Stránka 14 z 54
Napsal: 04 lis 2008, 10:49
od kukajz
Napsal: 04 lis 2008, 13:06
od freeKevinM
kukajz píše:To Wisk:
TAk ako rozchodil si to? Ja to nemôžem stále rozchodiť... Pri zmene kom. parametra sa rozbehne a po vypnutí a zapnutí klúčika už nenabehne. Ale ukazuje všetko...
Zdar, jaks to vyresil? me to dela to same...
Napsal: 04 lis 2008, 15:10
od kukajz
Po dohode s Davidom, som mu to poslal naspať a on mi to rozchodil (asi to budeš musieť poslať aj ty - PP+dispej)
Napsal: 04 lis 2008, 17:58
od rychlyradim
a foto pořád žádné...

Napsal: 04 lis 2008, 18:43
od David B.
Dneska v noci hodím nějaké foto na své stránky

Napsal: 04 lis 2008, 21:49
od Pizin
Už to má někdo v Zafiře? Docela by mne to zajímalo, a podrobnosti jak to zapojit. Asi to sám nezvládnu, je někdo šikovnej i na Karlovarsku? A jak si mám objednat ten modul? Samzřejmě až budu na řadě, neboť jak koukám, je nás celá republika.

Jo, taky sháním tu multifunkční páčku na stěrače, aby to šlo ovládat. Nemá někdo náhodou nějakou na Zafiru na prodej?
Napsal: 04 lis 2008, 22:41
od David B.
Tak nějaké foto už jsem tam hodil. Je tam spíš postup demontáže. Budu ještě teď během týdne dělat jedno auto, tak tam potom ještě dám nějaké foto spojování vodičů a pár detailů.
Napsal: 04 lis 2008, 22:59
od Pizin
David B. píše:Tak nějaké foto už jsem tam hodil. Je tam spíš postup demontáže. Budu ještě teď během týdne dělat jedno auto, tak tam potom ještě dám nějaké foto spojování vodičů a pár detailů.
Tak jsem koukal na ty foto a já si asi budu muset najít nějakého autokutila někde v blízkosti svého bydliště, nebo si snad udělat pak výlet za Davidem B. do Ostravy. Tohle já sám určitě nezvládnu.

Nemáš Davide nějakého podobně zručného kamaráda na západě Čech?

Napsal: 04 lis 2008, 23:45
od David B.
S kamarádem v Čechách ti asi nepomůžu

Pokud by jsi měl výlet do Ostravy, tak by to šlo určitě nějak zmáknout. Co se týče Zafiry, tak tady je jediný problém a to, že za TIDem u ní není místo a TID má jiný konektor. Takže modul musí být umístěn někde jinde. Pro Zafiru navrhnu zvlášť modul, který bude v krabičce do které se zasune původní konektor z TIDu a z té poté půjde konektor do něj. Jinak zapojení i připojení ve voze je stejné. Teď ale musím hlavně vyřídit všechny Astráky, kteří už na modul čekají déle než je zdrávo, takže se na návrh pro Zafiru vrhnu tak za cca deset dní.
Napsal: 06 lis 2008, 11:37
od wisk
takze...uz mi to taky bezi

super...testovaci jizda 25 km, z toho tak 8 po meste, a spotreba 6,6l. PARADA ! Davide...diky moc za vyreseni vsech problemu...
Napsal: 06 lis 2008, 14:18
od milosh
Nechci vam kazit iluze ale origo MID bude vzdy lepsi a presnejsi

Ale taky drazsi...

Napsal: 11 lis 2008, 15:05
od wisk
zdravim. muzu se zeptat kolik vam modul ukazuje napeti baterie? me okolo 13,6V a bojim se ze to malo dobiji. pred pul rokem mi umrela baterka...ale to bylo uz i jejim starim. mam novou ktera zatim slape ale nechci aby me to v zime nekde nechalo...
Napsal: 11 lis 2008, 15:12
od jajta
Tak mě ukazuje 13,9 -14.1V, volnoběh - jízda.
Napsal: 13 lis 2008, 14:06
od APiK
Nene, to jsi mě nepochopil. Já mám MID už od výroby, ale chci ještě jeden.
Spotřeba:
Město: 7,5 - 8l (dlohodobě),
Kombinovaná tak 6,5 - 7l (dlohodobě),
Kombinovaná rekord 5,5 l (když jsem jel za manželkou)
Naopak městská rekord zácpa jako sviňa 22l

.
Napsal: 14 lis 2008, 10:36
od Miguello
jak jsem se někde tady dočetl, u PP nesedí dojezd, u tohohle dodělávanýho by to mělo být přesnější. A i finančně vychází modul líp než koupit MID. Takže volba je jasná
Mám ale jinou otázku - to jste si všichni koupili a vyměnili páčku, nebo se najde někdo, kdo to řešil novými vypínači ???