Stránka 13 z 54
Napsal: 15 říj 2008, 15:19
od wisk
tak mam modul s kabelazi i s packou na ovladani doma...akorat. Tak trochu jsem pocital s tim ze mi David posle i nejakej navod. Tudiz se obracim na vas. Muze nekdo sepsat neco jako navod na montaz? Myslim, ze by to Milosh pak mohl dat primo na
www.astra-g.cz jako navod na montaz co? Myslim ze by to vyuzila spousta lidi...
Takze prosim, byl by nekdo ochoten toto sepsat?
(nebo jestli jsem slepej a uz to nekde je tak prosim o link kde)
predem dik moc
Napsal: 15 říj 2008, 15:21
od wisk
Napsal: 15 říj 2008, 16:11
od milosh
Navod je good ale chtelo by to i par fotek k tomu aspon kudy ty draty protahnout a co kam zapojit

Napsal: 19 říj 2008, 08:57
od wisk
to rychlyradim : jj foto udelam az budu montaz dodelavat. ale kdyz se kouknes pozorne na ten konektor jakoby ze strany kabelu tak na krajich jsou napsana cisla pinu- stejne jako na svorkovnici kam budes muset napojovat kabel na otackomer a palivomer (ted si to presne nepamatuju tak hodim jen priklad. kdyby jich bylo 18 v rade a ve dvou radach, tak na kraji konektoru je oznaceni 1 na druhe strane 18, pak o radku niz 19 a na druhym konci 36. takze si tam staci najit tu 19ku a odpocitat si ten 21.pin. ) a na zaslepkach pinu bez kabelu jsou taky cisla, ale nevim jestli oznacujou cislo pinu, ja je mam pomichany takze bych se podle toho neorientoval.
jinak potkal me jeden problem. po namontovani jsem zjistil ze display nezobrazuje zadne info. po otoceni klicku, kdy by se melo neco zobrazovat je misto kde by melo byt info z modulu prazdne, po case tam skoci datum a nejde to prepnout. takze sem se dohod s Davidem, ze mu poslu modul a dislplay a ze se to pokusi rozchodit...
Napsal: 19 říj 2008, 09:18
od David B.
S tímto jsem setkal minulý týden také u jedné montáže. Následně po testech jsem zjistil, že některé displeje Aster G používají původní kom. protokol TIDů z Aster F, rozšířené pouze na 10 znaků. Protokoly se totiž liší i trochu odlišným časováním jednotlivých signálů, což způsobí uvedený problém. Doplnil jsem tedy program v modulu PP o možnost přepnutí jednotlivých protokolů, což zmíněný problém vyřeší.
PP
Napsal: 19 říj 2008, 19:56
od IGI
Tak jsem rozebral starou páčku přepínače (páčky stěračů) a zjistil jsem, že páčka je dutá a krásně se tam dají vmontovat dva mikro spínače. Tím pádem to bude jako u páčky originální. Vyloupnout se musí ta delší plastová strana co vede až k té manžetce a drátky od přepínačů by vedly pod manžetkou a do sloupku řízení a k PP. Ta přední strana kde jsou mikro přepínače se nedají vyloupnout.
Napsal: 19 říj 2008, 20:23
od wisk
to David B. : rad bych se kouknul jak je podle tebe nejlepsi protahnout kabel k ŘJ. prosim o vyfoceni i teto casti. dekuji...
Napsal: 19 říj 2008, 20:41
od David B.
Budu se snažit to udělat co nejdřív, protože o fotonávod má zájem hodně lidí. Je fakt, že pokud to někdo ještě nedělal, tak si není jistý, třebaže to není složité. Jinak kabel pro ŘJ je asi fakt nejšikovnější protáhnout kolem lanka pro kapotu. Rukou se tam dá zespoda pěkně šáhnout a pomocí tvrdšího vodiče, který na konci zaostříme gumu propíchnout. Na konec toho tvrdého drátu potom navážeme vodič pro ŘJ a opatrně protáhneme do motoru. Nad pedály je údajně ještě volná gumová průchodka, ale přiznám se, že u svého auta jsem ji nenašel.
Napsal: 22 říj 2008, 21:49
od NoIR
Koupil jsem páčku s ovladanim PC,ale bez ovladani zadniho stěrače za 200kč na vraku(s ovladanim z.stěrače neměli) a stačí tu páku s tlačítky přehodit do původní páčky bez PC.Vše pasuje a z.stěrač je funkční..akorát na páčce neni potisk kterej značí ovládání zadního stěrače což mě netrápí:)Rozebrat to jde bez problemů a žádne pružinky nevyskáčou

.Myslim že to je levny řešení a lepší než montovat někam mikrospínače atd.Třeba to někomu pomůže.
Napsal: 25 říj 2008, 20:17
od kukajz
To Wisk:
TAk ako rozchodil si to? Ja to nemôžem stále rozchodiť... Pri zmene kom. parametra sa rozbehne a po vypnutí a zapnutí klúčika už nenabehne. Ale ukazuje všetko...
Napsal: 26 říj 2008, 08:14
od wisk
To kukajz: no zatim ne. nemam este doma upraveny modul. no ale doufam ze pak to pobezi...
Napsal: 29 říj 2008, 08:20
od jajta
Zdravím pánové,
tak díky Davidovi mám od soboty ve své Astře zmíněný modul PP namontován a můžu potvrdit, že chodí bezvadně, přesně jak David popsal.
Hlavně parametr okamžité spotřeby mi ukázal, že jsem dosud neměl nejlehčí nohu na plynu

Jak málo někdy stačí povolit plyn a spotřeba jde rapidně dolů!.A včerejší cestou nazpět do Prahy jsem zkusil jet co nejekonomičtěji, přitom co možná nejrychleji, ovšem řádné divočení. A vida, dosáhl jsem spotřeby 5,8 l /100! Možná pro někoho málo, ale pro mě ohromné zlepšení, vždy jsem dosud jezdil tak za 7,5.
Doba jízdy se sice prodloužila o 18 minut, ale to mi vůbec nevadilo.
David celou montáž do vozu fotil, takže v brzké době se tady asi objeví.
Napsal: 29 říj 2008, 09:03
od milosh
Supr, s fotkama to snad uz zvladneme vsichni

Napsal: 02 lis 2008, 12:14
od pepino.sk
Tak model PP nainstalován. Vše funkční. Zabralo to skoro celé půldne. Pochvala Davidovi.
Napsal: 02 lis 2008, 12:55
od milosh
A co to foto?