Stránka 12 z 27

Narust vykonu

Napsal: 20 dub 2008, 22:19
od Bukac
Ono chlapi na rovinu - je krasne mitnapapire ze 74Kw 100 Kw ale k cemu kdyz to hovno pojede ??
A naopak, koho zajima jeslti mas papirove "jen" 8 kw navíc, když nemusíš pořád řadit a podřazovat jak šašek, můžeš šlápnout a předjet i při 2000 otáčkách u 1,6 benzínu a pohodlně si užívat jízu - pak na těch papírových "jen 8Kw" zapomeneš.
A co tu padlo - PLACEBO efekt - kdo nezkusil tak neví. Ano u benzínu prostě tennárůst výkonu není takový, ale vyleze ti krouťák, maximum se posune dolů. narovná se. Ve finále se ten motor chová jinak - lépe a má větší zátah a je s ním komfortnější jízda při jakýchkoliv otáčkách.
U přeplňvaných motorů ať už nafty či benelí je více prostoru kde brát. Zase ale záleží na tom jaké máš čerpadlo - jaký tlak nafty umí vyvinout, u novějších motorů - common rail a nebo Pd pak na tom jaké máš vstřikovače.

Napsal: 20 dub 2008, 22:22
od Avantgarde
Leo píše:TDÍ v akci po čipu

http://youtube.com/watch?v=jjPf-vDGxVk
Leo ty si mamlas :D :D :D

CHIP

Napsal: 20 dub 2008, 22:29
od Avantgarde
to bukac: nevim jak jezdi Tva oktavka, tezko bych to asi dokazal posoudit, stim placebem jsem si jen rypnul, protoze v dnesnim svete hodne lidi prodava vzduch, ja ale se o Tvou praci zajimam seriozne, proto se i ptam na svuj motor..

Napsal: 20 dub 2008, 22:29
od Bukac
Avantgarde píše:
Leo píše:TDÍ v akci po čipu

http://youtube.com/watch?v=jjPf-vDGxVk
Leo ty si mamlas :D :D :D
Vsak to nic, neni - nadelaš. trošku si to upšouklo, to mi dělá po čipu více. To je normální...Zadymování musí být aby zmátlo nepřítele. TO dělají i benzíny po čipu - že malinko hodí čmouda - trošicku víc jak ten zetor.

Avantgarte

Napsal: 20 dub 2008, 22:31
od Bukac
Kua tak to OPCko ci co to mas - to bych cipnul rad. Dela jsem tu Zafiru a to byla řežba. Teď mám pro něj nachystanou druhou verzi. Ta první měla mouchy. ALe i s tou tunou a pul těžkou zafirou to teda dělallo psí kusy, Co potom s tím kupátkem.....:-)

Napsal: 20 dub 2008, 22:34
od Leo
nejde o to, že si to upšouklo, občas si prdne i wéercéčko, de o ten krásnej zvouček poweru 8)

CHIP

Napsal: 20 dub 2008, 22:37
od Avantgarde
Marek: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2115 to prave ma chipnute, origo od Opela a ten vykon je peknej, proto se zajimam..

Napsal: 20 dub 2008, 22:38
od Frydex
Leo píše:TDÍ v akci po čipu

http://youtube.com/watch?v=jjPf-vDGxVk
Leo nezklamal... to sem se nasmál zas jednou.. :D

To avantgarde

Napsal: 20 dub 2008, 22:39
od Bukac
JAk říkám, to je moribundus tento motor po čipu to je totální zbrkloň. JAko já jsem tu Zafiru než jsem mu ji čipnul tak jsem ho školil se svou ciplou octavií, po čipu jsem se naněj jaksi nechytal :-)
Co by to udělalo s tvou Astřicí ten čip - kua to bych chtěl vidět i já :-)
Jenpár NEGATIV čipování: Homouše - rozumněj homokinetické klouby - vnitřní - u té 1,9 ky po 100 000 se odporoučely - nepraskly ale začaly třepat. U 1,9 tdi 66 kw se odporoučely stejným způsobem - u dvou ye tří čipovaných aut ale až po 200 000 - čipoval jsem je shodně když mely 10 000 a u jedné to bylo na výměnu po 200 000 u druhé po 235 000. Brzdy - je jasné že dostávají více zabrat - cipnul jsem si pred tím Fabii - co jsem mel pred touto oktavou jako firemni - z 74 na 96 a kroutak 360 000 - po 120 000 se osporoučela pravá poloosa a to tak že se střihal :-)
Brzdy jsem nechával měnít co 40 000 !!!!! Ale jezdil jsemjak dobytek . Dnes má motor 320 000 - cipoval jsem hov 70 000 a šlape jak němec. JE to brutus. Ta fabie je vztekla jak svina .

CHIP

Napsal: 20 dub 2008, 22:42
od Avantgarde
OK, dik za diskusi..

Napsal: 20 dub 2008, 23:28
od Jocker
Mám x18xe r.v 99 šlo by?

Napsal: 21 dub 2008, 07:06
od zviratko
Mám Háčko 1,7CDTI 100PS , dá se to a na kolik ???

díky

Napsal: 21 dub 2008, 11:28
od Bukac
Jocker píše:Mám x18xe r.v 99 šlo by?
JAsně že šlo :-)
A tuším že bez letování

Napsal: 21 dub 2008, 11:31
od Bukac
zviratko píše:Mám Háčko 1,7CDTI 100PS , dá se to a na kolik ???

díky
NA 126 koníků a krouťák kolem 290 - pro hnidopichy . toto jsou ORIENTAČNÍ NEODBRŽDĚNÉ HODNOTY !!!!!! :-)

Napsal: 21 dub 2008, 11:59
od synologic
Šel by naklonovat motor 1.6 8V Z16SE rok výroby 2004?
Chtěl bych se zbavit těch "hluchých míst" po sešlápnutí plynovýho pedálu. :wink: