Stránka 13 z 28
Napsal: 04 dub 2008, 22:07
od synologic
Chavron píše:No ved prave, Caravan je tazsi ko 3dv a taktiez 2.0DTi je dost tazsi od 1.4 benzina. To sa mus prejavit na podozku. Takze asi len hladat presne na moje auto. Pre iny typ Astry asi nebrat....
Co máš za motor a jaký by jsis představoval snížení

Napsal: 05 dub 2008, 08:10
od Trdlo
Samothe píše:Jen ze začátku???Co jsi dával za podvozek a s jakým snížením???
První dojmy napíši

H&R -40/40
Napsal: 05 dub 2008, 08:12
od Trdlo
Leo píše:zkus schválně houpnout tim předkem o kolik cm se to da cca
Jsem to zkusil, pustí mě tak o cm.

Napsal: 05 dub 2008, 09:39
od Samothe
tak jsem to teda taky zkusil a pustilo mě to cca 1 cm
Napsal: 05 dub 2008, 19:19
od Leo
no tak to bude pěkně tvrdý
Napsal: 05 dub 2008, 19:30
od Samothe
no je fakt,že tlumiče co tam byly předtím byly totálně v háji všechny čtyři propadly na testech tak se mi to tak ani nezdá,ale při dnešní jízdě kde bylo více nerovností na cestě to bylo poznat,že je to tvrdší,ale myslím že to zas není tak hrozné a mě to tak jak to je vyhovuje

Napsal: 05 dub 2008, 21:38
od Chavron
synologic píše:Chavron píše:No ved prave, Caravan je tazsi ko 3dv a taktiez 2.0DTi je dost tazsi od 1.4 benzina. To sa mus prejavit na podozku. Takze asi len hladat presne na moje auto. Pre iny typ Astry asi nebrat....
Co máš za motor a jaký by jsis představoval snížení

Mam Caravon 2.0 DTI a chcel by som nieco okolo 30mm plus minus
Napsal: 20 dub 2008, 22:29
od Honza
Ahoj chtěl bych snížit auto a chci jít do KW 35/20 bez sportovních tlumičů, má někdo zkušenosti?
http://www.sportovniautodoplnky.cz/kw-s ... l-astra-g/
Napsal: 21 dub 2008, 07:18
od zviratko
Tak že jsem ted na to koukal a když si vezmu datumy tak to nepřišlo za 20dní a, le za 10dní , to jen pro rejpaly
Jiank snížení vypadá pěkně , ještě by to chtělo o palec větší kola a bude to úplně jinak vypadat

Co se týká snižování aut , tak je potřeba si uvědomit že každé snížení musí být tvrdší , je to z toho důvodu že kdyby to bylo nastavený poříd stejně , tak se to sice třeba zkrátí , ale bude to pak všude škrtat , vesměs je daný , že čím jde auto níž k zemi , tím to musí být i tvrdší , je to z jasných důvodů , jinak by to nemělo ten správný efekt.
Co se týká snižení pouze pružinama , tak výrobci doporučují maximální snížení 35-40mm , ale je potřeba počítat s tím že se to bude chovat jinak než kdyby se dal celý podvozek třeba od Weitec nebo H&R.
Re: ...
Napsal: 21 dub 2008, 10:11
od zviratko
Slag píše:A jsou i nějaký delší pružiny

pro případ, že bych chtěl auto spíš kapku zvednout?
Jestli to chceš zvednout tak to jde taky , dělá to Weitec pomocí podložek
2ks podložek pro zvýšení vozu, Opel Astra G (T98 / Kombi) Combi, rok výroby 3/98-, zvýšení zadní osy +15mm.
Cena : 1150,-
Napsal: 21 dub 2008, 15:00
od Samothe
jj puhých 10dní a měl jsem to doma

jsem myslel že se toho ani nedočkám

..... o palec větší kola?No já myslím že ty 17" jsou akorát

Napsal: 21 dub 2008, 15:15
od Leo
já to objednával u kokota z tuzing šopu a čekal sem asi 25 dní, myslel sem, že se poseru, protože to přišlo v sobotu a v pondělí sem musel odjet, ale stihnul sem to
na e šopu mi psali taky 20-30dní, že nemaj nic na skladech
Napsal: 21 dub 2008, 15:47
od Samothe
Leo píše:já to objednával u kokota z tuzing šopu
tak tam to neznám

... dlouhá doba no hlavně že ses dočkal

Re: ...
Napsal: 21 dub 2008, 15:50
od Samothe
zviratko píše:
Jestli to chceš zvednout tak to jde taky , dělá to Weitec pomocí podložek
2ks podložek pro zvýšení vozu, Opel Astra G (T98 / Kombi) Combi, rok výroby 3/98-, zvýšení zadní osy +15mm.
Cena : 1150,-
tak to je super,když se rozhodnu pro zvednutí zadku tak nemusím řešit jiné pružiny

Napsal: 21 dub 2008, 16:07
od Leo
to nezvedej, máš to ok