Stránka 14 z 33

Napsal: 20 čer 2007, 20:10
od HonzaL
Marian píše:Ahoj. Prosím o radu. Nevím do kterého konektoru ŘJ mám zapojit dráty. Vrchní konektor je pro přístrojovou desku a spodní pro motor.
Já jsem to zapojoval do konektoru pro přístrojovou desku,tam je volný pin,konektor pro motor ho má obsazený.

Napsal: 20 čer 2007, 20:16
od Marian
Už to mám zapojený a v konektoru byli oba piny obsazený

Napsal: 29 črc 2007, 20:52
od Majklus
Zdravim vas,prosimvas chci se zeptat zda by se nekdo nasel kdo by byl tak zkusenej a troufl mi to udelat do Astrice?Pochopitelne za Vyplatu :P

Dotaz

Napsal: 08 srp 2007, 05:30
od smejca
Majklus píše:Zdravim vas,prosimvas chci se zeptat zda by se nekdo nasel kdo by byl tak zkusenej a troufl mi to udelat do Astrice?Pochopitelne za Vyplatu :P
Ahoj, mam stejny dotaz...Piste prosim pripadne na mejla a nejak se doufam dohodnem. Dojedu temer kamkoliv... 8)

Napsal: 22 srp 2007, 16:14
od rychlyradim
JAK odzkouším display MID jestli je vpořádku? krom toho že bych to napojil někomu jinému do auta? potřebuji to odzkoušet doma!! díky za inf...

to by asi nešlo napojit na stávající konektor od TID displaye že? jde fakt jen o to abych viděl jestli tam nejsou špatné body...díky

Napsal: 22 srp 2007, 16:17
od Majklus
rychlyradim píše:JAK odzkouším display MID jestli je vpořádku? krom toho že bych to napojil někomu jinému do auta? potřebuji to odzkoušet doma!! díky za inf...

to by asi nešlo napojit na stávající konektor od TID displaye že? jde fakt jen o to abych viděl jestli tam nejsou špatné body...díky
Cuzz,az to budes mit najete tak se mi ozvi :D :D zatim Ď a Č

Napsal: 22 srp 2007, 16:18
od rychlyradim
for Majklus: co tím myslíš najete..jako zamontované? :shock:

Napsal: 22 srp 2007, 16:20
od Majklus
rychlyradim píše:for Majklus: co tím myslíš najete..jako zamontované? :shock:
To take ale najete jako odzkousene :wink:

Napsal: 22 srp 2007, 16:22
od rychlyradim
for Majkalus: jj jasný pak dám tedy vědět....

eště jednou:

JAK odzkouším display MID jestli je vpořádku? krom toho že bych to napojil někomu jinému do auta? potřebuji to odzkoušet doma!! díky za inf...

to by asi nešlo napojit na stávající konektor od TID displaye že? jde fakt jen o to abych viděl jestli tam nejsou špatné body...díky

Napsal: 22 srp 2007, 16:34
od HonzaL
Najdi si ve svorkovnici + a- a připoj ho k 12V= a displej se Ti rozsvítí a když připojíš správně přepínač, tak se dají odzkoušet i některé další funkce.Také jsem ho takhle zkoušel.

Napsal: 22 srp 2007, 16:51
od rychlyradim
HonzaL píše:Najdi si ve svorkovnici + a- a připoj ho k 12V= a displej se Ti rozsvítí a když připojíš správně přepínač, tak se dají odzkoušet i některé další funkce.Také jsem ho takhle zkoušel.
jj díky hned odzkouším..akorát že jsem našel dva černé drátky...tak to právě zkoumám...

Napsal: 23 srp 2007, 16:37
od HonzaL
Najdi si v poradně zapojení svorkovnice na MIDu a podle toho zjistíš,kam co zapojit.

Napsal: 03 led 2008, 22:49
od Sintom
Ahoj prosím o pomoc asi hlavně Vojtu, vím že je to trošku složitější, ale i vás samotné to pak třeba potěší. takže jedná se mi o toto:

Palubní počítač MID vypočítává hodnotu spotřeby paliva z:

1. rychlosti (pin 12)

2. z počtu otáček (pin 6) (ale když není také to funguje jen měří nepřesně)

3. ze signálu z řídící jednotky (pin 27)

Tak a ted na první dotaz, u některých motorů se dopňuje ještě pin 28 z řídící jednotky ,ale tento bod vede také na spínač brzdového pedálu takže se na něm mění bud 12 v nebo něco z regulátoru rychlosti. Takže dotaz první. Tušíte jakou má tento pin funkci ? dokážete se někdo napojit na auto co má tento pin zapojený a říct co se na tomto pinu mění ? 12V/0V či něco jiného ? A co se stane když se tedy tento pin nezapojí, či se připojína 0V (nezmáčklá brzda ?)

Tak a druhý a to těžší dotaz co leze na pin 27 z řídící jednotky ???
Většina počítačů fungzje tak že mění dobu vstřiku a z té to počítají, jenže to jde jen u benzínových motorů. Proto by mě tedy zajímalo co na tento pin leze za informaci z řídící jednotky benzínu a z řídící jednotky dieselu (jak moc se informace liší) Vím chtělo by to osciloskop já dokážu změřit informaci jen na benzínovým motoru. ale potřbuju tu z dieselu a mě by právě zajímal i diesel. Tak zajisté se ptáte proč, to protože se blbě schání displaye MID lépe řečeno už takřka sehnat nejde a když po pár měsících odchází body vlivem vlhkosti na vrakáčích a podobně. No ale já jsem vyvynul (nebo spíš napůl stáhnul) program procesoru pro universální palubní počítač, a ten právě bere informace ze vstřiku, takže pokud si myslím že to tak je a na tom pinu 27 by byla informace stejná to jest pulsnš čířková modulace (délka vstřiku) stačí jen v tom mém počítači jen změnit poměr. což je záležitost pár zkoušek. No a byl by malý palubní počítač v ceně 500 Kč který jde dát bud do budíků či kamkoliv jinám a má hlavně i další funkce (napětí palubní sítě pamět max min atd) Jenže jde mi o to jestli by mi pak šel i na diesl což bude mé budoucí autíko.

Závěrem jste schopný někdo:
A. změřit informaci osciloskopem co leze na tomto pinu u dieselu (popřípadě u jiných benzínů) já mám 1,6se
b. sehnat schéma zapojení jednotky Multec a jednotky diesel, kde bych pak zjistil kam vedou výstupní piny pro mid a zase byl o krok dál.
Díky moc

Napsal: 06 led 2008, 23:14
od rychlyradim
může se použít display MID z Fkové astry do Géčkové? vč. páčky? :shock:

Napsal: 07 led 2008, 08:17
od milosh
rychlyradim píše:může se použít display MID z Fkové astry do Géčkové? vč. páčky? :shock:
F-ko ma mensi displej ne?