Stránka 11 z 27

Napsal: 20 dub 2008, 20:53
od Bukac
Leo píše:http://www.tuning.cz/a62:chiptuning/

je mi to jedno, jen je to podle mě blbost, že vám řekne, že to má 82 kw a to je vše? řekl aspon v jakejch je to otáčkách? jakej to má ted krouták a kde je položenej? asi neřek když nemá brzdu kde by to změřil... :wink:

s čipem souhlasim u turba, tam daj vyšší tlak a je to

nechci se hádat zda je čip dobrej nebo ne, na netu už bylo takovejch diskuzí mnoho velmi mnoho, jsou zastánci a odpůrci 8)
Ty vado Leo to je fakt humus. NEzlob sena me ale uz jsem semusle ozvat.
Samozrejme se to ODBRZDENE nemam. Radeji ale reknu ze to ma min i kdyz si myslim ze to prida vice. Pokud by jsi vedel co to vubecje palivova trojrozmerna mapa a proc to je mapa a ne graf asi by jsi takove zvance tady neplacal . Nic nemas podlozene vsechno zacinas a koncis slovy podle me a kdyb a myslim si . Oki mysli si a svez se. Nerikam ze jsme sezral vsechnu moudrost. U nekterych motoru jsme ani nevedel kde je presne jednotka , Ale NA CO ?? Vim jak stahnout, upravit a znovunahrat soft do ni a za me hovori vysledky a spokojeni lidi a ze jsem jich nacipoval desitky. Za tebe mluvi jen slepe placani. Prosimte uz toho nech, je to trapne.
Bukac - co cipuje za lidovku i benziny. JEste omluva nekterym klukum co jsem jim slibil cenu 3000 a uctoval jsem 3500 - verejneto tady pisu, nemam zajem nikoho odrbavat. Naplne mi pocita slovak ktery se tim zivi - konzultujeme to spolu ukazuje mi mapy a zasvecuje me do tho. Na rovinu rikam ze ted bych si na kompletni upravu sma netroufnul, v kazdem typu motoru jsou veci na ktere on vi presne kam a jak sahnout. Nojo kdyz jeho zamestnanim je vyvoj tohoto software pro nove jednotky....NEhazu machra, neslibuju, radeji reknu ze to budenadvakrat a udelam to nadvakratnezabych neco pokazil. Sam mam sva auta nacipovane obe dve. Takze tomu asi VERIM take.
TOt vse.
Bukac

Napsal: 20 dub 2008, 21:08
od Samothe
for Bukac:Ještě jednou díky Jakube :wink: jezdí to skvěle si to nemůžu vynachválit :D

Napsal: 20 dub 2008, 21:16
od monderka1
Na LEA se vyser.Ten bude drzkovat a pomlouvat kazdeho a vsechno!!!Uz je proste takovej.
Hele da se chipnout 1,6 8V r.v. 98 ???Par koniku by se hodilo :-)

Napsal: 20 dub 2008, 21:26
od Frydex
Bukac: No super, že si napsal....je v tom jasno :wink: ....... A mate vysvětleno - holoto :D

Napsal: 20 dub 2008, 21:27
od Frydex
monderka: dyť ..... není kam spěchat.... :lol:

Napsal: 20 dub 2008, 21:44
od monderka1
Frydex píše:monderka: dyť ..... není kam spěchat.... :lol:
To jo,ale trochu sem pribral a tak uz zacinam brzdit dopravu :-)

Napsal: 20 dub 2008, 21:55
od Leo
monderka1 píše:Na LEA se vyser.Ten bude drzkovat a pomlouvat kazdeho a vsechno!!!Uz je proste takovej.
Hele da se chipnout 1,6 8V r.v. 98 ???Par koniku by se hodilo :-)
né asi, sem takovej bůh a vim uplně všechno tak proto držkuju :lol: :lol: :wink:
dneska je hold éra čipů, na co kupovat dvoulitr když koupim 1,4 s nulovou spotřebou a po čipu se stejnym výkonem
končim s mojim remcáním, vrate se k domlouvání čipů a sry za OT 8)

Napsal: 20 dub 2008, 21:56
od Bukac
Samothe píše:for Bukac:Ještě jednou díky Jakube :wink: jezdí to skvěle si to nemůžu vynachválit :D
To jsem rad Samothe. Jinak pro vsechny to co pise LEO - ze u turba se zvysi tlak a je to tak to je NESMYSL.
Samozrejme s ei hybe s tlakem turba, s pomerem paliva nafta - vzduch otacky - seslapnuti plynu, s dobou vstriku nafty as casem vstriku nafty u jednotlivych vstriku. U common railu - jsou tri generace - neni jeden vstrik - u posledni generace jsou tusim 4 u PD jsou tri a u techto DTIcek jsou tusim dva. Predvstrk a hlavni vstrik. Navalit tlak z turba tak dymis jak udírna. Protože cerpadlo oproti kompresi neudela potrebny rozstrik nafty - mikrokapicky pak nemaji např 0,3 mikronu ale 0,8 - to jsou už moc veliké, nafta neprohoří - nestihne to - kapiček je méně a jsou větší, hoří déle ve výfuku - trpí výfukový ventil, turbo a hlavně písty které časem prohoří. Takže chytráků kteří čipujízvýšením tlaku je na trhu dost. Ale do 30 000 km zpláčš nad výdělkem. Jnak turbo také neodhcází že uhoří - ale protože když nedochladíš a zastavíš zůstává ti naakumulované teplo a po vypnutí motoru a zastavení oběhu oleje se ti krátkodobě zvýší jěště teplota oproti provozní teplotě oleje a to o dost. Takovýto olej vytvoří mikrovrstvičku karbonu. Pak to uděláš podruhé a potřetí - pak vyměníš olej , ten rozpustí karbon , odloupne se ti fragment - tvrdý jak čert a udělá ti řýhu a zdře ti ložisko to se kousne a máš vydělané.
No dost bylo teorie, zkrátka VIVAT CHIPPING :-)

