Stránka 14 z 17
Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 27 kvě 2009, 21:22
od YANEK

nj ruce rychlejší než voči

Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 27 kvě 2009, 22:05
od mexxo
Krásna. Farba aj nárazník aj kola.

A som zvedavý čo ešte (s tými klikami a tď.) chystáš...
Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 31 kvě 2009, 00:13
od Z22SE
Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 31 kvě 2009, 05:35
od COBEIN
No už teď je to hezké auto ale pokud to bude dolazeno tak jak mi Honzza v Plzni říkal tak se máme na co těšit.
Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 31 říj 2009, 19:54
od Sob
u tebe je krasa prolejzat odkazy,co bude na jare za novinky?
Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 31 říj 2009, 20:32
od Honzza
Díky,ale zatim nechci předbíhat až to přijde tak dam nějaký info ale už teď se pracuje na přednim nárazníku,prahy taky máme a stejně tak i novej zadní nárazník a rád bych ještě alespoň o 1cm dolů (ale asi to vidim na stavitelnej podvozek),pár úprav karoserie a příští týden budou na poště nový vnější zrcátka,křídlo i stříška půjdou pryč dá se jen prodloužení střechy. Ale abych nebyl jen u vzhledu Astru teď v listopadu čekají komplet rozvody,olej+filtry,svíčky Denso Iridium,termostat,novej egr ventyl

a výfuk od svodů dál,tak snad se poštěstí.
Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 01 lis 2009, 22:49
od Sob
Hmmm dobré plány,hlavně cením že máš na zřetel technický stav

...O jakém stavítku uvažuješ?
Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 01 lis 2009, 22:53
od lukaskpd
a ozaj jak to funguje ja stale tomu nechapem to ked potrebujes zdvihnut to musim pod auto a klucom tocit?

alebo jak
Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 01 lis 2009, 22:58
od Sob
Snad to nebude vadit že to tady Honzzoj budem zamořovat....Štelovatelnej podvozek funguje u většiny tak že zvedeš auto na zvedák sundáš kolo,pak spešl klíčem kroutíš po tělu tlumiče s maticí na tvou určenou světlou výšku,pak nahodíš kolo a brousíš břichem o zem...Tak to mám tedy já....
Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 02 lis 2009, 07:07
od lukaskpd
ta to jake blbe ja som myslel ze ked bude stelovatelny tak by si nieco mohol zmacknut a auto ti nieco spravi ale takto to je take neprakticke nie? ked niekam ides aj tak to musis zostelovat pred jazdou a pocas jazdi uz je smola ze
Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 02 lis 2009, 20:26
od Honzza
Přesně tak jak píše Sob
Zatim ještě nejsem rozhodnutej. Jde mi o to aby to šlo dolů a nebylo měkký. Zatim to vypadá na HR (těm levným podvozkům alá JOM moc nevěřim) ale v hledáčku je i Weitec s tuhostně štelovatelnými tlumiči na ten jsem slyšel taky jen chválu ale musel bych si na nej počkat dýl. Teď tam mam jen pružiny a docela děs,vepředu je to ok ale zadek je měkkej víc než bych chtěl.
lukaspd: Od toho je zase airride ale nevim,mě se to líbí když to leží totalně na břiše jenže je tu velký ALE a halvně co se týče ceny,našel jsem pár odkazů na arride za 20-30tis + tlumiče od nějakýho týpka co to staví (stavěl?) ale nerad bych aby mi třeba 200km od baráku odešel kompresor nebo tak podobně

A kupovat nějakej origo za 40-70tis tak na to zase nemam

Nemluvě o tom že dole je to měkký a nahoře tvrdý. A když mít auto dole tak ať je to už vidět pořád. Airride zvedneš a nikdo nepozná že tam máš podvozek za nehorázný peníze ale když si lidi myslí že tam airride je a on tam neni,to je potom super a právě toho bych chtěl jednou dosáhnout nebo se tomu alespoň přiblížit.
uff

Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 02 lis 2009, 20:29
od lukaskpd
jo tak tak ten pneumaticky je spicovi ze ked ti to zdvyhne na youtube je toho docela mraky a najlepsie su tie jak krcia te plechovky s blatnikmi drzim palce nech ti to vynde

Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,X18XE1,3dv
Napsal: 02 lis 2009, 20:50
od Sob
HaR je best tady pro porovnaní staré a nové tlumíky ,mohu teda říct že je tvrdej dost,vzadu propružuje tak jeden cm...Navíc štelovák je určitej styl života

Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,3dv
Napsal: 02 lis 2009, 20:59
od Honzza
Tak mam asi do budoucna jasno

Jen otázka. Dá se stočit o víc jak těch 7cm nebo těch 7cm je maximum? Okolik to tak máš ty? U některých je třeba psáno 6cm ale to je "povolený" maximum a na tlumiči je závit delší že se dá stočit třeba na -8cm.
Ta zadní pružina je dobrá

Re: Red Dwarf 1.8i 16V sportive,3dv
Napsal: 02 lis 2009, 21:09
od Sob
Závit je delší nevim přesně hodnoty,ale mám ho stočený na max,těch 7cm to mám určitě víc...Ono těch 7cm má opodstatění,pač mě nešlo seřídit odklon,takže se dodatečně přední uchycení probrušovalo,aby byl odklon ok,rozdíl byl asi 4stupně...Já osobně na jaře budu vyndávat malé pružinky co přidržujou při zvedaní velké pružiny,takže mám pocit že jsem tak na mínus 9 a budu ešte o těch 30mm niž.Jinak každej řiká že to leží,ale mě to nestačí rád bych to poměřil přesně o kolik sem níž od serie...S tím HaR jde auto dost schodit,jen to chce vše kolem předělat...