Stránka 13 z 27

Napsal: 25 říj 2008, 20:58
od Trdlo
milosh píše:Tak to me taky zajima ale jaka "sada" je jich tam vic :roll:
Na skoro stejný ceny jako kelly, elit, adpartner, meteor, štang se dostaneš i v oplu za origo rozvodovou sadu, teda pokud nemáš ve výše uvedených slevy.

Napsal: 11 lis 2008, 11:26
od Zralok
Tak jsem volal do Novotného v Ostravě a tam mi řekli že u 1,7 DTi (Y17DT) vyjde výměna rozvodů bez vodní pumpy na 8 tis a po slevě na materiál za stáří vozu (4 roky) tak 7500,- včetně práce. Nevíte náhodou číslo originál sady pro tento motor u Opelu aby mne nenatáhli účtováním položek zvlášť? A prý vodní pumpa u tohoto motoru není nutná měnit protože není přes rozvody poháněná a je umístěna úplně jinde, takže když se odporoučí tak se nic neděje.

Napsal: 11 lis 2008, 11:52
od Vojta
1606390 - 5500kč

Napsal: 11 lis 2008, 13:06
od Zralok
Díky a je pravda to s tou vodní pumpou?

Napsal: 18 lis 2008, 17:04
od Zralok
Tak jsem začal shánět rozvody a u mého motoru Y17DT mi to někde ukázalo a z jednoho obchodu i napsali že je důležité jestli je č. motoru do 328704 nebo 328705 a více že tam je v sadách rozdíl. Jak ale zjistím č. motoru když v techničáku není?

Napsal: 18 lis 2008, 17:21
od APiK
Zralok píše:Díky a je pravda to s tou vodní pumpou?
Co konkrétně?

Napsal: 18 lis 2008, 18:31
od Arwy
Zralok píše:Tak jsem začal shánět rozvody a u mého motoru Y17DT mi to někde ukázalo a z jednoho obchodu i napsali že je důležité jestli je č. motoru do 328704 nebo 328705 a více že tam je v sadách rozdíl. Jak ale zjistím č. motoru když v techničáku není?
Je uvedené v Carpass-e a je vyrazené aj na motore.

Napsal: 18 lis 2008, 18:33
od APiK
Arwy píše:je vyrazené aj na motore.
Kde? Já ho zatím nenašel.

Napsal: 18 lis 2008, 21:16
od Arwy
Niekde na fóre je odkaz na návod aj s fotkami kde ho hľadať na motore.

Napsal: 18 lis 2008, 23:45
od Zralok
APiK píše:
Zralok píše:Díky a je pravda to s tou vodní pumpou?
Co konkrétně?
Toto: A prý vodní pumpa u tohoto motoru není nutná měnit protože není přes rozvody poháněná a je umístěna úplně jinde, takže když se odporoučí tak se nic neděje.

Napsal: 18 lis 2008, 23:46
od Zralok
Arwy píše: Je uvedené v Carpass-e a je vyrazené aj na motore.
Carpass bohužel nemám a kde to hledat na motoru netuším.

Napsal: 19 lis 2008, 06:14
od APiK
Zralok píše:
APiK píše:
Zralok píše:Díky a je pravda to s tou vodní pumpou?
Co konkrétně?
Toto: A prý vodní pumpa u tohoto motoru není nutná měnit protože není přes rozvody poháněná a je umístěna úplně jinde, takže když se odporoučí tak se nic neděje.
Co vím, tak pouze motory 1,2 benzín, 2,0 diesel a 1,7 DTi mají vodní pumpu na klíňáku. Ostatní motory v Géčkách (98-04) vždy na rozvodech. X16XEL na 100% - ten mám. Klidně mě někdo opravte, pokud se mýlím.
Když se odporoučí pumpa - vždy se něco děje!!!! Protože se nedá jet dál!! V obou případech. Když se odporoučí na rozvodech, následky bývají samozřejmě drastičtější pro motor, protože může rupnout řemen a konec (to bez následku může přežít snad jen 1,6 8V). Bez pumpy se zkrátka nedá jezdit a šetřit na ní je nesmysl.

EDIT: díky FRYDEXi

Napsal: 19 lis 2008, 08:26
od Zralok
Jasně když se odporoučí tak se jet nedá ale pokud není poháněná rozvody a je umístěna jinde a poteče tak se rozvodům nic nestane. A mechanik se kterým domlouvám výměnu říkal že má pocit že u Aster co už dělal byla u 1,7 DT pumpa hnaná rozvody a u 1,7 DTi ne.
Jinak jsem našel číslo motoru v servisní knížce takže když mám 008xxxxx tak by se mne asi měla týkat ta sada 328705 a více

Napsal: 19 lis 2008, 08:33
od APiK
Jak říkám, počkej na někoho kdo 1,7 DTi má, určitě Ti to zodpoví. Pokud začne pumpa téct, tak se nic hrozného nestane. Já ale slyšel o případu, kdy se kousla "natvrdo" a rozvoďák tím pádem rup.

Napsal: 19 lis 2008, 08:40
od AntiMiloush
Koukám, že jste tu jeden chytrejsi nez druhej :lol: :lol: