Stránka 11 z 27
Napsal: 20 dub 2008, 20:53
od Bukac
Leo píše:http://www.tuning.cz/a62:chiptuning/
je mi to jedno, jen je to podle mě blbost, že vám řekne, že to má 82 kw a to je vše? řekl aspon v jakejch je to otáčkách? jakej to má ted krouták a kde je položenej? asi neřek když nemá brzdu kde by to změřil...
s čipem souhlasim u turba, tam daj vyšší tlak a je to
nechci se hádat zda je čip dobrej nebo ne, na netu už bylo takovejch diskuzí mnoho velmi mnoho, jsou zastánci a odpůrci

Ty vado Leo to je fakt humus. NEzlob sena me ale uz jsem semusle ozvat.
Samozrejme se to ODBRZDENE nemam. Radeji ale reknu ze to ma min i kdyz si myslim ze to prida vice. Pokud by jsi vedel co to vubecje palivova trojrozmerna mapa a proc to je mapa a ne graf asi by jsi takove zvance tady neplacal . Nic nemas podlozene vsechno zacinas a koncis slovy podle me a kdyb a myslim si . Oki mysli si a svez se. Nerikam ze jsme sezral vsechnu moudrost. U nekterych motoru jsme ani nevedel kde je presne jednotka , Ale NA CO ?? Vim jak stahnout, upravit a znovunahrat soft do ni a za me hovori vysledky a spokojeni lidi a ze jsem jich nacipoval desitky. Za tebe mluvi jen slepe placani. Prosimte uz toho nech, je to trapne.
Bukac - co cipuje za lidovku i benziny. JEste omluva nekterym klukum co jsem jim slibil cenu 3000 a uctoval jsem 3500 - verejneto tady pisu, nemam zajem nikoho odrbavat. Naplne mi pocita slovak ktery se tim zivi - konzultujeme to spolu ukazuje mi mapy a zasvecuje me do tho. Na rovinu rikam ze ted bych si na kompletni upravu sma netroufnul, v kazdem typu motoru jsou veci na ktere on vi presne kam a jak sahnout. Nojo kdyz jeho zamestnanim je vyvoj tohoto software pro nove jednotky....NEhazu machra, neslibuju, radeji reknu ze to budenadvakrat a udelam to nadvakratnezabych neco pokazil. Sam mam sva auta nacipovane obe dve. Takze tomu asi VERIM take.
TOt vse.
Bukac
Napsal: 20 dub 2008, 21:08
od Samothe
for Bukac:Ještě jednou díky Jakube

jezdí to skvěle si to nemůžu vynachválit

Napsal: 20 dub 2008, 21:16
od monderka1
Na LEA se vyser.Ten bude drzkovat a pomlouvat kazdeho a vsechno!!!Uz je proste takovej.
Hele da se chipnout 1,6 8V r.v. 98 ???Par koniku by se hodilo

Napsal: 20 dub 2008, 21:26
od Frydex
Bukac: No super, že si napsal....je v tom jasno

....... A mate vysvětleno - holoto

Napsal: 20 dub 2008, 21:27
od Frydex
monderka: dyť ..... není kam spěchat....

Napsal: 20 dub 2008, 21:44
od monderka1
Frydex píše:monderka: dyť ..... není kam spěchat....

To jo,ale trochu sem pribral a tak uz zacinam brzdit dopravu

Napsal: 20 dub 2008, 21:55
od Leo
monderka1 píše:Na LEA se vyser.Ten bude drzkovat a pomlouvat kazdeho a vsechno!!!Uz je proste takovej.
Hele da se chipnout 1,6 8V r.v. 98 ???Par koniku by se hodilo

né asi, sem takovej bůh a vim uplně všechno tak proto držkuju
dneska je hold éra čipů, na co kupovat dvoulitr když koupim 1,4 s nulovou spotřebou a po čipu se stejnym výkonem
končim s mojim remcáním, vrate se k domlouvání čipů a sry za OT

Napsal: 20 dub 2008, 21:56
od Bukac
Samothe píše:for Bukac:Ještě jednou díky Jakube

jezdí to skvěle si to nemůžu vynachválit

To jsem rad Samothe. Jinak pro vsechny to co pise LEO - ze u turba se zvysi tlak a je to tak to je NESMYSL.
Samozrejme s ei hybe s tlakem turba, s pomerem paliva nafta - vzduch otacky - seslapnuti plynu, s dobou vstriku nafty as casem vstriku nafty u jednotlivych vstriku. U common railu - jsou tri generace - neni jeden vstrik - u posledni generace jsou tusim 4 u PD jsou tri a u techto DTIcek jsou tusim dva. Predvstrk a hlavni vstrik. Navalit tlak z turba tak dymis jak udírna. Protože cerpadlo oproti kompresi neudela potrebny rozstrik nafty - mikrokapicky pak nemaji např 0,3 mikronu ale 0,8 - to jsou už moc veliké, nafta neprohoří - nestihne to - kapiček je méně a jsou větší, hoří déle ve výfuku - trpí výfukový ventil, turbo a hlavně písty které časem prohoří. Takže chytráků kteří čipujízvýšením tlaku je na trhu dost. Ale do 30 000 km zpláčš nad výdělkem. Jnak turbo také neodhcází že uhoří - ale protože když nedochladíš a zastavíš zůstává ti naakumulované teplo a po vypnutí motoru a zastavení oběhu oleje se ti krátkodobě zvýší jěště teplota oproti provozní teplotě oleje a to o dost. Takovýto olej vytvoří mikrovrstvičku karbonu. Pak to uděláš podruhé a potřetí - pak vyměníš olej , ten rozpustí karbon , odloupne se ti fragment - tvrdý jak čert a udělá ti řýhu a zdře ti ložisko to se kousne a máš vydělané.
No dost bylo teorie, zkrátka VIVAT CHIPPING

