Stránka 11 z 798
					
				
				Napsal: 01 lis 2007, 22:27
				od pepca
				gErda píše:zda se mi ze ten zvuk je zeptredu jakoby u predni napravy ale je to mozna spatnej odhad, prece jenom to bylo za jizdy a poslouchal sem to z auta, kdyz sem zastavil a otevrel kapotu tak sem nic nepoznal, zejtra se mrknu zespod a snad neco zjistim no, nevim, zatim mi to prislo ze to bylo spis v mistech predni napravy, ale uz vim jak se v aute cejtej ti co jezdej tema p205 starejma a autama tohodle stylu co vzdycyk slysim ten zvuk 

 ale jinak pro me spatna z¨prava no 

 
 
 tak to bude ten vlnovec,v horším případě svody,ale spíše vlnovec,je dole u nápravy,hlavně jsem to bublání nejlépe slyšel ráno po prvním startu když jsem vyjel z garáže,to bublalo,pak to bylo na zvedáku mechanik přidal a bylo krásně vidět jak to pofukovalo,on se motor trošku hne na uložení vlnovec se pohne také a bublačka,jestli to je jen toto tak bez obav,nic drahého 

 
			
					
				
				Napsal: 02 lis 2007, 08:29
				od gErda
				pepca píše:gErda píše:zda se mi ze ten zvuk je zeptredu jakoby u predni napravy ale je to mozna spatnej odhad, prece jenom to bylo za jizdy a poslouchal sem to z auta, kdyz sem zastavil a otevrel kapotu tak sem nic nepoznal, zejtra se mrknu zespod a snad neco zjistim no, nevim, zatim mi to prislo ze to bylo spis v mistech predni napravy, ale uz vim jak se v aute cejtej ti co jezdej tema p205 starejma a autama tohodle stylu co vzdycyk slysim ten zvuk 

 ale jinak pro me spatna z¨prava no 

 
 
 tak to bude ten vlnovec,v horším případě svody,ale spíše vlnovec,je dole u nápravy,hlavně jsem to bublání nejlépe slyšel ráno po prvním startu když jsem vyjel z garáže,to bublalo,pak to bylo na zvedáku mechanik přidal a bylo krásně vidět jak to pofukovalo,on se motor trošku hne na uložení vlnovec se pohne také a bublačka,jestli to je jen toto tak bez obav,nic drahého 

 
kez by kez by, dneska najedu nekam abych si pod to moch lehnout a mrknu na to, snad to objevim, a kezby to bylo pouze toto, vcera kdyz sem sel v noci jeste domu tak sem tzo zkusil jen nastartovat no a je to znat hned jak to nastartovalo, proste daleko vetsi rev atd. to znas 

 
			
					
				
				Napsal: 02 lis 2007, 15:03
				od gErda
				no tak sem se dneska koukal pod auto, bohuzel sem ale nemel ho kde zvednout vis, ale co sem tak vypozoroval a zkousel, tak dost vzduchu slo z tohodle, vcelku se to tam i houpalo ze vypada ze to tam nedrzi, je to to o cem si mluvil?  tady mam 2 fotky, jednu z dneska a jednu kdyz sem byl trochu vic pod tim.  je to teda ten vlnovec? odpovidalo by to i umisteni od kud sem slysel nejvetsi rev.
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 02 lis 2007, 15:27
				od pepca
				
 zdravím,tak to je přesně ono,to jsem řešil i já,ale jak jsem psal,není třeba kupovat drahý originál,stačí změřit délku,průměr,stačí aby to bylo skoro stejné,když bude vlnovec maličko delší,tak se nic neděje,zkrátí se trubka,já mám pocit,že tehdá když tam v mototechně hledal něco odpovídajícího,tak jsem kupoval vlnovec za asi 400 stovky,již si to nepamatuji,také se upravovala trubka,můj vlnovec novej byl nepatrně kratší tak se roura nastavovala,mechanik to svařoval ceočkem na autě a ani to nesundaval,bylo po problému a moc to nestálo 

 
			
					
				
				Napsal: 02 lis 2007, 15:40
				od pepca
				
			 
			
					
				
				Napsal: 02 lis 2007, 15:48
				od gErda
				
jj to je praskly 

 ale neboj je to stara fotka, hned jaksem to zjistil tak sem koupil fungl novej a uz tam davno je 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 02 lis 2007, 15:59
				od pepca
				gErda píše:
jj to je praskly 

 ale neboj je to stara fotka, hned jaksem to zjistil tak sem koupil fungl novej a uz tam davno je 

 
tak to potom jo,ale již tehdá ti to u toho vlnovce muselo podfukovat,bublat,je to vidět,to osazení a vlnovec je oddělené,nevím jak dlouho to tak již máš,ale v současnosti to musí být mnohem v horším stavu,jinak kravál to dělá pak slušnej 

 tak at se zadaří a brzy to dáš do cajku,držím palce,měj se. 

 
			
					
				
				Napsal: 02 lis 2007, 16:05
				od gErda
				jj koukam na ty fotky z predtim a bylo to uz uvolneny tehdy to je jasny jenom od pohledu, ale nevim nevim no podle zvuku , poznam az tam bude novej 

 ale min. 3 tis.km to od ty doby je , ono par vyletu na moravu z prahy a ono se to nascita 

 
			
					
				
				Napsal: 02 lis 2007, 18:48
				od Defender
				Prosím tě a co to tam máš za "anténku" místo vypoušťáku oleje ? To neznám.  

 
			
					
				
				Napsal: 02 lis 2007, 21:27
				od Marky
				To se nesmi rikat, jeste neni po 22hodine  

 .
 
			
					
				
				Napsal: 03 lis 2007, 15:56
				od Saša
				Tak dneska jsem byl s Astrulí kupovat sestřičku.Volba padla na Astru caravan rok v.1999,x 1.4xe 16v,barva stříbná,najeto 135 t.km,po prvním majiteli,koupena v Čr-bývalý předváděcí vůz. 

A světe div se první světlý interiér jen středový panel ,ofuky,ovladač světel v černé barvě. 

 
			
					
				
				Napsal: 03 lis 2007, 18:17
				od gErda
				Defender píše:Prosím tě a co to tam máš za "anténku" místo vypoušťáku oleje ? To neznám.  

 
to tajna vec , pridava to 10kw 
 
 
zrovna sem menil olej a nechal sem tam torx, takze to je torx ve sroubu na vypust oleje 

 
			
					
				
				Napsal: 04 lis 2007, 17:53
				od AstraMan
				Dnes jsme Astruli načančali a zároveň jsem objevil toto 
http://news.auto.cz/uzitkove/opel-vivar ... y-trh.html  
 
Hezké OPEL VIVARO ŽE??? 

 
			
					
				
				Napsal: 04 lis 2007, 18:20
				od sovicka
				teda klobouk dolů ... kdyby to nestálo mega, sundali by ten přední kšilt a vyráběli to i ve variantě pro více cestujících (třeba i jako minibus pro devět), tak bych se asi horko těžko udržel...
...s tímhle si dovedu představit pěkné cestování 170kmh po dálnicích v Německu 

 
			
					
				
				Napsal: 04 lis 2007, 18:44
				od Ghofig