku GM a je to Bosch,dole pod šestihranem na kovu vyseknuto FLR8LDCU/.Velmi dobře fungují Denso K20TXR a poslední dobou jsem velmi spokojen s Brisk DR17LDC.Jsou nějaké antiblbé,fungují na krátké trasy a ani občasné ulití jim vůbec nevadí,což je u NGK dost problém.
Denny já měl superčtyřky od Boshe do teď v autě...jezdíl jsem ne E85 a super táhlo to, starty v zimě za mrazu při poměru 1:1 úplně vpohodě... teď jsem tam po doporučení pro soplíka hodil svíčky NGK dvoubodové.. a je to sakra znát nebo nevím čím to, auto je líné, dokonce se mě při vyšších otáčkách 3tis/ot. rozsvítila kontrolka motoru...na nejbližší benzínce jsem ihned dotankovat N95 a kontrolka už nesvítí, v tahu se to trochu zlepšilo, ale pořád nic moc...tak sem si řekl, že si znova koupím Bosh Super4 a uvidíme jestli to je tím nebo ne......
PS: jo svíčky Bosh jsem měnil po cca 40tis km

jezdím převážně trasy do práce 40km a pak zpět...jináč Vysochina 85 a zpět

někdy po městě.... v recenzi k Bosh super 4 jsem se dočetl, že zapalují hudší směs o 50% lépe než běžné svíčky...což se nám pro éčkaře hodí