Napsal: 20 dub 2008, 22:01
od Bukac
monderka1 píše:Na LEA se vyser.Ten bude drzkovat a pomlouvat kazdeho a vsechno!!!Uz je proste takovej.
Hele da se chipnout 1,6 8V r.v. 98 ???Par koniku by se hodilo

Cau Monderko, jeste jsem oplackeho osmiventila necipoval. Jit to urcite pujde, nejsem si ale jisty jeslti toto prave nebude letovacka. NEmam sebou galetto abych se mrknul jeslti to umi - mrknu zitra a dam vedet. POkud to nepujde po slausku tak postup je nasledujici - jednotka musi ven, vypajim svaba - vetsinou byvaji dva - precteme v programatoru, posleme original precteny na naseho slovenskeho bratra

Ten udela scota posle ho zpet, ten nahraju do noveho cipu nebo dvou, na misto cipu naletuju patici a do te pak uz jen systemem SOULOZE - cili zasun vysun - menme ruzne verze dle prani zakaznika

CHIP
Napsal: 20 dub 2008, 22:01
od Avantgarde
to all: placebo efekt
bukac: mas teda mapy i na Z20LET? Kolik to nakonec hodi vykonu?
Dik.
Napsal: 20 dub 2008, 22:02
od Frydex
Kubajs... ja to tak rád čtu....

Re: CHIP
Napsal: 20 dub 2008, 22:06
od Bukac
Avantgarde píše:to all: placebo efekt
bukac: mas teda mapy i na Z20LET? Kolik to nakonec hodi vykonu?
Dik.
Ty hdnoty jsou orientacni - jak rikam Z20LET jsme delali - az druha verze je povedena. Delal jsem ji v Prerove na Zafire OPC. Principielneje to spoctene , vime jake hodnoty jsou optimalniale musi se to napastvat na auto - zafira to ma jinejak astra a jak vectra - jestli se to do vectry devalo. Delal jsem zafiru 2,0 turbo - OPC. Jo a placebo efekt - no ja te nekdy svezu moji Octavii 1,9 TDI 77 KW pd cipnuto na cac 105 kw a kroutak NAMERENY - u PD to umim merit za jizdy - 370 Nm !!!! JAkehokoliv dvoulitra PD 103 udelam jakmaleho kluka. Vezl jsem SAMOTHEho, Frydu i Smmoulu ci jakse MAra jmenuje - potvrdi ti co to DelA na silnici.
Napsal: 20 dub 2008, 22:12
od Bukac
Frydex píše:Kubajs... ja to tak rád čtu....

Jsme rad ze uz jsou tu kluci kteri maji cipnuto. Kazdmu take rikam a pam se jakou verzi chce. KLukum na 1,7 dti jsem dal proste naprosto bezoproblemovou a bezpecnou verzi. Podobne spoctenou jako mam ja - protoze ja ma Ibridu 208 kb zatimco kluci maji Ibridu3 256 kb - jednotku. Všem jsem ukazal co delam , jake maji cisla jednotek, jake maji cisla software a i kdyz maji stejnevelkou jednotky , lisi se jak verzi softu tak verzi HW vjednotce a proto se nedala pouzit stejna flash. Ma jinak usporadane mapy najinych pametovych adresacha proste by to nejelo a nebo delalo bordel - muzu i demonstrovat na pokusnem kralikovi....typicke priznaky - pod plynem v uritych oopbratkach nejsou nalezeny odpovidajici hodnoty motor zacne cukat, vynechavat, nebuo chcipne ... atd. Ano tot jsou zkusenosti nasbirane praxi.....overene.
Cipoval jsem i Agilu litrovku trivalce - manik byl totalne spokojeny, zmizela temer uplne prodleva plynu, auto se konecnedalo puzivat, Narust vykonu dle jeho slov uzasny - a to je trihrnicek litrovka.
Re: CHIP
Napsal: 20 dub 2008, 22:13
od Samothe
Bukac píše: no ja te nekdy svezu moji Octavii 1,9 TDI 77 KW pd cipnuto na cac 105 kw a kroutak NAMERENY - u PD to umim merit za jizdy - 370 Nm !!!! JAkehokoliv dvoulitra PD 103 udelam jakmaleho kluka. Vezl jsem SAMOTHEho, Frydu i Smmoulu ci jakse MAra jmenuje - potvrdi ti co to DelA na silnici.
jo to byla jízda

Napsal: 20 dub 2008, 22:17
od Leo