Stránka 14 z 23

Napsal: 10 zář 2008, 13:43
od m1lan
mira píše:Před časem od nějakého kolegy z webu jsem získal obrázek čidla s uvedením závislosti odporu na teplotě a s hodnotou 2-3 kohm při 20°C. Měřením mého čidla jsem získal hodnotu cca 2,5 kohm. Závislost odporu na teplotě je nepřímo úměrná (čím vyšší odpor čidla tím nižší teplota motoru). Termistor NTC 3,3 kohm je jediný nejblíže vyšší, který jsem sehnal.
Hmm..jasne...a kedy to uz pofotis ?? :wink:

Napsal: 11 zář 2008, 10:54
od mira
Jednomu kolegovi z OV jsem slíbil upravit mé náhradní čidlo a přitom jsem chtěl pořídit i několik fotografií. Nakonec se však ukázalo, že u Oplů modernizovali, jeho čidlo vypadá jinak a mně se nechce upravovat další čidlo do zásoby.

Napsal: 11 zář 2008, 12:53
od m1lan
mira píše:Jednomu kolegovi z OV jsem slíbil upravit mé náhradní čidlo a přitom jsem chtěl pořídit i několik fotografií. Nakonec se však ukázalo, že u Oplů modernizovali, jeho čidlo vypadá jinak a mně se nechce upravovat další čidlo do zásoby.
Tak a nemohol by si to upravit mne ??? Ja by som to bral !! Mam 1.6 16v 98. Ak by si mal cas a zaujem tak daj vediet...diky

Napsal: 16 zář 2008, 17:26
od myabarth
Chlapi, ochladilo sa.. zmenilo sa nieco u vas pri studenych startoch? U mna je to trosicka lepsie, ale stale to kolisanie tam je. Skusal som aj vymnenu cidla teploty nasavaneho vzduchu za termistor NTC 3,3 kohm ako radil kolega, ale zial nepomohlo, takze som opat napojil povodne cidlo.

Napsal: 16 zář 2008, 20:54
od Jiří Pávek
Já mám nyní po problému. Ráno 9st.Celsia odpoledne max.14st. Je to o.k.

Napsal: 16 zář 2008, 21:08
od schiny
Čau všichni Opláci. :-)

jenom jsem si všimnul že se zde řeší tankování "šel" nebo "nešel".

Moje zkušenosti:

Seat Ibiza 3dv. 1,6 CLX nádrž 55l:
Tankování na Shell Natural 95 z úplně prázdné až nakopeček. Auto jelo jako "šlak" opravdu jen v uvozovkách, ale na plnou nádrž jsem ujel v klidu a v pohodě 790 - 850 km

Tankování na neShell (benzinka Obchodního domu Globus-Ivanovice, ESSO-Hradecká směr Brno Pisárky) natankování z úplně prázdné až na kopeček. Autu se moc nechtělo do otáček ale celkem jelo. Ale teď pozor na nádrž z těchto benzinek jsem ujel pouze 590-650km

Takže něco na tom benzínu Shell bude. Nezkoušel jsem to s jedinou nádrží a jezdil jsem stále stejnou trasu a se stejnou nohou.

Jinak čím vyšší objem motoru tím nižší oktanové číslo benzínu pro normální provoz a výdrž vozidla. jinak závodní benzíny mají oktanové číslo 98-130. ale nezapomeňme, že servis závodních aut je trošku odlišný i časově na rozdíl od normálních aut. Vím o čem mluvím.

Jinak o tom oktanovém čísle v benzínu je napsáno i v chytré knize opel Astra (manuál Opel Astra) STR. 166 Zapalování se automaticky nastaví podle načerpaného paliva (podle jeho oktanového čísla), viz strany 247, 248, 249. citace z knihy

Jinak jsem novým majitelem Oplu Astra 5dv. Comfort 2000 1,6 16v a jsem spokojený sice zvýšené otáčky po nastartování cca 1100-1200 ot/min, po kupi a vyzvednutí auta ze salonu opel mě to v celku vyděsilo, ale myslím si, že že to bude automatickým sytičem, protože po rozjezdu a plynulém zrychlování (s rozumem) a ujetí cca 400 metrů na světelnou křižovatku, kterou mám u baráku, jsou otáčky zpět na normálu. Takže to neřeším a nechávám tomu volný průběh.

Napsal: 17 zář 2008, 15:29
od m1lan
Ja tiez po probleme..hned ako sa ochladilo..takto by mohla startovat stale 8)

Napsal: 17 zář 2008, 20:20
od manli2
zato já mám ted traktor po ránu :twisted:

Napsal: 18 zář 2008, 15:44
od m1lan
Mna osobne by strasne zaujimalo co s tym mame, pretoze v zime, alebo chladnom pocasi to startuje vyborne a v lete, ked su idealne podmienky to startuje na prd...Hned ako sa ochladilo nespravilo mi to este ani raz !! :? :? :?

Napsal: 18 zář 2008, 17:29
od Lucky
Jsem na tom úplně stejně. :?

Napsal: 19 zář 2008, 15:41
od dany2ka
Tak vám řeknu, že mě to dělá opravdu to samé, u nás po ránu tu máme 2°C a auto startuje perfektně a otáčky drží! Opravdu mi přijde, že čím větší teplo, tím sou otáčky víc rozhozené!

Napsal: 19 zář 2008, 16:01
od Samothe
i u mě jsou momentálně otáčky v normalu při prvním startu .. :twisted:

vysoké otáčky

Napsal: 11 říj 2008, 09:51
od kadilac
Ahojky, mam astru 1,4 16v a je nějaká záhadná :? Po nastartování studeného auta se otáčky pochopitelně mírně zvýší na cca 1100, což je v pořádku, ale pokud se rozjedu a chci přeřadit na vyšší převodový stupeň, tak mi otáčky v době přeřazení stoupnou až ca. 2500. tato záhada se děje pouze, pokud je venkovní teplota vyšší než 15 stupňů celsia, pokud je venku zima cca 8 stupňů, je vše v naprostém pořádku. poradte mi prosím někdo. Děkuji moc :(

Napsal: 11 říj 2008, 13:13
od dateli
Možna jsem u sebe problem vyřešil Koupil jsem v AutoKelly čistič na garburatory U vzduchoveho filtru jsem oddělal potrubi vzduchove Nastartoval auto a při zvyšenych otačkach střikal čistič Auto ted startuje i při vyššich teplotach normalně

Napsal: 23 říj 2008, 18:39
od pisvic
Můj problém byl-když sem nastartoval studenýho oplíka tak mi chitil perfektně,ale po vteřince mi padli otáčky a začlo to celý škubat jek kdyby to šlo tak na dva válce a tak po kilometru jízdy se to ohřálo a jelo to úplně normálně.
Závada vyřešená,pro mě nelogická ale hurá už to jezdí super(trvalo to tak půl roku než se ne to přišlo