Stránka 14 z 27

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 11 úno 2013, 21:22
od milan.mx3
Jak to poznám? Koncové trojčíslí čerpadla je 015 nebo 016 bylo to špatně vydět.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 13 úno 2013, 15:23
od csala
Čerpadlo VP44 PSG16 má dva konektory. V tomto čerpadle je zabudovaná už aj riadiaca jednotka motora. Toto čerpadlo sa neopravuje, ale mení za nový kus.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 28 úno 2013, 23:05
od Dadin
Šiny píše:
milan.mx3 píše:já bohužel to číslo chyby neznám.Napsalo mu to kritická chyba vstřikovacího čerpadla.Před 10 min.umřela úplně. Chcíp jsem ji a už nenastartoval. Nechám ji znova napíchnout a až budu vědět to číslo té chyby tak napíšu.Zatím díky.
Tak se jen modli aby jsi nebyl "šťastným" majitelem vozidla s čerpadlem PSG 16. Mohl bych vyprávět :cry:
Tak vyprávěj, dvoukonektorovým vykakaným čerpadlem jsem já "hrdým" majitelem. :evil: Posl. trojčíslí 213 a každej mě posílá k čertu...

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 01 bře 2013, 07:23
od denny
DADIN-čerpadlo 0 470 504 213 se nahrazuje čerpadlem 0470 504 219
0 470 504 219
ROTAČNÍ VSTŘIKOVACÍ ČERPADLO BOSCH 0 / 0 / 0 71 430,00 Kč
(86 430,30 Kč včDPH
K tomu je ještě od Bosch možno výměnou
0 986 444 037
Vstřik. čerpadlo (cena bez SD) BOSCH 0 / 0 / 0 47 250,00 Kč
(57 172,50 Kč vč DPH)

[Záloha na starý díl.]

Jinak se dá sehnat okolo 35000,- až 39000,-nové.
Po montáži je nutno celé naprogramovat sw OPEL.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 01 bře 2013, 09:29
od Šiny
Dadin píše:
Šiny píše:
milan.mx3 píše:já bohužel to číslo chyby neznám.Napsalo mu to kritická chyba vstřikovacího čerpadla.Před 10 min.umřela úplně. Chcíp jsem ji a už nenastartoval. Nechám ji znova napíchnout a až budu vědět to číslo té chyby tak napíšu.Zatím díky.
Tak se jen modli aby jsi nebyl "šťastným" majitelem vozidla s čerpadlem PSG 16. Mohl bych vyprávět :cry:
Tak vyprávěj, dvoukonektorovým vykakaným čerpadlem jsem já "hrdým" majitelem. :evil: Posl. trojčíslí 213 a každej mě posílá k čertu...
Tak to tě moc nepotěším, je to přesně tak, jak popsal Denny výše. Vůbec se nepokoušej někde shánět opravu. Toto čerpadlo je neopravitelné. Bohužel neodchází mechanicky, ale odchází elektronicky. Převážně odchází čidlo vačky, které je součástí čerpadla. Cena za čerpadlo je katastrofální - jak bylo psáno cca 70 tis.
Mě velmi pomohla firma http://www.autokomi.cz/autokomi/5-Bosch ... i-cerpadla .
Majitel, pan Komínek je profík a naprosto přesně ví, o čem mluví a ví co dělá. Nejlepší je dopravit auto po dohodě do Prahy, jsou schopni si pro něj i přijet. Dá se s ním domluvit, montáž demontáž čerpadla myslím cca 2 tis., načtení čerpadla (nahrání software ŘJ) 1500, + samozřejmě čerpadlo cca 35 tis. - nové s dvouletou zárukou. Pokud chceš více informací napiš SZ.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 01 bře 2013, 21:25
od Alzafir
Šiny píše:Toto čerpadlo je neopravitelné. Bohužel neodchází mechanicky, ale odchází řídící jednotka, .... Převážně v odchází čidlo vačky.
Pozor, je to neopravitelné, odchází "čidlo vačky", ale to není řídící jednotka. Nicméně v konečném důsledku je toto smutná skutečnost, odcházejí právě ta snímací čidla a díky nim je to KO :shock:
Smutné o to víc, že na dvoulitrech s jedním konektorem toto šlo opravit " na silnici" :cry:

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 01 bře 2013, 22:10
od Ďuri
Ahoj chlapci a dievčatá :)
Chcel by som vás strášlivo moc pekne poprosiť o jednu kamarátsku, odbornú radu. Už dva týždne sa pokúšam nájsť nejaký návod ako zdemontovať čerpadlo z mojej astry a buď som ešte príliš mladý, alebo som tak blbý, ale ničeho-nič som sa nedopátral. Tak ak by ste, vy, ktorý máte túto operáciu za sebou sa podelili. Ďakujem :D
PS:momentálne štádium do ktorého som sa dopracoval je, že mám dolu "deklík" na rozvodoch ďalej neviem ako... :( Čím povolím tú centrálnu maticu? Trubkovým kľúčom? Lebo golu tam nevopchám. A čo potom? Ako sa dostanem pod rozvodové koliesko aby som povolil čerpadlo? Musia ísť rozvody dolu? Pravdepodobne asi hej, že?. Neexistuje niekde, nejaký "hobby" návod? Dal by som to do servisu, len "oberám" jedno nepojazdné darcovské auto.
Ešte raz mooc dik za akúkoľvek radu.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 06 dub 2013, 08:35
od Ďuri
Tak je to hotovo a ani to nebol moc problém... :D

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 22 kvě 2013, 02:07
od xautoservis
Zdarec,
chtěl bych se podělit o některé postřehy o opravě čerpadla vp 44.Pročetl jsem si návody ze uvedené a měl bych k tomu pár připomínek:
pokud odejde jednotka, v naprosté většině případů JE spálený koncový tranzistor
většinou je i přidřený přesuvník vstřiku,protože ten je po x kilometrech dost napracovaný a nafta není u nás zrovna 1 A. To lze poznat (ještě když auto jezdí) tak, že po přidání plynu se motor roztáčí trošku pomaleji a až dosáhne určitých otáček (většinou kolem 2,5 tisíc), tak hlas zhrubne a motor prudce akceleruje.Anebo diagnostikou(live data)
jednotka se dá opravit, ovšem postup na internetu má vážné trhliny. Ne v použitých tranzistorech(což
jsem si také přečetl), ale v technologii opravy. Takže zkusit to můžete, ale docela bych se vsadil, že vám to moc dlouho nepojede...
většina firem(a lidí), co jednotky opravuje, si docela vymýšlí. To je moje osobní zkušenost. Ale to je jejich problém....
a zatím stále váhám, jestli zveřejnit kompletní návod na opravu. Opravu, která opravdu vydrží. Mám to vyzkoušené a funguje to.
a abych se pochválil (protože nikdo jiný to za mne neudělá),na tento postup jsem přišel sám, metodou pokus-omyl,a více než dvouletým zkoušením (jenom tranzistorů jsem vyzkoušel cca 15 druhů.
Takže s uveřejněním ještě chvíli počkám, až ještě něco vydělám-jinak za opravu beru 1 500,- pokud se v tom nikdo nevrtal, 2 000,- po zásahu odborníků (i z polska). Pokud někdo chcete, pište na
xauto@seznam.cz. :lol:

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 22 kvě 2013, 02:16
od xautoservis
A ještě k čerpadlu PSG 16-dvoukonektoru: jde opravit, a to jak snímač otáček, tak jednotka. Jen chvíli hledat... :) :mrgreen:

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 22 kvě 2013, 09:44
od denny
xautoservis-jseš fakt dobrej 8) .
Tady na foru je desítky návodů na které každý došel sám a pak se podělil o návod jak na to.
Je vidět,že tu nastává ''nová doba''.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 22 kvě 2013, 09:52
od Alzafir
Hm, je to smutné.
Sdělení, které nikomu nepomůže, jen oznámení, že jsem něco opravil, jak, to si nechám pro sebe.
Mohl sis dát do inzerce "nabízím opravu čerpadel za cenu XXXX" a necpat to sem.
Edit: ohledně tvé technologie a výběru tranzistorů, jejich testování, toho je také dost popsáno na dieselpower fóru.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 26 kvě 2013, 10:34
od Petr Vlach
Ahoj, Mám v autě také čerpadlo VP44, je to škoda Superb.Najeto 201 000km a odešlo.To je prej běžný v těchto km.

Po doporučení jsem ho nechal zrepasovat u této firmy:

http://www.dieseltechnika.com/vstrikova ... nektorova/

Jsou to prý mistři v oboru.

Po namontování zpět na auto a nastavení auto nenastartuje.Má sice velkou snahu chytit, ale prostě nenaskočí.I můj kámoš který mně tu celou záležitost dělal, říkal, že to ještě neviděl a to už dělal tři čerpadla na stejných motorech.

Je mě to trapný, že hned u prvního příspěvku žádám o pomoc, ale netušíte někdo co by to mohlo být?

Díky Petr

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 26 kvě 2013, 11:26
od DaveRR
U DieselTechnika jsem si před rokem nechal zrepasovat i já svoje čerpadlo na astru a vše bez problémů, auto šlape zase jak by mělo.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 26 kvě 2013, 13:29
od Petr Vlach
Takže auto teď chytá pouze se start sprejem.Jakmile prestanem stříkat, takchcípne.Naftu si to pěkně nasává.