Stránka 12 z 12

Re: VYFUK

Napsal: 24 črc 2013, 19:48
od kals
Tak mi dnes došel výfuk (přední, střední i zadní) značky Polmostrow, o víkendu hodlám montovat. Když jsem kleknul nedávno pod auto a uviděl tu rez, šly na mne mdloby :oops: To vše včetně dopravy mne stálo 3550,-, vesměs si tuto značku všichni chválí, tak sem zvědavej na zvuk a výdrž.. :P

Máte někdo zkušenosti s Polmostrowem? :-)

Re: VYFUK

Napsal: 24 črc 2013, 19:52
od manli2
přrvzato z ádi klubu..... Nevydrží to stejné jako originál, to je jasný, taky proto ta cena. Ale s tím šopováním - já měl dva jejich výfuky a u každýho byly úchyty navařeny až po povrchové úpravě, zrovna tak jako koncovka, a příruba. Po dvou letech jsou toto hlavní problémy, kdy to urezne. No ale jinak tlumič samotný drží, takže přivařit a jezdí se dál. Jo a ještě je taky ten výfuk trošku hlučnější, má takový plechový trochu nepřirozený zvuk.
No, ale za tu cenu...........

Re: VYFUK

Napsal: 24 črc 2013, 20:22
od kals
jojo to sem četl, přivařit to kdyžtak nebude problém, s tím zvukem nevím, někdo říká, že to takový zvuk má, někdo zase, že ne, hold to musím vyzkoušet sám :-) Pak napíšu, jak sem dopadl..

Re: VYFUK

Napsal: 28 črc 2013, 20:03
od Respo
Zdá sa mi že na moj motor (z14xe) je rovnaký výfuk ako na motor z18xe ...
tiež má katalizátor na zvodoch a je rovnako tvarovaný ( dosť možné že aj príruba od katalizátoru na výfuk bude identická )

náhodou neviete aký priemer má originál výfuk na z18xe ?
z14xe má 45mm

Re: VYFUK

Napsal: 28 črc 2013, 21:35
od Respo
už som si to pozrel a všetky motorizácie majú rovnaký priemer

Re: VYFUK

Napsal: 28 črc 2013, 21:44
od RomanK
kals píše:...Máte někdo zkušenosti s Polmostrowem? :-)
Dva roky a je schnilý jak z venku, tak zevnitř. Originál vydržel i deset let. Poměr výkon/cena je tedy horší než u origiálu, protože ten vychází okolo 10 tis. Kč. Dobrá volba je třeba Bosal. Nevydrží sice to co originál, ale taky vyjde na polovinu ceny originálu.

Re: VYFUK

Napsal: 29 črc 2013, 10:37
od Vectra11
Mě vydržel Polmo přes 5 let. Je fakt,že to bylo jen nějakých 60tkm,ale za tu cenu dobrý,dal jsem ho znovu. Zvuk je trošku řekl bych "hlubší". No na Opla to stačí.
Jo a středový díl nebyl,tak mi dodali Marix-taky Polsko,ale vzhledově vypadal kvalitněji než Polmo. (sváry atd.) A hlavně! Nevím jak naši prodejci,ale poláci dávají k těmto výfukům komplet montážní sadu zdarma!!
Jinak to bylo pěkně popsáno v nedávném speciálu SM. Problém víceméně všech levných výfuků je,odbytá vnitřní konstrukce,kde se jsou přepážky jen nabodovány a hrozí jejich uvolnění=rachot,neošetřené sváry,tenký plech.....
Těch značek co tam měli na test byla fůra až jsem se divil a to ještě znám i ty co tam nebyly :D
Každopádně ještě horší než polské byly výfuky slovinské-Vector.

Re: VYFUK

Napsal: 29 črc 2013, 23:17
od peter13675
a co MTS ? ma niekto skusenost ? Elit ich vychvaluje... http://www.elit.cz/cz/sortiment-a-sluzb ... stemy.aspx

Re: VYFUK

Napsal: 30 črc 2013, 10:22
od kroup
Mě teď výfuk vyvztekal tak, že jsem jenom nevěřícně koukal. Na zadním tlumiči urezly ty dvě packy, které ho drží. Prostě odpadly. Koukal jsem, a ona to není ani kulatina, ale trubka! a prorezla skrz. Tlumič je sice už takový orezlý, ale jinak vcelku dobrý, takže kdoví jak ty packy připevnili při výrobě. Jenže! Já si toho nevšimnul, protože ten výfuk tam sice plandal ve vzduchu, ale držel pevně za přírubu k prostřednímu dílu a nedrhnul o zem. Ujel jsem s tím nejmíň ještě sto kilometrů, okresky i dálnice. Všimnul jsem si, až když jsem v podzemní garáži jel s otevřenými okny a slyšel jsem rachtání odspodu auta. On totiž jak ten zadní tlumič visel celou vahou jen za ten prostřední díl, tak namáháním v tom prostředním dílu asi utrhnul nějakou tu vnitřní přepážku a ta tam teď rachtá. Takže dvě trapné trubky ureznou a vezmou s sebou do pekel dva díly výfuku :evil:

Re: VYFUK

Napsal: 30 črc 2013, 14:54
od kubeSRi
JÁ JSEM S POLMOSTROWem spokojen,stačilo poctivě natřít a už druhý rok pohoda,jen ty montážní gumy měním co pul roky,dycky praskají ....

Re: VYFUK

Napsal: 12 srp 2013, 16:53
od spermin
já mám Polmostrov 3 roky, nyní proběhlo vyndání a kontrola cca 24 000 Km a vypadá dobře, bez velké koroze.
ale asi mi ve středním díle vibruje přepážka, zatím nepotvrzeno. při kontrole zjištěno fouklé těsnění
mezi parohy a katalyzátorem, při demontáži jsem jeden šroub urval, následovalo odvrtání (1 hod.)
všechny díry převrtány na 8,2 mm a dány průchozí šrouby, při další demontáži je můžu klidně urvat.
zjištěno že TEPELNÝ ŠTÍT držel na 3 šroubech, ( možná že to bylo to drnčení)takže jsem dodal
větší podložky a mezi štít a karoserii jsem ještě vložil kvůli vibracím ve 4 místech pás skelné vaty.
2 urvané šroubky byly odbroušené a nazrazeny TEX črouby. všechny spoje natřené rezistinem a konkorem 500