Napsal: 23 dub 2007, 19:31
				
				No řeknu ti, že jsem se zhrozil, když jsem ji zatlačil a ona nevyjela a nejde za nic chytit..... jen spodem kleštěma.
			Forum pro majitele vozů Opel Astra G a Zafira A
https://www.astra-g.cz:443/forum/
Jj, 8,5 mm by mělo stačit. Až ji budu dělat, tak ji vyvrtám a pak dovrtám rovným vrtákem aby bylo dno rovné....Charlie píše:Takže záslepku vysokou 10mm a zahloubení v ní 8,5mm, by mělo být ok??

Škoda, že ti to nejde, dnes jsem ji udělal, ale sehnal jsem jen 9mm silnou Al desku, tak ji mám z toho hotovou... snad stěna vydrží, zas takový teploty tam snad nejsou a dal jsem ještě klingeritový těsnění.STAN.CHAD píše:Taky jsem o tomto způsobu přemýšlel ale u mého typu motoru to nejde,já bych ho mohl zvednout pouze o 6mm ,tudíž se mi tam 1cm silná zaslepovací podložka nevejde.

Pokud je AGR mrtvola tak se obávám že mu žádné vyčištění nepomůže.Pavel Levák píše:AGR ventil je problém za cca 5000kč. Kdo neví jak na to, tak platí. Jsem automechanik ne elektronikář, ale přesto jsem zjistil jak na to. AGR ventil je prevít. Neprospívají mu krátké cesty ani podtáčení motoru, při kterých dochází ve ventilu ke karbonizaci a jeho nefunkčnosti odvádění výfukových spalin. Ventil se začne zanášet a v brzké době jde motor na 3 válce a do 500 km se rozsvítí oranžová kontrolka v přístrojové desce. CO S TÍM? Stačí ventil demontovat z vozu, použít vhodný přípravek na dekarbonizaci a prostříkat spreyem WD 40. Odpojit autobaterii alespoň na 40 minut, kdy dojde k resetování počítače ( u Opla zaplatíte 630 kč za vyresetování ), namontovat ventil zpět a Oplík zase z vesela jezdí se zhasnutou konrolkou a na 4 válce. Prováděl jsem to již na třech vozech a zatím s kladným výsledkem.
Hoď sem odkaz kde se dá koupit za uvedenou cenu.Díkec.Charlie píše:Jo pokud je mrtvej, tak mu nic nepomůže, jen výměna. Můj případ, jeden takový mám doma, než něco shánět z vraků, ať je na to záruka, nebo ne, to raděj dám nový za 3767kč než něco co má kdovíkolik najeto za 2000. Protože když se to pak podělá někde v zahraničí, tak to za to nestojí.
Jinak záslepku také chystám, budu ji dělat z litiny, mám ji tu takovou pěknou kostku, tak až vyjde čas, tak ji vyfrézuju.
Lomikar píše:Pokud je AGR mrtvola tak se obávám že mu žádné vyčištění nepomůže.Pavel Levák píše:Prováděl jsem to již na třech vozech a zatím s kladným výsledkem.
 Nic ve zlém, ale já mám zkušenosti takové jaké jsem napsal. Netvrdím, že se to vždy povede. Já jsem před rokem u Opla zaplatil za nový 5500kč včetně výměny a po roce mi začala opět svítit kontrolka. Tak jsem čistil a vyčistil.
 Nic ve zlém, ale já mám zkušenosti takové jaké jsem napsal. Netvrdím, že se to vždy povede. Já jsem před rokem u Opla zaplatil za nový 5500kč včetně výměny a po roce mi začala opět svítit kontrolka. Tak jsem čistil a vyčistil. 
