Stránka 12 z 23

Napsal: 03 zář 2008, 09:22
od AstraDTI
OPELNICE :o Jako byvaly majitel 323F musim rict, ze Mazdu uz bych si nekoupil, Opel ano :wink:

Napsal: 03 zář 2008, 10:52
od Kraken
to m1lan: senzor teploty chladiacej kvapaliny je senzorom teploty motora

Napsal: 03 zář 2008, 14:24
od Jimmy323f
AstraDTI píše:OPELNICE :o Jako byvaly majitel 323F musim rict, ze Mazdu uz bych si nekoupil, Opel ano :wink:
zálezi jakej pelech jsi mel ;) pokud mrkacku tak s tebou souhlasim a nebo tu jejich zazrackou 1,5ku co nejede ani kdyby jsi ji tlacil z kopce :D to zlatej OPEL 1,6 co zere olej ale aspon jede ;) beru Madly rv. 97 a novejsi

Napsal: 03 zář 2008, 14:25
od APiK
Jimmy323f píše:Mira: no hele zase ono benzinkama to je taky znat
to teda je
Jimmy323f píše:racing je snad i zbytecnej
100 oct je zbytečně moc a peníze za racing jsou nekřesťanský, na druhou stranu neznám jiný víceoktanový benzín s aditivy (těmi co jsou opravdu aditivy a ne přísadami do počtu)
Jimmy323f píše: .. myslim ze stejne nase motory nemaj cidlo klepani takze ani nepoznaj ze je tam vic oktanu .. nebo se mylim ?
tak to by mě taky zajimalo, ale mám za to, že všechny motory s počátkem 4bodového vstřikování již čidlo klepání mají..... ať to potvrdí někdo kdo si je jistej...
Jimmy323f píše: asi jak kterej motor si to prebere
já mám s víceoktanovým benzínem nemalé zkušenosti: prokazatelně nižší spotřeba, lepší tah, subjektivně pak i tišší chod motoru, u astry mi po vyjetí 1/2 nádrže racingu úplně vymizel ten problém s volnoběhem po nastartování... dneska jsem bral w-power 95 tak jsem zvědav jestli se vrátí

Napsal: 04 zář 2008, 07:51
od Kraken
Senzor kontroly klepania:

Nechcem sa nasilu pasovať za odborníka, ale tento senzor je možné nájsť v elektrických schémach všetkých benzínových motorov, tak tam asi bude.

Napsal: 04 zář 2008, 08:46
od spermin
Jednoduchá kontrola, rychlost 40 až 50 Km/hod, na 4 prudce sešlápnout plyn,
motor nemá vůbec zaklepat, cinknout. Pokud zaklepe tak 2-3X není systém úplně
v pořádku. Pokud klepe déle, je v systému vada, potom do opravy, v tomto případě doporučuji
jezdit na víceoktanový nebo aditivovaný benzín. A pozor zkoušet minimálně, a v tomto režimu nejezdit,
hrozí destrukce pístu nebo jiných součástek. Proto tam to čidlo je. 8)

Napsal: 04 zář 2008, 09:54
od Jimmy323f
super ozkousim ... vyjedu nadrz a narvu tam plnou 100oktanaku zda to je rozdil ;) a test se 4kou taky zkusim :) jinak moje osobni zkusenost z V-powere benalem 95 oktanu je ze oproti jinejm naturalum mam vetsi kilometraz .. najedu tak 50-70 km vic .. .a je to leta zkouseny co ten benal delaj takze to neni subjektivni pocit ale fakt uz zkusenost .. takze na tom neco bude na tom benalu od Shellu

Napsal: 04 zář 2008, 10:03
od AstraDTI
Hele a nemuze to bejt stojanem/tankovaci pistoli - ze toho tam narves vic :D
A taky definuj co je jinej natural - jestli myslis neco typu PapOil tak to potom joo 8) Jestli je jinej natural treba od benziny, tak bych se dost divil takovymu rozdilu (pokud teda nedas na nadrz 6000km).

Napsal: 04 zář 2008, 10:09
od Jimmy323f
no romal natural beru prave benzinu slovnaft a pod ... robin oil pap oil a jiny noname radsi nepokousim ... jen jednou jsem musel do toho 6ti valu nabrat nekde ani nevim dke a poprvy jsem cejtil ze skube .. nebyl oto vubec prijemny .. nastesti jsem tam preventivne dal jen za 500 tak jsem to na prvni benzine doplnil dobrym benalem a byl jsem klidnejsi . .ale fakt ten rozdil cca 50km tam je ... a to je nadrz 55 litru a jsem na ni schopnej ujet 250-500 km za predpolkadu ze to vejdu k rezeve a doplnim coz je tak 42 litru vzdy ... takze proto jsem dlouhodobym zkoumanim mile prekvapen ze tech 50 km je sakra znat ;)

