Stránka 11 z 13

Napsal: 11 zář 2006, 09:41
od Luky
Ja bych si s tim moc hlavu nelamal. Slysel jsem od nekoho, kdo dela v Boleslavi ve skodovce, ze kazdej motor nez se da do auta jede 10 minut na omezovac. Kdyz to vydrzi, jde do auta, kdyz ne tak do srotu :P

Napsal: 11 zář 2006, 09:44
od Astra - R@SAG
:P to je teda dobre. No tak to necham byt. Proste si prostuduji prirucku pri koupi 8) a pak po tech 3 000 km budu to poradne zajizdet. pak dam vedet, jak to jde :wink:

Napsal: 11 zář 2006, 11:18
od wlcak
Na svižnější jízdu mi stačí točit do 4000 ot./min. Když chci jet rychle tak do 6000 ot./min. V 6000-6500 ot./min už to nemá smysl, netáhne to jak by mělo a zastaví se v omezovači. 8)

Napsal: 11 zář 2006, 14:26
od AstraDTI
Astra - R@SAG píše:Ahojte. mam dotaz. Mam v planu koupit zbrusu novou Astru 1.4 16v Twinport, jak ho mam dobre zajet. Prvnich 3000 km ho max. tocit 2500 otacek nehonit to. As pak mu zvysovat davky. Nikdy jsem nemel zbrusu nove auto, jen starsi a motor byl uz zajety. Diky
Nejdriv bych to omezoval tak 3000-3500ot. a seslapavat plyn do 1/2 max 3/4. Potom PLYNULE zvysovat zatez. Ze na pocitadle preskoci cislice za urcitou hodnotu neznamena ze to muzes zacit huntovat. Proste s citem , pomalicku zvedat otacky a kratkodobe plnej plyn. Ja sem jezdil opatrne do 10tkm a nemuzu rict ze bych to mel lenivy. Naopak dle techniku v autorizaku mi to jede velice dobre. Je fakt ze motor neco nabeha nez se strci do auta, ale motor neni to jediny co se v aute toci a hejbe ... Vsechny pohyblivy casti si musej "sednout".

Napsal: 12 zář 2006, 08:28
od Astra - R@SAG
Jasne ze nebudu hned tomu slapat na paty, vzdit jsem psal, ze potech 3 000 km budu pomalu zvysovat davky. jinak jezdim jasne ze s rozumem. 10 000 km tak to mam tak na 9 mesicu :D

Napsal: 05 říj 2006, 22:51
od Milhi
Astra - R@SAG píše:Myslis ze ty 3000 km bude stacit aby si motor sedl, a pak mu sem tam vytocit aspon 6000 ot :P. Kolik maji motory najeto pri montazi do auta na vyrobni lince, nevite to nekdo
Ahoj...tak trochu delam v automobilce a muzu ti rici ze nejake zajizdeni motoru neres....kdyz auto vyjede z tovarny ma tak 2 az 4 km...kdyz je to auto po zkouskach na auditu tak muze mit 14 az 40 km ale u tech 4Oti se pise dopis proc je na nem tolik kolik je a ze to auto je 100procentne testovane a bla bla bla....do toho vozu nez se dostane k tobe sedne jeste hromada lidi a kazdy si s nejakym zajizdenim motoru hlavu nelame....z parkoviste ti odleti na hrabacky...cas jsou penize....dalsi pak treba na vlak nebo tak...a opravdu nevis jak s tim kdo jel a jestli tam treba hned trefil rychlost :roll: .... to auto nikdo nesetri...neni duvod neni prece jeho :wink: tak nejak to asi je :arrow:

Napsal: 06 říj 2006, 07:53
od Zdeněk Lbc
Nejenom že ho nepotěší, ale navíc to ani nemusí být pravda, při tom množství vyrobených vozů není čas s nima někde jezdit. Při překládání z auta na auto nebo na vlak se s tím taky spíše nic nestane a když už je auto u dealera, tak s ním jede mechanik, který dělá předprodejní prohlídku na zkušební jízdu cca 2 km aby zjistil před předáním vozu zákazníkovi jeho stav. Asi by nebylo dobrý aby to pak zjistil nový majitel, že ne? Proto se řiď při zajíždění novýho auta pokyny v návodu k obsluze, většinou jsou až uprostřed manuálu. Na podobný řeči moc nedej. Ahoj! :lol: :lol: :lol:

Napsal: 06 říj 2006, 09:34
od Astra - R@SAG
Ahoj panove, no vydim ze se tady zase rozjela debata vytacet, ci nevytacet. :D :D No proste pojedu podle sebe, prectu si manual k obsluze no a budu do zajizdet opatrne, dam tomu tak 300 km a pak budu zvisovat pomalu, ja auto netocim porad, jen ho sem, tam poradne provetram , jak jedu sam. No uvidim

Napsal: 06 říj 2006, 12:40
od Kvetoslavek
trochu dost tedka jezdim z ruznejma gckama a muzu rict ze 16v jsou daleko lepsi motory krasne jdou za plynem...a 1,8 16v ma dobry zatah v strednich otackach ale tak od 5700 uz moc netahne..

Napsal: 06 říj 2006, 12:45
od AstraDTI
Kvetoslavek píše:a 1,8 16v ma dobry zatah v strednich otackach ale tak od 5700 uz moc netahne..
kdo by to byl cekal kdyz vykon vrcholi pri 5600ot. a to znamena ze kroutak uz musi znacne klesat ... :wink:

Napsal: 06 říj 2006, 14:05
od Kvetoslavek
jj ale i v kombajnu...to fici.a pokud je to i sportive tak super...

Napsal: 06 říj 2006, 14:11
od AstraDTI
No ono pro maximalni zrychleni to chce kvalty vytacet az za maximum vykonu ... obecne cim nizsi kvalt tim vic se ma pretocit (myslim ciste z hlediska dynamiky)

Napsal: 06 říj 2006, 14:21
od Kvetoslavek
jj az to brnkne o omezovac..

Napsal: 06 říj 2006, 14:56
od Milhi
Zdeněk Lbc píše:Nejenom že ho nepotěší, ale navíc to ani nemusí být pravda, při tom množství vyrobených vozů není čas s nima někde jezdit. Při překládání z auta na auto nebo na vlak se s tím taky spíše nic nestane a když už je auto u dealera, tak s ním jede mechanik, který dělá předprodejní prohlídku na zkušební jízdu cca 2 km aby zjistil před předáním vozu zákazníkovi jeho stav. Asi by nebylo dobrý aby to pak zjistil nový majitel, že ne? Proto se řiď při zajíždění novýho auta pokyny v návodu k obsluze, většinou jsou až uprostřed manuálu. Na podobný řeči moc nedej. Ahoj! :lol: :lol: :lol:
jsi nejak chytry :lol: asi tomu rozumis....nevyvracuju tady nejaky pokyny v navodu k obsluze ale rikam jak to je....cas na to aby se s tim autem poradne nekdo projel je protoze v takovem kolosu dela strasna spousta lidi a tak v tom neni zadnej problem...nejaka predprodejni projizdka uz nic nezachrani a vetsinou ani nic neodhali....to auto je novy a neni co resit...ze s tim nekdo jel jako prase nez se to dostane k tobe ... s tim se musi pocitat

Napsal: 06 říj 2006, 15:41
od AstraDTI
To ze s tim jednou jel nekdo jak prase neznamena ze s tim budu jezdit jak dobytek taky ja a dale zvysovat opotrebeni soucasti. Tak asi takhle bych to videl. To ze nekteri technici se k tomu chovaj jak idioti je bohuzel smutna pravda :cry: