Stránka 13 z 24
Napsal: 06 bře 2008, 10:07
od langdon2
no tak včera som siel dlhsiu trasu, konkretne Nitra - Budapešť a spet...cca dokopy 300km. A ten termostat asi chytím a zahodím...
Cestou dole z kopca teplota aj o 10 stupnov dole. Zapaté kurenie skoro to isté.....A mimo mesta tak tiez nie dobre.....len v meste kde bola hustá premávka sa to drzalo okolo tej 90.....Sakra prečo to robí aj ten nový termostat...???? pls.. poradte dakdo....mám ho ist vrátit?
Ale zasa vsetko odmontovávat....
Napsal: 06 bře 2008, 12:04
od langdon2
nikto nevie čím to moze byt?NA firemnej Fabii 1.9 SDi sa motor zohreje asi po 2 km a drzí si ručičku stále pri 90 ked robím čo robím....
Napsal: 06 bře 2008, 16:25
od langdon2
a dneska mi povedali známy ze to moze na to mat vplyv vodná pumpa....ze jemu to pomohlo ked to vymenil...tak a teraz som uz z toho vázne jelen......

Napsal: 06 bře 2008, 16:28
od spermin
langdon2 píše:a dneska mi povedali známy ze to moze na to mat vplyv vodná pumpa....ze jemu to pomohlo ked to vymenil...tak a teraz som uz z toho vázne jelen......

to snad né, spíše máš ten termostat špatně nasazený, nebo s dosedací plochou není něco v pořádku
pumpa=přehřívání motoru z důvodu nedostatečné cirkulace.
Napsal: 06 bře 2008, 16:36
od langdon2
myslíš ze som ho tam zle dal?Kupoval som ho komplet aj s tou prirubou...vysiel ma na 1800 + 100 za pastu. Tak ja neviem ozaj...ale ked som dal dole ten starý, nechal som predtým vypustit vsetku kvapalinu tak v tom hrdle kam sa dáva nový ostala stát este voda...neviem či to je zrovna dobre.....
Napsal: 22 zář 2008, 07:29
od Dragon
langdon2:
Nevím, jestli jsi ho namontoval špatně (podle mě to špatně nejde namontovat, protože je tam i trn, kterej drží termostat vystředěný), ale měl jsem se starým termostatem problémy jako máš teď ty (dlouho se to zahřívalo, třeba i 10 km, při cestě z kopce šla teplota dolu i když jsem netopil a podobně). O víkendu jsem vyměnil jenom termostatovou vložku (stejnou jako autor na začátku - stála asi 290 Kč v mototechně) a po výměně velká změna. Po výměně jsem nastartoval docela vychladlej motor (cca 40-45 °C) a po 3 minutách na volnoběh se teplota vyšplhala na 90 °C při venkovní teplotě 11 °C. To se mi normálně nestávalo ani když bylo 30 °C ve stínu.. Později jsem to zkoušel, protože jezdím 1,5 km na stavbu i několikrát denně a dřív se za celou cestu ani nehnula ručička (ani v létě). Teď se ručička začíná zvedat po cca 1 km a při příjezdu je teplota kolem 80-85 °C. A to je cesta tam mirně z kopečka, takže žádnej záběr. Na zpáteční cestě jsem na 90 °C ještě než dojedu domu, takže to určitě pomohlo

Takže pokud ti výměna nepomohla, tak je na prd i ten novej termostat nebo je závada (i) jinde.
Ps: původní termostat vypadal jako novej, ale bohužel propouštěl i když byl motor studenej..
Napsal: 22 zář 2008, 09:06
od langdon2
Ahoj, presne to bol ten problem....Ze ten novy prepustal...Na tom starom bola vlozka uplne v pohode, len priruba bola vydrata tam kde mal ten trn dosadat. Tam som proste musel kupit novy komplet. Ale potom asi po cca. tyzdni som to znova vymontoval a dal som tam trn zo stareho termostatu a uplne v pohode...Rozdiel asi o 100%.Odvtedy si zaklopem bez problemov....Len ked teraz zacinam trocha kurit....topit, tak teplota takych cca. 85 stupnov. Samotnu vlozku som doteraz zohnat nevedel.....
Napsal: 23 zář 2008, 07:20
od Dragon
Ahoj,
já jsem normálně poslal manželku do mototechny v blízkosti její práce a na lísteček jsem napsal: termostatická vložka (ne celý termostat) pro Opel Astra G r.v.98 motor X18XE1. Manželce jsem řekl, že by to mělo stát 300-500 Kč, maník v mototechně se podíval do katalogu, našel správnej typ termostatu QH600K, řekl že bude stát asi 300 Kč a na krámě bude ve čtvrtek večer. V pátek ho manželka vyzvedla, v sobotu jsem ho vyměnil a bylo po problému

Na mém motoru je výměna opravdu jednoduchá.
Napsal: 23 zář 2008, 09:31
od langdon2
U mna to bolo tiez uplne jednoduche....Lenze samotnu vlozku som zohnat nevedel....A keby som ju aj zohnal....Tak potreboval som hlavne tu prirubu.....
Napsal: 05 lis 2008, 22:09
od Paladin123
Caute hosi poradte prosim, mam X20DTL a vsimol som si ze sa mi rucicka teploty ani nepohne. mam ho asi mesiac a asi 2 krat som zaregistroval ze mam na teplomery 80 stupnov. ale inak sa vobec neodlepi a to jazdim aj 2 hodiny. moze to byt termostat alebo cidlo? ako to zistim co to je?ked som ho kupil mal som ho napychnuteho a pristroj nezistil ziadnu elektricku zavadu.
Napsal: 05 lis 2008, 22:19
od Frydex
Je to termostat....
Typ termostatu pro výměnu 2.0 Di (Y20DTL). Označení termostatu: QTH527K (sada nějaké okroužky těsnění a pod.) nebo alternativa QTH600K (samostatný).
Napsal: 05 lis 2008, 22:22
od Paladin123
si si isty ze to je termostat?
Napsal: 05 lis 2008, 22:23
od Paladin123
dal som ten typ do googla a moc som toho po slovensky nevygooglil
Napsal: 05 lis 2008, 22:24
od Frydex
Jo, mě to dělalo to samé... ohřívalo se to velmi pomalu, někdy sem najel i 30 kiláků, než se to trochu zvedlo. Teď je do 12km 88° na teploměru. Topí během dvou kiláků. (Mám Y17DT)
Napsal: 05 lis 2008, 22:33
od Paladin123
super dobre je to termostat a co to bude stat v sk? a nemrznucu neporadis? chcem vymenit lebo vraj mam staru a slabu