Stránka 11 z 23

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 26 led 2009, 21:13
od kabrioletak
Frydex píše:To je focene pod dálnicí mezi NJ a STJ.... ?
netrefil jsi se :o je to pred Priborem sjezd na sedlnice,zavisice,prchalov ci libhost.

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 01 úno 2009, 13:07
od OandD
Ahoj nevim jestli tě to bude zajímat ale mohlo by :) Našel jsme to když jsem hledal caravan Obrázek
odkaz na ebay
Případně dej vědět a já příspěvek smažu :wink:

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 01 úno 2009, 13:18
od kabrioletak
to obcas na ebay sleduji ale i tak diky za snahu 8) jde videt ze na me myslis :mrgreen:

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 14 úno 2009, 10:06
od kabrioletak
to je teda pocasi.minuly tyden bylo jak na jare,tak jsem zajel na mycku poradne se umylo vysalo a pak se uz jen jezdilo az do pozdnich nocnich hodin.ten kdo si mysli ze cabriem,tak se plete :) :
ObrázekObrázek

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 14 úno 2009, 10:28
od Narcoti
Pěkný autíčko ten nissan :shock: muzu se zeptat co to je za typ,rok vyroby a co to má pod kapotou?Páč v autech se celkem i vyznam ale todle vidim prvně kor na českých značkách :D A ty kola na tom jsou taky luxus skoda ze nejsou tak o dva palce vetsi slusely by tomu.
No ted se kukam znova na foto a vono to má na prdeli 35SE to ma jako 3.5 6vál co je v Zetku a Muranu?To musí jet víc než slušně 8)

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 14 úno 2009, 11:20
od Boči
Sakra chlapy, kde vy chodite k tem bourákum :? :? :? . Vypada nadupane 8)

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 14 úno 2009, 11:38
od Samothe
nic proti ale ten hnisan se mě ale vůbec nelíbí :shock: :D

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 14 úno 2009, 12:03
od kabrioletak
je to nissan maxima a34 z ameriky.tohle nikde nepotkas krom tehle :D vim jeste o jedne a ta byla na prodej v OV v impexte.tohle je znalecke zbozi :lol: pro evropsky trh se delali take maximy a v 90 letech to zacinalo J30,A32, a evropsky prodej ukoncoval model A33.dcerina znacka infiniti nabizi tyhle modely take jako I30,I35.pro tyto modeli se delali jen benzinove motorizace ktere drzeli 10 let prvenstvi ve sve kategorii za nejlepsi motor.s prodejem ale moc uspesni u nas nebyli nebod je to velka limuzina s benzinovym motorem a za cenu ze prakticnti lide si radsi koupi S klase,BMW 7,AUDI a8 a v dieselu :( nissan nic mene pokracuje dal v moderniznaci modelu MAXIMA nebod v americkych japonskych a saudsko arabskych zemich sou tyhle modeli velice uznavane.novy model maximy A35 prisel letos,samozrejme ze v americe.jak sis vsimnul spravne oznaceni na zadi 3.5 tak ano je to motor co se pouziva i v Z350 je samozrejmne nalazen na jine parametri ale i tak zanedbatelne parametry,nebot ma to 268 koni a kroutak 365.zetko ma zase 280 koni a kroutak 363.jizda stim se od zetka moc nelisi jede to prakticky stejne jen chovani vozu je trosku jine ke sve velikosti ktera cini nejaky chloupek pres 5 metru.docela mam zkusenost s temi to vozy ktere me hodne chytli a kdyz jsem kupoval svy cabrio v nemecku tak jsem mel vyhlidnute 4 vozy a to dve cabria a dve maximy stim ze se tam ukaze co nakonec vemu.cabrio bylo pro me jasna volba jak jsem to videl.nic mene porad si chci koupit jeste jedno auto,takze velice zvazuji nabidku.

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 14 úno 2009, 12:17
od monderka1
To musi byt ukrutny brko.A ty kotouce!!! Naka fotka interieru by nebyla?

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 14 úno 2009, 12:36
od kabrioletak
jj kotouce jsou docela ukrutny na pohled,tyhle kola jsou jako zimni,a musim rici ze docela pripominaji typy co se davaji na NISMO UPRAVY.na leto jsou original 18ky.interier je podobny jak v zetku 350,stejne budiky akorad ty sou na pevno,myslim tim ze se nenaklaneji spolu s otocenim volantu,a misto tech tri buduku na stredove konzole jako je v Zetku,tak tam je zase velky multifunkcni display na digi klimu,radio,navi kameru,atd. atd. to je ale uz predelane,nebod tenhle monitor se presunul nize a pridali se jeste dalsi dve dvou dinove obrazovky.jo mimochodem ma to kvalitni audio soustavu od firmy BOSE se zabudovanym subwofrem u zadniho okna.nastaveni radia a moznosti ekvalizeru to byl teda orisek ale jak sem na to prisel tak to byla pekna masirka do zad jak to dunelo 8) :mrgreen: :mrgreen:

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 04 bře 2009, 19:47
od kabrioletak
tak jsem nakonec dneska byl na technické kontrole a kontrolor prolezl auto poctivě!!!každopádně jsem prošel bez jedineho problému.ale dost se zaměřoval na xenonove světla.zda jsou originál a zkoušel zda se to samo nastavuje a ostřiky stříkají.

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 05 bře 2009, 08:26
od mexxo
kabrioletak píše:tak jsem nakonec dneska byl na technické kontrole a kontrolor prolezl auto poctivě!!!každopádně jsem prošel bez jedineho problému.ale dost se zaměřoval na xenonove světla.zda jsou originál a zkoušel zda se to samo nastavuje a ostřiky stříkají.
Asi ešte nevidel astru s origo xenónami. Predsa len to neni bežné...

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 06 bře 2009, 21:07
od Skuti
Tak to bys v tu neděli mohl dorazit astrou ne? :wink:

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 07 bře 2009, 10:56
od kabrioletak
George_GTR píše:mám to, přehnaná poctivost = větší možnost být delší dobu ve společnosti tak hezkého vozu :)
:D 8) tak nějak,stává se me často když někde zastavím že lidi koukají co to vlastně je,jsou také zmateni těma znakama a většina netuši o jaké auto jde.ktomu take přispívá fakt že takových aster G je u nas jako safranu.

Re: Kabrioletak 2,2 16v 108 KW

Napsal: 07 bře 2009, 11:00
od kabrioletak
Skuti píše:Tak to bys v tu neděli mohl dorazit astrou ne? :wink:
tak ještě nevím zda dorazím a také s čím,uvidím zítra :wink: