Stránka 11 z 33
Re: Dotaz na Vojtu
Napsal: 27 lis 2006, 00:09
od dav2000
Jo a ještě jeden dotaz.
Ten konektor řídící jednotky PSG16, kde je potřeba zapojit ten signál z MIDu, je zrovna ten na pravé straně a je schovaný a nepřístupný pod EGR ventilem.
Musí se ten EGR demontovat nebo je na to nějaký fígl jak se k tomu dostat ?
Re: Dotaz na Vojtu
Napsal: 27 lis 2006, 09:31
od Vojta
dav2000 píše:Jo a ještě jeden dotaz.
Ten konektor řídící jednotky PSG16, kde je potřeba zapojit ten signál z MIDu, je zrovna ten na pravé straně a je schovaný a nepřístupný pod EGR ventilem.
Musí se ten EGR demontovat nebo je na to nějaký fígl jak se k tomu dostat ?
u 2,2 Dti se dá napojit na svorkovnici která je za baterkou a vede od jednotky do X2, připravim obrázky a dám je sem...
Re: Dotaz na Vojtu
Napsal: 27 lis 2006, 11:41
od dav2000
Vojta píše:
u 2,2 Dti se dá napojit na svorkovnici která je za baterkou a vede od jednotky do X2, připravim obrázky a dám je sem...
A myslíš, že tam bude z PSG16 zapojen ten vodič co patří do MIDu ?
Zárověň jsem chtěl zapojit i tempomat. Mám tam vyvedený u volantu ten konektor X41 pro páčku s tlačítky, ale po zapojení to zatím nefunguje.
Re: Dotaz na Vojtu
Napsal: 27 lis 2006, 13:12
od Vojta
Re: Dotaz na Vojtu
Napsal: 27 lis 2006, 16:39
od dav2000
Tak to ti moc a moc díky. Mrknu na to.
Super

Napsal: 29 lis 2006, 19:24
od HonzaL
rychlyradim:když budeš mít sehnané všechny věci na to potřebné,tak bychom se mohli domluvit.
Napsal: 23 pro 2006, 16:21
od MONE
Poslená nádej. Už rok mám všetko, MID + konektor,páčku,CC + konektor ,nádobku chladiacej kapaliny s čidlom,čidlo výšky hladiny ostrekovača,káble farebne označené, presne tak, ako v originálnom zapojení.Rok hľadám pin do RJ motora, všetky vrakoviská okolo Bratislavy som prešiel a nič, obtelefonoval som južnú Moravu a nič.Vždy som narazil iba na diesel Astra G tie majú obdĺžnikový pin. ChcemVás, poprosiť či niekomu,kto, to už zapojil, nezostal volny.Kúpim. Ja potrebujem guľatý do benzínovej Astry G Z16 XE.
milospuna@zoznam.sk
Zafira 2,2 DTi r.v. 2003
Napsal: 05 led 2007, 13:48
od borisa
Zafira 2,2 DTi r.v. 2003 - moc mě zaujalo toto vlákno, mám "Žirafku" 2 měsíce. Auto mám od kamaráda a bohužel bez pal. PC - rádio CDR 500.
Jde dodělat i na mého miláčka vše tak jako na Astru?, nebo je vše jinak?
Pokud by to šlo, sehnal bych vše potřebné a pak bych chtěl někoho poprosit o pomoc při montáži. Nemyslím tím pomoc zadarmo. Přece jenom se bojím, abych neurval někde nějaký "čudlíky" v palubce atd. Samotného zapojení bych se nebál, ale přece jen, když někdo ví, kam šáhnout je to lepší. Jsem ze Středočeského kraje - Kladensko. DÍKY za radu a pomoc. Tomáš
Napsal: 05 led 2007, 13:51
od Vojta
v zafiře je to stejný akorát je jinej displej, víc v SZ
MID pro X22SE nevím tip jednotky ty 2 drátky kam zapojit
Napsal: 17 led 2007, 15:45
od Sintom
Tak ještě jednou poprosím. Mám Fronteru B 2000 motor X22se ted jsme se koukal u kámoše má PC nebyl moc štastný ale rozštoural jsem mu středový panel a je tam ten samý PC jako v Astře i ten samý konektor ba dokonce i barv drátů. Problém je že nevím na jký 2 či jeden pin se mám napojit v řídící jednotce. řídící jednotka je dle katalogového čísla GM: 9350689 chci vás šikuly poprosit jestli máte někdo katalog dílů či něco obdobného s jakým motorem co je uvedený v tabulce se to shoduje či kde najdu na jednotcé nápis, či pomohla by vám fotka jednotky aby jsme zjistili s čím je stejná ? Jestli pak budu mít na výběr ze 2 pinů tak už si to zjistím na osciloskopu ale z desítek pinů se špatně vybírá. Děkuji moc budu vděčný.
Napsal: 17 led 2007, 16:01
od Vojta
vim jenom na kod motoru Z22SE, tam je to pin A16
Napsal: 17 led 2007, 16:13
od Sintom
Na zen Z22SE jsem to našel v seznamu taky no, le něco mi říká že tam bude jiná jednotk, nevíš kde na tý jednotce najdu nápis abych poznl jestli je stejná či ne ? Osobně si myslím že právě stejná nebude protože Zka jsou lepší a maj elektronickej plyn zatímco já ne. Jinak motor je stejnej s Omegou 2,2i
Tom
Napsal: 17 led 2007, 18:03
od Vojta
já mam plány jenom na novější auta (2002-) takže neporadim
Frontera
Napsal: 22 led 2007, 14:25
od Sintom
Takže už mám vythaný drátky s palubky koupenej MID a ted pár dotazíků:
táhnou se dva drátky od brzdového pedálu ? stačí natáhnout jeden a u jednotky ho rozvětvit či jak zapojit 2 ?
druhý dotaz, až to budu mít ale nebude to povoleno v řídící jednotce tak se to bude chovat jak ? a jaká je zkušenost s aktivací u Opela bývaj problémy nebo to jde na první pokus ? (pokud bereme dobré propojení)
Díky
Re: Frontera
Napsal: 22 led 2007, 14:29
od Vojta
Sintom píše:Takže už mám vythaný drátky s palubky koupenej MID a ted pár dotazíků:
táhnou se dva drátky od brzdového pedálu ? stačí natáhnout jeden a u jednotky ho rozvětvit či jak zapojit 2 ?
druhý dotaz, až to budu mít ale nebude to povoleno v řídící jednotce tak se to bude chovat jak ? a jaká je zkušenost s aktivací u Opela bývaj problémy nebo to jde na první pokus ? (pokud bereme dobré propojení)
Díky
od brzdy jdou 2 různý dráty takže žádný rozvětvování jednoho kabelu, pal pc musí fungovat hned po namontování, žádný povolení v oplu se nekoná tam ti akorát nastavěj do displeje správnej motor aby to ukazovalo správně...
v oplu v liberci to nikdy nebyl problém ale vim že jinde sou motyky a nevědí ani jak to udělat natož kde zjistit správnej kód