Stránka 13 z 13

Napsal: 03 črc 2007, 22:54
od manli2
když řadíš v 5600 ot tak se po přeřazení dostane motor do otáček s menším výkonen.... Wink Wink ono je hezký znát kde máš max výkon ale musíš taky uvažovat nad tim jetli přetočit nebo ne... :wink:

jinak ti budou ujíždět na sprintu výkonově slabší auta... :wink:

Napsal: 03 črc 2007, 23:16
od Svaja
ty narazis na to ze me vzala 1,8 ze ju :lol: ?????
dobra ja vam to neberu jen sem tim myslel ze kdyz to nekdo toci jak prase a drzi to v omezovaci tak uz to stoji za prd,ted uz se mnou souhlasite ne?
:twisted:

Napsal: 04 črc 2007, 00:23
od Roubik
8) já sem předchozí auto točil do 7 tisíc. maximální výkon mělo v 6300.( japonec ) tohle točím tak do 6-ti maximum.

Napsal: 04 črc 2007, 08:11
od Scooob
Já se pohybuju převážně mezi 1500 a 4000...

Napsal: 04 črc 2007, 09:05
od Jirka D..
Známej má 14 16 v a prasklé svody a točí co se dá, jel jsem s ním po nastartování trovhu turbo, ale po 1 minutě klid a točí do 5500 ot. a už s tím jezdí asi rok.

Po zahřátí se prasklina stáhne a je klid, do kabiny nic nejde (hluk) a táhá pěkně. Až to bude prdět jde do výměny :lol: .

Napsal: 04 črc 2007, 09:20
od AstraDTI
Svaja: na prvni 2 rychlostni stupne se to u tveho motoru vyplati vytocit az k omezovaci (viz. link :wink: na ose x je rychlost v km/h, na ose y je vykon kolech v kW) http://ukazto.com/?img=20-zam1.jpg

Napsal: 04 črc 2007, 15:37
od spermin
Po přečtení zdejších příspěvků jsem to dneska točnul na 2 na cca 6300 ot a rychlost 100 Km. Párkrat už mi to strhnul omezovač.
Při 1 a 2 je to síla.

Napsal: 05 črc 2007, 20:40
od AstraDTI
No to je hlavni dovednost kterou sprinter potrebuje - dostat se co nejblize omezovaci, ale netuknout si o nej :D

Napsal: 05 črc 2007, 22:55
od Princ William
to se musi trenovat :!: :D :D :lol: :lol: 8)