Stránka 12 z 19

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 19 lis 2009, 19:42
od denny
Rezervní kolo v kufru "jen tak" taky vozit nemůžete,pánové plynaři.
Montážní souprava obsahuje i unidržák rezervy-jen montážní centra se tím nějak moc nezabývají.
Jelikož se množí případy zranění rezervou při havárii,vydalo min.dopravy buletin pro STK-strykně kontrolovat "pevné uchycení rezervy".Čili pro vás bude schůdnější lepící souprava nebo povinné ručení s pojištěním pro dovoz náhradního kola. :D :D :D
P.S.viděl jsem i fotky jak rezerva letící kufrem zezadu zlikvidovala sedačku vozu se sedačkou malého dítěte a bohužel i to dítě :shock: -Byl to Opel Omega Caravan,náraz ze zadu do jiného vozu-hrůza :( :( :(

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 20 lis 2009, 00:05
od Mojmec11
A tímto je to pro mne vyřešené,koupím sadu a šmytec! 12V kompresurek vozim standartně.

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 20 lis 2009, 00:14
od Mojmec11
ARWY
ok,vyhnodnocení chcípnutí motoru softwarem ŘJ mě taky napadlo,ale jak znovu nastartuješ,když většinou po prvním nastartování,musíš vypnout zapalování,aby šlo znovu otočit klíčkem do polohy START? Tenhle systém má už i tátova Škoda Octavia combi z r.1969 a všecky auta co jsem kdy měl i Trabant takhle fungují.Je to tuším kvůli ochraně startéru,aby ho nikdo nezapnul při běžícím motoru a nezk...
mám 2 řešení:
1. instalovat si tlačítko START do interiéru
2.s použítím bodu1. namontovat setrvačník se zabudovaným alternátorem/startérem
Jsou to jen možnosti.Osobně si radši budu točit klíčkem,vyjde to levnějc než nějaká přestavba elektriky a setrváku nebo výměna zničeného startéru a ozubeného věnce.

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 20 lis 2009, 12:12
od Arwy
No neviem akú máš spínačku v Astre Ty, ale ja som mal Astry dve a na oboch ide (išlo) otočiť kľúčom z polohy II. do polohy III. štart. Dokonca poloha III. nie je blokovaná ani počas bežiaceho motora a štartér sa aj vysunie (osobná skúsenosť). Ak Ti v režime benzín zdochne motor, nie je potrebné vypínať zapaľovanie, ale môžeš rovno otočiť kľúčom do polohy III. štart a motor naskočí - schválne vyskúšaj to.

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 20 lis 2009, 19:32
od Trdlo
Arwy: vyzkoušel jsem a ne-e. Musím vrátit klíčky až úplně zpět a pak teprve jde.

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 20 lis 2009, 19:58
od Arwy
Mne to išlo aj na X16XEL (2000) a ide to aj na Z14XE (2002). Dokonca v nejakom vlákne sa to aj preberalo, niekoho kočka tak rozbila štartér.
A čo Ti nejde - neotočíš kľúčom, alebo ním otočíš, ale nevysunie štartér?

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 21 lis 2009, 00:07
od Mojmec11
To co máš na fotkách jako filtr LPG,je to určitě filtr? Ten většinou bývá na přívodní trubce mezi nádrží a zplynovačem,těsně před vstřikama mi to připadá jako blbost,jedině dvojitá filtrace.
Edit:
Tak i já můžu znovu nastartovat bez vypnutí zapalování.Nemám z toho radost.

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 21 lis 2009, 15:30
od Trdlo
Arwy: Neotočím klíčem, prostě mne nepustí znova do polohy start.

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 21 lis 2009, 15:38
od Mojmec11
A není to třeba porucha spínací skřínky? Nebo pastička od Opla aby se prodaly náký startéry.

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 21 lis 2009, 17:19
od Luboš X17DTL
Mi to šlo na eFku, na Géčku taky a Gallovi to jde taky.
Takže to asi tak je, žádný zmetek.
Ale je to kravina, podle mně je bezpečnější, kdyby to nešlo.

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 21 lis 2009, 20:05
od Arwy
K spínačke, obe Astry boli kupované na SK, tak možno pre západné krajiny sa motovala nejaká dokonalejšia spínačka, aj keď v elektrických schémach to rozlíšené nie je. V EPC som to nepozeral.

Na foto je filter plynnej fázy - chráni vstrekovače. Filter kvapalnej fázy je v spliňovači, tak že dvojitá filtrácia.

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 24 lis 2009, 15:20
od Mischelli
Slyšel sem o tom že příští rok by měla vyjít novela zákona o parkování s LPG auty,kde bude parkování v patrových garážích povolené.Nevíte o tom někdo něco popř.kde bych se o tom dočetl?

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 24 lis 2009, 16:06
od Nosound89
jj je to pravda ;-) všude v zahraničí už to je povolené jen my jsme zase pozadu.

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 26 pro 2009, 11:19
od cheops
Zdravim, tak mam namontovany ten Solaris. Jazdi to perfektne - teda jazdilo - asi 1000km bez problemov a zrazu sa mi na dialnici zacal PP hlasit, ze klesla hladina oleja. Zastavil som hned na odpocivadle, otvoril motor - a odtial kopa dymu z toho ako horuci olej kvapal na plech co chrani zvody.
Predbezna diagnoza - specene kruzky na piestoch, olej isiel hore -> vyrazene tesnenenie na hlave co kryje ventily - asi 1,5l oleja vonku + klapka zasrana od oleja a co ja viem co este. Nejak som nemal chut to pozerat pred vianocami a mechanik to bude robit robit az po sviatkoch
Nedokazem tomu uverit - olej meneny v lete - polosyntetika. Na benzin to jazdilo uplne bez problemov. na 15000 km to zozralo asi 2dl oleja. Ziadne problemy s chladenim. Podla tachacu to ma 110t km (ja som pridal 60t).
Po nastartovani som tomu nikdy nedaval zahul - vzdy pekne zohriat na 80C a az potom na dialnici (90% jazd) viac ako 3500ot. Nikdy som to nepodtacal - vzdy ot medzi 3-4t.
Netusite niekto co to mohlo sposobit? Presne rovnaka vec sa mi stala pred rokmi na Fave (tiez as po montazi LPG).
Mal som z presne z tejto poruchy obavy a jak naschval :(
Moj dvorny mechanik mi vravi, ze to LPG nejak uvolnilo sajrajt a ze to proste nejak sposobilo tuto poruchu. Chcem sa tomu vyhnut, lebo 3x by ma porazilo :x

Fotky pridam neskor...

Jediny sposob ako ovplyvnit mazanie je olej. Aky olej pouzivate v autach s LPGckom?

Re: Předělání na Plyn

Napsal: 26 pro 2009, 11:46
od Mojmec11
Vždycky jsem používal normální olej a tedka v Astře taky.Jednou jsem zkusil svíčky pro LPG,ale šly hned ven,bylo to v zimě a blbě to na ně jelo.Teoreticky by měl být olej s LPG míň za*ranej sajrajtem ze spalování než od benzínu.
Ale jako,že by LPG uvolňovalo bordel z motoru až by to způsobilo závadu jsem nikdy nezaznamenal.