Napsal: 20 dub 2008, 22:01
od Bukac
monderka1 píše:Na LEA se vyser.Ten bude drzkovat a pomlouvat kazdeho a vsechno!!!Uz je proste takovej.
Hele da se chipnout 1,6 8V r.v. 98 ???Par koniku by se hodilo :-)
Cau Monderko, jeste jsem oplackeho osmiventila necipoval. Jit to urcite pujde, nejsem si ale jisty jeslti toto prave nebude letovacka. NEmam sebou galetto abych se mrknul jeslti to umi - mrknu zitra a dam vedet. POkud to nepujde po slausku tak postup je nasledujici - jednotka musi ven, vypajim svaba - vetsinou byvaji dva - precteme v programatoru, posleme original precteny na naseho slovenskeho bratra :-)
Ten udela scota posle ho zpet, ten nahraju do noveho cipu nebo dvou, na misto cipu naletuju patici a do te pak uz jen systemem SOULOZE - cili zasun vysun - menme ruzne verze dle prani zakaznika :-)

CHIP

Napsal: 20 dub 2008, 22:01
od Avantgarde
to all: placebo efekt :lol:
bukac: mas teda mapy i na Z20LET? Kolik to nakonec hodi vykonu?

Dik.

Napsal: 20 dub 2008, 22:02
od Frydex
Kubajs... ja to tak rád čtu.... :D

Re: CHIP

Napsal: 20 dub 2008, 22:06
od Bukac
Avantgarde píše:to all: placebo efekt :lol:
bukac: mas teda mapy i na Z20LET? Kolik to nakonec hodi vykonu?

Dik.
Ty hdnoty jsou orientacni - jak rikam Z20LET jsme delali - az druha verze je povedena. Delal jsem ji v Prerove na Zafire OPC. Principielneje to spoctene , vime jake hodnoty jsou optimalniale musi se to napastvat na auto - zafira to ma jinejak astra a jak vectra - jestli se to do vectry devalo. Delal jsem zafiru 2,0 turbo - OPC. Jo a placebo efekt - no ja te nekdy svezu moji Octavii 1,9 TDI 77 KW pd cipnuto na cac 105 kw a kroutak NAMERENY - u PD to umim merit za jizdy - 370 Nm !!!! JAkehokoliv dvoulitra PD 103 udelam jakmaleho kluka. Vezl jsem SAMOTHEho, Frydu i Smmoulu ci jakse MAra jmenuje - potvrdi ti co to DelA na silnici.

Napsal: 20 dub 2008, 22:12
od Bukac
Frydex píše:Kubajs... ja to tak rád čtu.... :D
Jsme rad ze uz jsou tu kluci kteri maji cipnuto. Kazdmu take rikam a pam se jakou verzi chce. KLukum na 1,7 dti jsem dal proste naprosto bezoproblemovou a bezpecnou verzi. Podobne spoctenou jako mam ja - protoze ja ma Ibridu 208 kb zatimco kluci maji Ibridu3 256 kb - jednotku. Všem jsem ukazal co delam , jake maji cisla jednotek, jake maji cisla software a i kdyz maji stejnevelkou jednotky , lisi se jak verzi softu tak verzi HW vjednotce a proto se nedala pouzit stejna flash. Ma jinak usporadane mapy najinych pametovych adresacha proste by to nejelo a nebo delalo bordel - muzu i demonstrovat na pokusnem kralikovi....typicke priznaky - pod plynem v uritych oopbratkach nejsou nalezeny odpovidajici hodnoty motor zacne cukat, vynechavat, nebuo chcipne ... atd. Ano tot jsou zkusenosti nasbirane praxi.....overene.
Cipoval jsem i Agilu litrovku trivalce - manik byl totalne spokojeny, zmizela temer uplne prodleva plynu, auto se konecnedalo puzivat, Narust vykonu dle jeho slov uzasny - a to je trihrnicek litrovka.

Re: CHIP

Napsal: 20 dub 2008, 22:13
od Samothe
Bukac píše: no ja te nekdy svezu moji Octavii 1,9 TDI 77 KW pd cipnuto na cac 105 kw a kroutak NAMERENY - u PD to umim merit za jizdy - 370 Nm !!!! JAkehokoliv dvoulitra PD 103 udelam jakmaleho kluka. Vezl jsem SAMOTHEho, Frydu i Smmoulu ci jakse MAra jmenuje - potvrdi ti co to DelA na silnici.
jo to byla jízda :lol:

Napsal: 20 dub 2008, 22:17
od Leo