Stránka 14 z 50
Napsal: 23 dub 2007, 19:31
od Oťas
No řeknu ti, že jsem se zhrozil, když jsem ji zatlačil a ona nevyjela a nejde za nic chytit..... jen spodem kleštěma.
Napsal: 23 dub 2007, 19:34
od Oťas
Charlie píše:Takže záslepku vysokou 10mm a zahloubení v ní 8,5mm, by mělo být ok??
Jj, 8,5 mm by mělo stačit. Až ji budu dělat, tak ji vyvrtám a pak dovrtám rovným vrtákem aby bylo dno rovné....
Napsal: 24 dub 2007, 19:10
od Saša
Taky jsem o tomto způsobu přemýšlel ale u mého typu motoru to nejde,já bych ho mohl zvednout pouze o 6mm ,tudíž se mi tam 1cm silná zaslepovací podložka nevejde.

Napsal: 24 dub 2007, 19:15
od Oťas
STAN.CHAD píše:Taky jsem o tomto způsobu přemýšlel ale u mého typu motoru to nejde,já bych ho mohl zvednout pouze o 6mm ,tudíž se mi tam 1cm silná zaslepovací podložka nevejde.

Škoda, že ti to nejde, dnes jsem ji udělal, ale sehnal jsem jen 9mm silnou Al desku, tak ji mám z toho hotovou... snad stěna vydrží, zas takový teploty tam snad nejsou a dal jsem ještě klingeritový těsnění.
Napsal: 24 dub 2007, 19:16
od spermin
haló haló haló , jezdí z Vás s problémy někdo na SCHELL, aby motor lépe schel na V POWER?

Napsal: 26 dub 2007, 22:01
od Pavel Levák

Dnes jsem byl na Opel vrakovišti v Praze 10, Kutnohorská 429 tel: 603232363
Příští týden budou mít AGR ventily na prodej za 2000kč se zárukou. To není špatná nabídka, když starý ventil vážně doslouží. Kupoval jsem tam
nějaké drobnosti a klobouk dolu před jejich znalostmi.
Napsal: 27 dub 2007, 09:12
od Luky
Dej si na ne bacha, jsou to pekny vydridusi. Sice maj velkej vyber ale...
Re: Problémy s AGR ventilem skončily
Napsal: 06 kvě 2007, 08:48
od Lomikar
Pavel Levák píše:
AGR ventil je problém za cca 5000kč. Kdo neví jak na to, tak platí. Jsem automechanik ne elektronikář, ale přesto jsem zjistil jak na to. AGR ventil je prevít. Neprospívají mu krátké cesty ani podtáčení motoru, při kterých dochází ve ventilu ke karbonizaci a jeho nefunkčnosti odvádění výfukových spalin. Ventil se začne zanášet a v brzké době jde motor na 3 válce a do 500 km se rozsvítí oranžová kontrolka v přístrojové desce. CO S TÍM? Stačí ventil demontovat z vozu, použít vhodný přípravek na dekarbonizaci a prostříkat spreyem WD 40. Odpojit autobaterii alespoň na 40 minut, kdy dojde k resetování počítače ( u Opla zaplatíte 630 kč za vyresetování ), namontovat ventil zpět a Oplík zase z vesela jezdí se zhasnutou konrolkou a na 4 válce. Prováděl jsem to již na třech vozech a zatím s kladným výsledkem.
Pokud je AGR mrtvola tak se obávám že mu žádné vyčištění nepomůže.
Napsal: 06 kvě 2007, 11:10
od Charlie
Jo pokud je mrtvej, tak mu nic nepomůže, jen výměna. Můj případ, jeden takový mám doma, než něco shánět z vraků, ať je na to záruka, nebo ne, to raděj dám nový za 3767kč než něco co má kdovíkolik najeto za 2000. Protože když se to pak podělá někde v zahraničí, tak to za to nestojí.
Jinak záslepku také chystám, budu ji dělat z litiny, mám ji tu takovou pěknou kostku, tak až vyjde čas, tak ji vyfrézuju.
Napsal: 06 kvě 2007, 21:06
od Saša
Měl bych zájem o ten mrtvý agr.Chtěl bych se mu kouknout na střeva,písni co ty na to.
Napsal: 06 kvě 2007, 21:09
od Lomikar
Charlie píše:Jo pokud je mrtvej, tak mu nic nepomůže, jen výměna. Můj případ, jeden takový mám doma, než něco shánět z vraků, ať je na to záruka, nebo ne, to raděj dám nový za 3767kč než něco co má kdovíkolik najeto za 2000. Protože když se to pak podělá někde v zahraničí, tak to za to nestojí.
Jinak záslepku také chystám, budu ji dělat z litiny, mám ji tu takovou pěknou kostku, tak až vyjde čas, tak ji vyfrézuju.
Hoď sem odkaz kde se dá koupit za uvedenou cenu.Díkec.
Napsal: 07 kvě 2007, 11:39
od Charlie
HK Partner Kladno, mrknu na stránky Opelu a dám sem víc info.
Edit: HK Partner, s.r.o.
272 01 Kladno, Gen. Klapálka 2810
Tel.: 312 819 111; Fax.: 312 819 333
Email:
info@hkpartner.com
www:
http://www.hkpartner.com
Tady jsem ho kupoval, t ena je včetně těsnění, bez montáže. Ale nevím, jestli už nepodražili.
Re: Problémy s AGR ventilem skončily
Napsal: 07 kvě 2007, 14:59
od Pavel Levák
Lomikar píše:Pavel Levák píše:
Prováděl jsem to již na třech vozech a zatím s kladným výsledkem.
Pokud je AGR mrtvola tak se obávám že mu žádné vyčištění nepomůže.

Nic ve zlém, ale já mám zkušenosti takové jaké jsem napsal. Netvrdím, že se to vždy povede. Já jsem před rokem u Opla zaplatil za nový 5500kč včetně výměny a po roce mi začala opět svítit kontrolka. Tak jsem čistil a vyčistil.

Napsal: 07 kvě 2007, 15:06
od Oťas
Pokud odejde vinutí, tak ti opravdu nic nepomůže....
agr-astra g 1,6 16V 2001
Napsal: 08 kvě 2007, 21:00
od Juris
Čau borci,tak po přelouskání všeho možného o agr ventilu tady na foru jsem se pustil do opravy toho sveho jelikož mě auti dva dny zpět začlo stavkovat:startovaní tak na 4krát až 6krát než se chytla holka,při volnoběhu otáčky horu a dolu a motor solidně vybroval a malinko vynechaval za tepla i za studena.dnes jsem agr dostal ven řadně pročistil vdčkem rozchodil jelikož byl pěkně zanešen bordelem.dal zpet tak jak byl před tím,vše zprovoznil včetně vypnute baterie.auti jsem pěkně protahl a zatim je vše OK,otáčky drží a startuje na 1*.a doufam že dlouho bude.tod moje zkušenost.
