Stránka 14 z 19
Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 11 kvě 2010, 18:11
od Mike.S
jako první bych vyčistil škrtící klapku
Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 20 kvě 2010, 21:09
od Marek P.
Zdarec, dnes mi začal Oplík také zlobit. Motor při rozjezdu (v akceleraci) začal vynechávat cca půl sekundy škubnutí a pak zase naskočil a šel opět do otáček. Žádná kontrolka nesvítila. Jelikož mám už od koupi problém se zaneseným egr ventilem, odpojil jsem během jízdy konektor a bylo po problému. Doma jsem udělal záslepku a důkladně očistil egr a šel projet. Egr musí být elektricky v pořádku. Takhle to ještě nejelo

, jak raketa. Kontrolka sice svítí, ale vím, čím to je a vůbec mi to nevadí.
Ještě taková myšlenka, protože velmi často zlobí u Oplů DIS modul (zapalování), řekl bych, že to bude nedměrnou teplotou z hlavy válců, které je tento modul vystaven. V letním období je teplota ještě vyšší, proto je dobré odmontovat vrchní kryt motoru a nechat modul volně větrat.
Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 20 kvě 2010, 23:05
od frenkiecz
Egr skus připojit krajní kontakty na baterku a měl by se otevřít.A ještě tu klapku,mě to pomohlo o 100%.
Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 21 čer 2010, 18:41
od Defender
Takže jsem to zkusil s tím odpojením EGRu a musím říct, že i když svítí kontrolka, tak spotřeba se zdá být +- stejná a holka jede jako za mlada. Podle mne byla v mém případě závada odhalena, ale mám jiný dotaz. Myslíte že s tím odpojeným ventilem můžu jezdit např. "neomezeně dlouho" a nic s tím nedo****m dalšího ??
Samozřejmě že to budu řešit výměnou za jiný, ale chce to čas NO

Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 21 čer 2010, 21:50
od spermin
pokud neklesne výkon, tak to neřeš. a svítit bude-bohužel.
já už tak jezdím 2 roky

Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 21 čer 2010, 22:05
od Defender
No po odpojení konektoru EGRu spíš ten výkon jakoby stoupl, ale jasně že ne, ale vrátilo se to do normálu

. Dnes jsem konzultoval s RomanemK a koupě egru se zdá jako hloupost, doporučil mi zaslepit a v mém případě by to mělo jít bez problémů, jelikož dokud jsem neodpojil, tak nevykazoval žádné chyby
Apropo neprodává tady někdo záslepky na X16XEL EGR ?

Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 21 čer 2010, 22:29
od spermin
výkon se vyrovnal, ale svítit bude, bohužel.
Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 22 čer 2010, 08:22
od pucmeloun
Kontrolku zhasneš tím,že do příruby agr ventilu vyvrtáš 5ku díru a tím jak je zaslepen tak bude sát čistej vzduch .Jezdím s tím takhle cca.30000km a kontrolka nesvítí

(x16xel)
Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 22 čer 2010, 11:06
od spermin
kruciš, já s takto upraveným AGR najezdil cca 2000 km, a od té doby zase svítí.

Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 23 čer 2010, 18:15
od Defender
Takže jsem dnes navštívil v práci Berryho a při té příležitosti jsem zakoupil tuto origo záslepku (na doporučení RomanaK

) od Adama (Opela) v ceně 288 kačen

.

- 202922058-w250.jpg (3.79 KiB) Zobrazeno 2728 x
A tak se ptám, prosím nevíte někdo jakou stranou se ta záslepka montuje pod EGR ??

(je pravda že jsem ho ještě neměl odmontovaný, takže to třeba poznám podle toho výstupku, ale co když

)
Nerad bych to zkonil a třeba tím, že ji namontuji obráceně, tak zapříčinil stálého, nebo po akceleraci dočasného svícení kontrolky, děkuji za radu předem

Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 23 čer 2010, 19:47
od Defender
Nikdo neví, nikdo neporadí ???

Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 23 čer 2010, 20:40
od ála
tim vystupkem do diry... blbe to proste dat nemuzes, mel bys tam hrb

...aspon teda myslim

Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 23 čer 2010, 20:46
od Defender
Děkujíííí, takže to na tu díru po ERU přijde tak jak je to nafocený že

Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 23 čer 2010, 20:54
od ála
normalne to rozdelej a uvidis... a kdyz neuvidis, tak to zas zadelas no...

Re: 1,6 16V - Škubání
Napsal: 23 čer 2010, 20:54
od Defender