Stránka 11 z 23

Napsal: 28 srp 2008, 19:42
od m1lan
Chcel by som dat vycistit tie striky..ale ako ?? :? alebo radej kupit tu gebuzinu ?? A ako sa to vlastne vola a kde to predavaju ?? :?

Napsal: 28 srp 2008, 22:06
od myabarth
ja som kupil na čistenie vstrekovačov toto: http://www.stp.com/fuel_scfict.html nalial som to do nádrže a výsledok žiadny.... dostaneš to v každom obchode s autosúčiastkami a dokonca som to videl aj v Tescu.. stojí to cca 150,-- Sk

Napsal: 01 zář 2008, 12:14
od mira
Řeším stejný problém u mého Z16XEP r.v. 2004 - nepravidelný chod (jakoby na 3 válce) při prvním startu v letním období. Známý mechanik mě nasměroval na čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo teploty motoru. Prostá výměna obou čidel k ničemu nevede. Zkusil jsem proto připojit náhradní čidlo teploty motoru ochlazené na cca 10°C. Motor naskočil napoprvé. Stejný pokus s ohřátým čidlem na cca 50 °C a motor nenastaroval vůbec. Rozhodl jsem se proto upravit čidlo teploty motoru.
Odpor čidla má být cca 2 - 3 kohm/20°C. Pro úpravu jsem použil termistor NTC 3,3 kohm. Při včerejším 1. testu, kdy jsem auto vytlačil na slunce a nechal ho tam chvíli stát jsem nastartoval napoprvé, zatím si však netroufám tvrdit, že mám vyhráno.

Napsal: 01 zář 2008, 16:31
od m1lan
mira píše:Řeším stejný problém u mého Z16XEP r.v. 2004 - nepravidelný chod (jakoby na 3 válce) při prvním startu v letním období. Známý mechanik mě nasměroval na čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo teploty motoru. Prostá výměna obou čidel k ničemu nevede. Zkusil jsem proto připojit náhradní čidlo teploty motoru ochlazené na cca 10°C. Motor naskočil napoprvé. Stejný pokus s ohřátým čidlem na cca 50 °C a motor nenastaroval vůbec. Rozhodl jsem se proto upravit čidlo teploty motoru.
Odpor čidla má být cca 2 - 3 kohm/20°C. Pro úpravu jsem použil termistor NTC 3,3 kohm. Při včerejším 1. testu, kdy jsem auto vytlačil na slunce a nechal ho tam chvíli stát jsem nastartoval napoprvé, zatím si však netroufám tvrdit, že mám vyhráno.
Nazdar, mam presne ten isty problem ako ty.Ak ti to pomoze urcite to sem napis a potom by si mohol aj nejaky navod ako si to spravil...

Napsal: 01 zář 2008, 21:56
od Jiří Pávek
m1lan: Mám ty svíčky v stejném stavu jako ty. Tzn. vlhké závity a palec je jakoby do žluta a zbytek do hněda. Jakmile bude příležitost někde vzít Shell jedu na plnou nádrž. Mám vyměněné: svíčky,zapl.lištu,lambdu. Vyčištěnou klapku. Vyloučený poksem ochlazením snímač teploty nasávaného vzduchu. Běží sice na čtyři, ale zní to jako na tři a zapáchá z výfuku nesprávně spálená směs a subjektivně bych řekl, že i více kouří. Po cca 1 minutě klid.

Napsal: 02 zář 2008, 15:07
od m1lan
Jiří Pávek: Uz by mohol aj niekto prist na to co by to mohlo robit.Snad neni taky mechanik co by to zistil ??????