Napsal: 04 zář 2008, 10:16
od Defender
Mám stejnou subjektivní zkušenost a s Jimmym souhlasím :) a ještě info pro pražáky, na Jarově u Škodováckýho servisu mají taky Schell benzín (je to jejich výhradní dovozce PHM) a cca. o 1-2 kačky na litru levnější¨oproti různým Schell pumpám :) :)

Napsal: 04 zář 2008, 10:21
od Jimmy323f
fíhá .. já beru na Shellu u práce co je v Malešický ulici poblíž Břendy ... ale ted jsem bral za 31,90 a na kartu 2 Kč slevu na litr... takze si nestezuju ;)

Napsal: 04 zář 2008, 11:03
od spermin
Čidlo klepání řídí předstih motoru, dříve se to řešilo mechanicky podtlakovým a odstředivým regulátory, což bylo nepřesné a háklivé na únavu
materiálu. Tyto vozy jezdily jenom na benzín předepsaný výrobcem, jinak se musely měnit hodnoty rozdělovače. Teoreticky jsou
moderní motory schopné jet i na benzín nižších oktanů – 91 a níže, ale při přeplňovaných motorech by byl tento vůz LEMRA.
ČÍM MÁ BENZÍN VÍCE OKTANŮ, tím je výkon větší při stejné spotřebě. Toto platí pro motory všech objemů.
Co se týká tady uváděných závad, jsou dva typy,
1) zanášením mechanických dílů,
směs nemá optimální složení, dochází k špatnému spalování a zanášení dílů karbonem. příčina začíná od AGR ventilu, který tyto spaliny
převádí do sacího okruhu, kde se usazují.V tomto případě doporučuji zaslepit AGR a protáhnout motor s nějakou přísadou do paliva, popř.
VELMI kvalitním palivem, toto je schopno podstatě uvést motor do uspokojivého stavu, Pokud bude svítit kontrolka, ale na výkonu motoru
to nebude znát, tak bych kontrolku ignoroval.
2) Vadou ve snímačích
Nejdříve dochází k náhodným projevům nepravidelného chodu, protože jednotka vyhodnocuje vadné informace a může dávat chybné
údaje o bohatosti směsi, následuje nedokonalé spalování a tím i zanášení spalovacího prostoru. Toto chování je schopno znehodnotit nové svíčky
v krajním případě během i 500 Km. Dále se toto spalování projevuje i podstatným zvýšeným zanášení dílu v bodě 1. Tato vada by mohla být
poznat zápachem paliva po nastartovaní. Spalování je nedokonalé i při jízdě, což běžně nikdo nepozná, jenom motor jede líněji a může to být i
nepoznatelné.( musí jít z výfuku)V tomto případě doporučuji vyčistit svíčky a sledovat, zda došlo k zlepšení a za jak dlouho se závada začne
objevovat. Nebo postupovat podle bodu 1 Okamžitá náprava se projeví jedině výměnou vadného dílu, kterých je ale v tomto případě více.
Špatně funkčních dílu je více, ale postupem se vyčistí a uvolní, nebo vzít vše pohyblivé v palivové soustavě od AGR a pročistit, karbony ale
zůstávají ve válcích a bohužel pravděpodobně bude i katalyzátor chycený.
PS. Reset motoru neuškodí. Jinak
BÁDAT A ZKOUMAT A BÁDAT A ZKOUMAT A .........

:? :? :?

Napsal: 04 zář 2008, 11:42
od AstraDTI
No takhle, bracha to pred casem testoval a financne se to nijak nevyplati - vyjde levnejs slusnej benzin (benzina) nez shell. Hmatatelnej rozdil v dojezdu pri stejnym oktanovym cisle totiz nezaznamenal, u 98 oktanu ano, ale opet se to financne nevyplati.
No a protoze nastesti prachy neresi, tak bere shell :?:

Napsal: 04 zář 2008, 11:48
od Jimmy323f
no nerikam ze neresim prachy to bych byl blbej kdybych je vyhazoval . .ale zase na ten Shell mam a nevidim v tom rozdil jestli nabrat u nej nebo jinde o par kacek levneji . .takze taky beru shell a fakt mi s tim prijde ten motor pruznejsi a sviznejsi + fakt relativne ty kilaky navic k tomu . .proste uz pro ten pocit to za to stoji ;)

Napsal: 04 zář 2008, 12:02
od spermin
VŠECHNO JE TO O ZISKU.
Někomu stačí 0,2% jiný chce 1% atd. taky stačí semo tamo propláchnout nádrž 95 / 91 oktanovým a 98 / 95 oktanovým, což se dle mého názoru
ani nedá zjistit. Taky prodejce ani nemusí vědět, co se honí hlavou distributorovi. :?: (A teď, i já kdybych udělal průser, tak se budu bránit a vykroucet,
jako asi většina lidí, ) :?: