Stránka 12 z 24
Napsal: 26 úno 2008, 08:36
od Pavel007
hrubost-jde to povolit normálním ořechem šestkou. Taky jsem to o víkendu měnil a poté, co jsem vypustil chladící kapalinu a odepnul ty hadice, tak jsem zjistil, že nemám příslušný torxe

Ale tou šestkou to jde, jen ji tam musíš pořádně natlačit a při tom povolování do toho furt tlačit, aby ti to nevyklouzlo a spíš to dělat tak, že to jakoby utrhneš, prostě v jeden okamžk silně zatlačíš do toho šroubu, aby to neklouzlo a současně cukneš doleva. Pak už to jde dobře, jde jen o to prvotní utržení,
který s tím normálním ořechem jde hůř, protože má tendenci vyklouznout a ten šroub vokousat.
Napsal: 04 bře 2008, 19:51
od langdon2
No tak som dneska konečne vymenil ten termostat. Cena 1800 + 100 ten tmel. Vsetko som spravil tak ako som mal....Len neviem či to tak mám mat....ale na tých 90 sa dostane horkotazko...večšinou času to je len na tých 85 - 88 stupnov...a to by sa mal otvorit az pri 92 stupnov...čím to moze byt?
Ako motor sa zohreje ovela rýchlejsie, ale aj tak to neni to čo by malo....hmm?
Aký je na to váš názor? dik.....
Napsal: 04 bře 2008, 20:03
od pansuu
Taky jsem měnil a byl překvapenej jako ty. Asi ten ukazatel není úplně přesnej, důležitější je že teplota nekolísá třeba při jízdě z kopce.
Napsal: 04 bře 2008, 21:28
od langdon2
hmm....priznám sa este som neskusal...Som siel na tom len z roboty domov.....a to je len rovinka......

Ale ked to nebude fungovat, tak ma to pekne nasere....bo som za to vysolil aj z tým tmelom 1900 sk. A za taku malu somarinu to je pekne vela.......

Napsal: 04 bře 2008, 22:21
od pansuu
Bude to v poho. Taky sem byl nervózní

Napsal: 04 bře 2008, 22:23
od langdon2
heh..dik za podporu..no snád máš pravdu....

Napsal: 04 bře 2008, 22:46
od Pavel007
já mám rafičku taky těsně před 90, ale změna je ta, že po ujetí cca 10 kilometrů, kdy už se ten okruh prohřeje celej, se ta ručka skoro nehe, předtím to celkem výrazně kolísalo. Akorát mi to kleslo, když jsem jel fakt dlouhej a táhlej kopec se zařazeným kvaltem a otáčky byly přes 2000, z čehož usuzuju, že skutečně motor nedodával žádné palivo, čili byl vlastně vypnutej. Jinak při jízdě z kopce, kdy je přidaný plyn, tak to neklesá.
Napsal: 05 bře 2008, 07:35
od herminator
langdon2 píše:heh..dik za podporu..no snád máš pravdu....

někdy je zbytečné měnit to celé i s tím tělesem, ve kterým je schovaný termostat. Uz jse tady o tom hodně psalo. Brácha ma taky Astruši a nechla si to dělat v servisu a tam ti to vždycky vymění komplet, protože to objednávaj jako jeden díl. Vyplázl za to něco kolem 12-13 stovek. I když jsem ho upozorňoval, předtím že to není potřeba nedal si říct

. Já si to nechal sehnat u kamoše , který mi to aji vyměnil a stalo mě to 3 stovky. A výsledek úplně stejný, taky se oba nedostanem přes 90°C, ale vůbec to nekolísá a zahřeje dřív než předtím, nemluvě o tom, že to začíná topit už skoro na parkovišti

.
Napsal: 05 bře 2008, 15:28
od Pavel007
No ale například v mým případě by to nepomohlo,
měl jsem vybroušenou tu dosedací část v tom kolenu a to tak že hodně,
takže mi to teklo tudy. Čili bych to radil nejprve zkouknout, ať se zbytečně nekupuje ten termostat navíc.

Napsal: 05 bře 2008, 15:50
od pansuu
herminator píše:langdon2 píše:heh..dik za podporu..no snád máš pravdu....

někdy je zbytečné měnit to celé i s tím tělesem, ve kterým je schovaný termostat. Uz jse tady o tom hodně psalo. Brácha ma taky Astruši a nechla si to dělat v servisu a tam ti to vždycky vymění komplet, protože to objednávaj jako jeden díl. Vyplázl za to něco kolem 12-13 stovek. I když jsem ho upozorňoval, předtím že to není potřeba nedal si říct

. Já si to nechal sehnat u kamoše , který mi to aji vyměnil a stalo mě to 3 stovky. A výsledek úplně stejný, taky se oba nedostanem přes 90°C, ale vůbec to nekolísá a zahřeje dřív než předtím, nemluvě o tom, že to začíná topit už skoro na parkovišti

.
Taky jsem tady o tom hodně čet. Nakonec sem to vyměnil celý, páč mi nejak nedošlo jak vyrvat to samotný "tělo termostatu". Foto, starý termostat.

Napsal: 05 bře 2008, 19:57
od herminator
Pavel007 píše:No ale například v mým případě by to nepomohlo,
měl jsem vybroušenou tu dosedací část v tom kolenu a to tak že hodně,
takže mi to teklo tudy. Čili bych to radil nejprve zkouknout, ať se zbytečně nekupuje ten termostat navíc.

v tom případě nelze nic jiného dělat, ale já byl asi ten vyvolený

Napsal: 05 bře 2008, 20:01
od herminator
pansuu píše:herminator píše:langdon2 píše:heh..dik za podporu..no snád máš pravdu....

někdy je zbytečné měnit to celé i s tím tělesem, ve kterým je schovaný termostat. Uz jse tady o tom hodně psalo. Brácha ma taky Astruši a nechla si to dělat v servisu a tam ti to vždycky vymění komplet, protože to objednávaj jako jeden díl. Vyplázl za to něco kolem 12-13 stovek. I když jsem ho upozorňoval, předtím že to není potřeba nedal si říct

. Já si to nechal sehnat u kamoše , který mi to aji vyměnil a stalo mě to 3 stovky. A výsledek úplně stejný, taky se oba nedostanem přes 90°C, ale vůbec to nekolísá a zahřeje dřív než předtím, nemluvě o tom, že to začíná topit už skoro na parkovišti

.
Taky jsem tady o tom hodně čet. Nakonec sem to vyměnil celý, páč mi nejak nedošlo jak vyrvat to samotný "tělo termostatu". Foto, starý termostat.

v tomhle nemůžu sloužit, jelikož jsem to svěřil odporníkovi

a ten i když tvrdil že zpočátku taky nad tím důmal, na to nakonec přišel

Napsal: 05 bře 2008, 20:36
od BrKap
Ja som to zveril tiež "odborníkovi", chcel to vylupnúť skrutkovačom, pritom stačí zatlačiť tie "krídelká" čo tlačí pružina a stočiť. A to je vsjo

. Nový zasa opačne vložiť, zatlačiť, otočiť. Treba dávať pozor (ako tu už niekto spomenul), aby bola dobrá dosadacia plocha na tom odliatku, lebo ak je poškodená termostat bude prepúšťať.
Napsal: 05 bře 2008, 22:29
od pansuu
Napsal: 06 bře 2008, 00:00
od Saša
Dobrá rada nad zlato!