Napsal: 02 zář 2008, 15:23
od Jimmy323f
Jiří Pávek: k tomu Shellu .. ono ti jedna nadrz nic neudela .. jak by ti rekl nekdo znalejsi tak je treba vyjet aspon 3 plny nadrze aby to neco stihlo udelat ty aditiva ;) tak at to nejsou jen vyhozeny penize a chce to volne i poradne protahnout ten motor .. ale protahovat zasadne v ohratem stavu .. takze ne nastartovat na parkaci a parkrat to proturovat ;) radsi to rikam neb par takovych uz jsem zazil ;)

Napsal: 02 zář 2008, 15:34
od AstraDTI
takze ne nastartovat na parkaci a parkrat to proturovat
No zase kdyz se to honi studeny, tak se to driv zahreje a nejede se tak dlouho se studenym motorem. :lol:
Kdyz tchan nakopne v -20 sveho ropaka a prvnich par km brnka o omezovac, tak to ma ohraty hned :lol:

Napsal: 02 zář 2008, 15:43
od Jimmy323f
no dobrá na to se nedá oponovat 8) je to masér :?:

něco na tom ale je ... je recht ze to asi ohreje behem minuty :lol: na zbytek se ale radsi neptam jak se toto mu libi a hlavne jakej to musis mit krasnej zvuk :!: jak z jiny planety :D

Napsal: 02 zář 2008, 15:45
od marty
no k tomu shellu v-power vam taky napisu svoje....
beru v 95% jen u shellu natural 95. a behem roku jsem zkusil vzit asi power pul nadrze. a okamzite druhy den auto zacalo byt line. jelo na 3 valce. nez sem dojel nadrz,tak se mi to stalo asi 3x. nejak jsem si to nespojoval s benzinem. myslel sem, ze agr nebo neco podobneho. vyjel sem nadrz,pak bral jen 95.auto jezdilo v poradku. tak jsem asi po mesici si rekl, ze vezmu zase v-power(at se auto procisti). a druhy den zase tah na 3 valce. od te doby ho neberu,auto jezdi v poradku. cerpaci stanici to byt nemuze, beru na ruznych mistech. asi to jsem jen vyjimka, ostatnim treba pomuze, ale do v-poweru uz nejdu :o

Napsal: 02 zář 2008, 15:48
od AstraDTI
Jimmy323f píše:no dobrá na to se nedá oponovat 8) je to masér :?:

něco na tom ale je ... je recht ze to asi ohreje behem minuty :lol: na zbytek se ale radsi neptam jak se toto mu libi a hlavne jakej to musis mit krasnej zvuk :!: jak z jiny planety :D
Jj, je to pecka. Nejlepsi na tom je, ze 4 roky to auto vydrzi naprosto bez problemu a zjevne viditelnejch nasledku a pak jde z domu :idea:

Napsal: 02 zář 2008, 17:27
od m1lan
mira: Este jeden dotaz : Cidlo teploty motora je cidlo chladiacej kvapaliny ??? :?

Napsal: 02 zář 2008, 17:30
od Jimmy323f
Mira: no hele zase ono benzinkama to je taky znat .. ja bychv zivote nenatankoval na Pisecky Shellce . .to je shit silenej ... tam je snad 50:50 voda :( ale je to divny ze ti to na Vpower chcipa .. ale ja vetsinou beru jen normal V-power .. racing je snad i zbytecnej .. myslim ze stejne nase motory nemaj cidlo klepani takze ani nepoznaj ze je tam vic oktanu .. nebo se mylim ?
Hlavni je ze v tom Vpoweru normalni 95 oktanovym jsou taky ty aditiva a myslim ze to znat je ale asi jak kterej motor si to prebere

Napsal: 02 zář 2008, 19:16
od spermin
Jimmy323f píše:nase motory nemaj cidlo klepani
TO SE MÝLÍŠ, možná pomůže projet na vyšší oktany.

Napsal: 02 zář 2008, 21:17
od Jimmy323f
Tim chces rict ze to jako maj ? no vida tak to neni zase takova OPELNICE :) toz dekuji za info ... proto jsem rikal ze nevim a mozna se mylim ... aspon to mam jisty .. .DIKY