Stránka 12 z 13
Napsal: 06 říj 2006, 17:32
od milosh
Kdyz dam Sport rezim tak to radi pri 6000, ale vir v nadrzi je poradnej, jinak tak pri 2500-3000

Napsal: 09 říj 2006, 17:22
od Kvetoslavek
neboooooj....je to prece astra...!
Napsal: 09 říj 2006, 17:23
od manli2
přesně tak... vžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžžn

Napsal: 16 bře 2007, 11:37
od Lomikar
Jak už jsem tady psal.Naložím mu klidně do 6000.Nekoupil jsem 16v abych jezdil 2-3 tis.To jsem si mohl vzít auto co se do něj lije to samý co do traktora.Normálně jezdím při studeným motoru do 3 tis. při teplým 4 - 4,5 a občas mu naložím aby nebyl lenošnej.Ale v omezovači jsem nebyl ani se tam nechystám.A to vše za 8 na 100.
...
Napsal: 16 bře 2007, 19:37
od Slag
Omezovač mě nepustí na dvojku nad 90 km/h...

Napsal: 29 bře 2007, 10:18
od Kulich
Dotaz z opačného konce otáček - poradíte, zhruba od kolika otáček pod 2000 už skutečně škodím (1,6 16V) ? Děkuji za názor, téma jsem přečetl celé, hledal jsem i jinde, nenašel, pokud přehlédl, omluva.
Napsal: 29 bře 2007, 10:27
od Jirka D..
Kulich píše:Dotaz z opačného konce otáček - poradíte, zhruba od kolika otáček pod 2000 už skutečně škodím (1,6 16V) ? Děkuji za názor, téma jsem přečetl celé, hledal jsem i jinde, nenašel, pokud přehlédl, omluva.
No tak buď první a jezdi pod 2000 ot, a pak nám zděl kdy se ti ucpal egr ventil a rozsvítila kontrolka ECU

Napsal: 29 bře 2007, 10:30
od Luky
Pod 1500 bych nechodil a i tak jen v pripade, ze auto nemusi tahat. Z kopce OK, ale do kopce, anebo mu dat pri 1500 plnej kotel, to tomu motoru asi moc radosti neprinese....
vytaceni
Napsal: 29 bře 2007, 12:30
od alienxx
Hochi ja sem pri sprintu vytocil Astraka mojeho na 6500 a chvilku sem tak jel uz jen kousek k cili a rana v motoru a vyhorel mi alternator ale uplne rekli at koupim radsi novej. Takze 5500 a radim dal uz na to jebu

Napsal: 01 dub 2007, 10:05
od Noxx
Někdy je třebo motor trochu protočit, občas když mám náladu jak projedu všechny kvalty až k 6000, ale jakmile jich dosáhnu, tak přeřazuji, nejedu v takových otáčkách. Osobně mě pak připadá, že motor líp táhne, když se občas projede.
Napsal: 01 dub 2007, 13:19
od Grave Digger
Minimálne raz do týždňa vytočiť motor trochu dlhšie cez 4000 tisíc otáčok.Aby sa neupchával-nezanášal egr ventil.Doporučeni z Opel Servisu.A netreba zabúdať že sú to vysoko otáčkové motory.Kto jazdí pod 2000 otáčky dlhodobo drbe katalyzátor.Bol jeden s 5 ročnou Astrou na STK a katalyzátor včude.Tvrdil ,že to nie je možné že on ide maximálne 90.Na 5 stupeň prehadzuje už pri 60 km rýchlosti.Nemá čo zničiť katalyzátor.Spotreba nízka - nedokonalé spaľovanie pod 2000 tisíc otáčok ničí katalyzátor a úspešne.
Napsal: 03 črc 2007, 19:33
od Svaja
ja radim tak pri 5600,kdyz ji chci protahnout a tam je taky nejvyssi vykon.a max.prozatim 210km/h-mam auto jen 2mesice a zimaky
je to:2,016v
Napsal: 03 črc 2007, 19:51
od AstraDTI
Tak uz ji prestan setrit a vytacej vic at se poradne svezes

Napsal: 03 črc 2007, 22:43
od Svaja
pri tech sesti jak tu pisete to uz stejne ztraci vykon
to je lepsi preradit a prislapnout

Napsal: 03 črc 2007, 22:47
od AstraDTI
Depak, kdyz je potreba maximalni zrychleni tak je potreba tocit prez maximum vykonu.