Stránka 14 z 24
Napsal: 06 lis 2008, 17:41
od Frydex
www.olejspol.cz - tady to koupíš. Posílají myslím všude. Navím jestli je v e-shopu, napiš jim. Namrznoučku jakkoukoliv která je pro hliníkové motory. Modrá, zelená, červená... to je fuk.. může se to i míchat...

Napsal: 06 lis 2008, 18:09
od josef
Paladin123 píše:si si isty ze to je termostat?
Pokud auto nastaruješ a necháš běžet motor na místě a po pár minutách se ručička bude zvedat, je to termostat. Za jízdy se motor chladí náporem vzduchu na chladič a motor se při vadném (stále otevřeném) termostatu ochlazuje. Při stání na místě ne-e

.
Pokud sepnou větráky, hadice jsou horké a ručička nic, tak je to 95% termočidlo, 4,9% kabely nebo teploměr, 0,1% ostatní

.
Napsal: 06 lis 2008, 18:53
od Paladin123
DNES RANO SOM SI HNED PO STARTE ZAPOL VETRAKY A DAL NA TEPLO A CAKALA SOM CI SA OHREJE VZDUCH A ASI PO 3 KILOMETROCH TO FUKALO TEPLY LUFT ALE RUCICKA TEPLOTY ANI TUK. TAK CO CIDLO CI TERMOSTAT???ALE RANO SKUSIM TO S TYM NASTARTOVANIM A UVIDIM CI SA DVIHNE.
Napsal: 06 lis 2008, 22:11
od josef
Nech motor běžet na místě, ne za jízdy, nesmí být zaplá klimatizace. Myslel jsem větráky na chladiči, které spínají až při určité teplotě, když se motor neuchladí sám náporem vzduchu. Třeba v koloně, při stání v křižovatce a tak. Prostě: auto stojí, motor běží a pak se projeví
a) ručička teploměru stoupá = vadný termostat
b) ručička se nehne ani když sepnou větráky na chladiči (spínají při cca 95°C =vadné čidlo nebo budík nebo dráty
Nebo další varianta: natočit studený motor, otevřít kapotu a kontrolovat teplotu hadice mezi termostatem a chladičem. Pokud se začne valmi brzy zahřívat, je 100% vadný termostat.
Už je to jasné?
Napsal: 06 lis 2008, 22:32
od Frydex
Mám auto 3 roky a nikdy se mi, ani v největších vedrech v létě, ještě nespustil větrák... takže to bych tu netahal....

Napsal: 23 lis 2008, 19:55
od Shuya
Hojte,prosimvas kolko ide zmesi do 1.6 16v? a aka tam ide je to RV 98, neviem ci tam liat cervenu alebo zelenu,doteraz tam pravdepodobne cez leto bola cista voda a neviem aka sa tam davala predtym
Napsal: 23 lis 2008, 21:45
od Paladin123
Termostat
Napsal: 23 lis 2008, 22:33
od Lysek Vladimír
Zdar, tak jsem si objednal už třetí termostat (vložku) a po výměně jsem se radoval z toho, jak mi ručička stoupá k vysněné teplotní hranici 92 stupňů a hle. Zastavila se na teplotě cca 75 stupňů a dál ani boha. Už mě to fakt nebaví. L
Napsal: 23 lis 2008, 22:36
od Paladin123
to mas blbe to neviem mne pekne ide na 90 a drzi ja som to menil cele stalo to trojku ale oplatilo sa
termostat
Napsal: 23 lis 2008, 22:39
od Lysek Vladimír
Celé jsem to už měnil taky. Fungovalo to cca 1 měsíc. Tak měním jen vložky a pořád nic.
Napsal: 23 lis 2008, 22:41
od Frydex
Shuya píše:Hojte,prosimvas kolko ide zmesi do 1.6 16v? a aka tam ide je to RV 98, neviem ci tam liat cervenu alebo zelenu,doteraz tam pravdepodobne cez leto bola cista voda a neviem aka sa tam davala predtym
Pokud je na pixli napsane, že je to pro hliníkové motory, což dneska sou už v podstatě všechny, tak to je jedno a můžeš to i míchat..
Napsal: 23 lis 2008, 22:44
od Paladin123
uf no dufam ze ja takyto problem mat nebudem. neprijemne. a tesni ti to vsade dobre???a nebude to cidlo alebo len pruzinka v budikoch???skusal si vsetko?
Termostat
Napsal: 23 lis 2008, 23:04
od Lysek Vladimír
Vše odzkoušené a stále nic. Motor už víc jak dva roky nezná optimální teplotu. Už mi to měnili i v servise OPEL Novotný, ale marně. Možná zkusím ještě jednu vložku, ale poslední!!! V
Napsal: 24 lis 2008, 08:56
od Frydex
To mi příjde jako kdyby si měl posunutou ručičku na osce budíku... neměl si je venku ?
Napsal: 24 lis 2008, 16:26
od Shuya
Tak som bol na nakupe, nejaka ta destilovana vodicka, modra nemrznuca, a termostat ten mi pride zajtra visiel na 1805,- SKK
Dufam ze tam ta modra ma ist, ale co som tu cital tak hej

Som tu cital nieco ze je mozne ze auto nepojde chvilku podla predstav skrz RJ je to pravda? thx