Stránka 13 z 13
Napsal: 03 črc 2007, 22:54
od manli2
když řadíš v 5600 ot tak se po přeřazení dostane motor do otáček s menším výkonen.... Wink Wink ono je hezký znát kde máš max výkon ale musíš taky uvažovat nad tim jetli přetočit nebo ne...
jinak ti budou ujíždět na sprintu výkonově slabší auta...

Napsal: 03 črc 2007, 23:16
od Svaja
ty narazis na to ze me vzala 1,8 ze ju

?????
dobra ja vam to neberu jen sem tim myslel ze kdyz to nekdo toci jak prase a drzi to v omezovaci tak uz to stoji za prd,ted uz se mnou souhlasite ne?

Napsal: 04 črc 2007, 00:23
od Roubik

já sem předchozí auto točil do 7 tisíc. maximální výkon mělo v 6300.( japonec ) tohle točím tak do 6-ti maximum.
Napsal: 04 črc 2007, 08:11
od Scooob
Já se pohybuju převážně mezi 1500 a 4000...
Napsal: 04 črc 2007, 09:05
od Jirka D..
Známej má 14 16 v a prasklé svody a točí co se dá, jel jsem s ním po nastartování trovhu turbo, ale po 1 minutě klid a točí do 5500 ot. a už s tím jezdí asi rok.
Po zahřátí se prasklina stáhne a je klid, do kabiny nic nejde (hluk) a táhá pěkně. Až to bude prdět jde do výměny

.
Napsal: 04 črc 2007, 09:20
od AstraDTI
Svaja: na prvni 2 rychlostni stupne se to u tveho motoru vyplati vytocit az k omezovaci (viz. link

na ose x je rychlost v km/h, na ose y je vykon kolech v kW)
http://ukazto.com/?img=20-zam1.jpg
Napsal: 04 črc 2007, 15:37
od spermin
Po přečtení zdejších příspěvků jsem to dneska točnul na 2 na cca 6300 ot a rychlost 100 Km. Párkrat už mi to strhnul omezovač.
Při 1 a 2 je to síla.
Napsal: 05 črc 2007, 20:40
od AstraDTI
No to je hlavni dovednost kterou sprinter potrebuje - dostat se co nejblize omezovaci, ale netuknout si o nej

Napsal: 05 črc 2007, 22:55
od Princ William