Stránka 11 z 28

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 01 lis 2012, 10:42
od manduss
Protože jedna jednotka nefungovala jak má a vše nasvědčovalo špatnému přiletování kabelů, kontaktoval jsem prodejce a ten mi dovolil krabičku otevřít a spoje přeletovat bez ztráty záruky. Přeletování nepomohlo, ale aspoň vám můžu ukázat co si za 2.100 - 8.000 Kč kupujeme.
IMG_20121031_170920.jpg
IMG_20121031_171058.jpg
IMG_20121031_172416.jpg

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 01 lis 2012, 10:48
od manduss
IMG_20121031_172424.jpg

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 01 lis 2012, 14:42
od Marťasek
Pěkný hov.o za ty prachy... Sem se akorát nasral... :evil:

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 01 lis 2012, 14:53
od Mirdas
co jsem zkoumal možnosti tak jsem viděl tuten odkaz
http://www.e85sokolov.wbs.cz/Prestavba- ... a-E85.html

a v referencích jsou krásně vidět uplně stejné krabičky :lol:
Obrázek

Obrázek

takže v čr se asi nic jiného nenajde :lol:

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 01 lis 2012, 15:18
od manduss
No to je jasný. Liší se max samolepkou a hrabičkou, ve který přijdou. Mě to přišlo jen v bublinkový obálce, proto cena 2150 Kč :D

Marťas - co si čekal? Nic složitýho to být ani nemohlo. Naopak bych byl rád, že tam toho je tak málo. Aspoň se toho nemá tolik co rozbít :D
Jinak výrobní náklady budou určitě nízký. Ale to je fuk. Sám si to udělat neumím a pokud bude vše šlapat jak má, tak bych to mohl mít do 0,5 - 0,75 roku zpátky.
Tohle je ten procesor - odhalil ho Kroup ve svém tématu Projekt Astra lihová
http://www.gme.cz/mikroprocesory-atmel- ... -p432-201/

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 01 lis 2012, 15:40
od Defender
TWL tak když na to tak koukám, tak někdo kdo si kdysi uměl uděla plošňák (a že tady těch nadšenců bylo) by si to dokázal zbastlit klidně sám a možná že sou tady i koumáci co by to uměli i naprogramovat :(
No nic, už podle toho že to jen přidává palivo E85 aby nebyli starty v zimě problém, tak to mne zklamalo. Já myslel že to má palivo šetřit a né korigovat jen studené starty, takže za mne - je to darhý i za cenu pod 1T kačen 8)

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 01 lis 2012, 16:01
od manduss
No určitě by si to někdo dokázal udělat sám. Důkazem může být tenhle borec(tkupilik), co si sám upravil FW v tý krabičce.
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 3cbd792969
Na str. 4 jsou fotky, co se mu stalo. Ale toho bych se v našem případě nebál. My máme ty kvalitnější silnější dráty :D

Jinak krabička dělá jen to, že prodlužuje dobu vstřiku. Jsou tam celkem 4 režimy. E70, E85, Auto a studený start. Každej režim se programuje sólo. Z výroby je to nastavují, že E70 má prodloužení o 5-8%, E85 20-30%, Auto 10-15% a studený start 30-60%. Režim studenýho startu je,že to prodlouží na těch cca 50% a potom to, snad postupně, minutu ubírá až na prodloužení nastaveného režimu.
A pokud jsem to pochopil, tak to šetří tím, že to prodlouží tu dobu vstřiku a lamda potom nevyhodnocuje směs jako chudou a jednotka auta se to nesnaží doregulovat.

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 01 lis 2012, 18:37
od Marťasek
No já nevím za ty prachy to je fakt předražený

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 03 lis 2012, 20:03
od Marťasek
:twisted:

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 03 lis 2012, 21:10
od RomanK
Tak to je fakt hrůza!!!
Vypadá to, že úkolem opravdu bylo to tam nabastlit, nikoliv se vyvarovat možných problémů s vlhkostí a přechodovými odpory. Kdyby bylo na mně, tak bych se snažil to udělat tak, aby se vše dalo jednoduše a beze stop uvést do původního stavu. Kontakty ke vstřikům jsou čtyři a vyházejí z ŘJ motoru. V tomto místě bych je vytáhnul z konektoru a do konektoru bych dal nové piny s potřebnou délkou drátu. Stávající vytáhnuté piny bych propojil s dalšími čtyřmi dráty a spoj ošetřil smršťovací bužírkou kvůli vlhkosti. Tímto by mi z konektoru ŘJ motoru vycházelo dalších osm drátů (4x vývod z jednotky a 4x na vstřiky). 4 dráty bych dal na čtyřnásobný přepínač, aby se dal jednoduše eliminovat případný problém s jednotkou E85. Podle desky jednotky je vidět, že signál z jednotky motoru (pro jednotlivý vstřik) jde do jednotky E85 a pak z ní ven na vstřik. Zakže osm drátů se týká vstřiků, a já mám z jednotky nachystaných právě osm drátů. Takže to stačí propojit a umístit někam, kde by byla jednotka E85 chráněna proti vlhkosti a zase ne moc daleko od ŘJ motoru kvůli délce kabelu a případným zákmitům. Pokud budu chtít vyřadit jednotku E85, přepnu přepínač. Pokud budu chtít jednotku E85 demontovat, v konektoru vytáhnu nové piny a vrátím zpět původní. Lišty se vstřiky jsem se ani nedotknul, jediné co potřebuji, je přepínač, 4x pin do jednotky s kusem drátu, 4x drát ukončený zlaceným pinem, stejně jako vypadá pin v ŘJ motoru (třeba z nějakého konektoru PSH02-04PG), kousek smršťovací bužírky a černou látkovou izolační pásku TESA. Při troše pečlivosti to na autě nepůjde ani vidět a svůj účel by to jistě splnilo. Ovšem tohle... :(

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 03 lis 2012, 22:20
od Marťasek
jasně Romane, tak jak píšeš by to bylo supr :!:

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 20 led 2013, 19:37
od milanmarek73
Zdravím, nárazník 400 kč a dveře 500 kč.

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 20 led 2013, 20:06
od spermin
moje řešení velmi jednoduché, do -4°C funguje, nyní snad se zimní směsi i při-6°C bez problému a 10x levnější, jinak
toto řeší za přijatelnou cenu Alzafír

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 20 led 2013, 20:09
od Marťasek
Počkej, počkej!!! Aleš to dotáhl do konce? Že se mi potvora neozval jak to dopadlo?!! Říkal že něco kuje, ale byl tajemný jako hrad v Karpatech :mrgreen: :mrgreen:

Tak že máš tu jeho úpravu přímo na éčko?

Re: Marťaskova "ŠMOULINKA" Z18XE- přestavba na E85 str.8

Napsal: 09 úno 2013, 12:41
od Marťasek
Nevyhnutelné se stalo skutečností. Dneska jsem málem zůstal viset u kaflandu tak že nas. jsem zajel pro novou baterii a jen tak si nechal přeměřit tu původní. Byla totálně odepsaná startovací proud měla jen 25% s původní hodnoty :mrgreen:

Tak že 1670kč Varta 61A 600mAH Trio Silver 8)

No uvidím zda se i teď objeví můj problém s náhodným totálním okamžitým vybitím baterie... :?