Stránka 11 z 19
Napsal: 19 bře 2008, 07:55
od pariah
milhaus78 píše:Čus, prolezl jsem toto téma, ale nemohu najít stále odpověď na můj problém. Mám Astru G 1,6 16V rv. 1998 a při přidání plynu zhruba na 2000 až 3000 otáček, to začne škubat. Vím, že radíte zaslepení ventilu, ale je divné, že i po výměně EGR ventilu auto stále škube a to mi přijde divné, že dám nový díl a žádné zlepšení. Můžete mi prosím poradit. PLS
Zdarec.Zkus vyčistit klapku vzduchu,v návodech je jak na to.Vyměň palivovej+vzduchovej filtr,svíčky.
Napsal: 19 bře 2008, 10:09
od palix
Kolegove auto trošku občas "škublo" vraj to už nie ej ono. Bol v servise - vraj mu ostava visieť 1 ventil. Oprava cca 1000 Sk. Uvidíme, keď mu to spravia.
Napsal: 19 bře 2008, 17:21
od Rici_X
Mne to takties skube,skusim vycistit vzduchovu klapku a vymenim sviecky.Potom sa uvidi
zaslepka EGR?
Napsal: 30 dub 2008, 09:54
od 771-701-0
chlapy mam ten sam problem astrička skube potvurka presne jako psal vavroch takze nejlepsi resení zaslepka? ok?kde ji muzu sehnat???mam 1.4 16v 2001
Re: zaslepka EGR?
Napsal: 30 dub 2008, 11:19
od Boči
771-701-0 píše:chlapy mam ten sam problem astrička skube potvurka presne jako psal vavroch takze nejlepsi resení zaslepka? ok?kde ji muzu sehnat???mam 1.4 16v 2001
Home made. (doma v garáži)
Napsal: 30 dub 2008, 11:27
od Samothe
někdo psal že se dá i záslepka normálně koupit i v Oplu ale nevím to na stopro
Napsal: 03 čer 2008, 06:16
od xixu
zdar, taky řeším stejný problém.
dal jsem nový palivový a vzduchový filtr, svíčky, nový egr, vyčistil klapu, nalil velfobin a nepomohlo. škubné to zcela nepravidelně někdy po 10km a někdy po 220km, v momentě, když jdou otáčky dolů pod 2000 a pokud náhodou dojíždím křižovatku, tak to chcípne uplně.

Napsal: 03 čer 2008, 12:51
od Majklus
xixu píše:zdar, taky řeším stejný problém.
dal jsem nový palivový a vzduchový filtr, svíčky, nový egr, vyčistil klapu, nalil velfobin a nepomohlo. škubné to zcela nepravidelně někdy po 10km a někdy po 220km, v momentě, když jdou otáčky dolů pod 2000 a pokud náhodou dojíždím křižovatku, tak to chcípne uplně.

Udelej si zaslepku a skubani urcite zmizi!verim tomu na 100%
Napsal: 03 čer 2008, 15:53
od Oliver
Udelej si zaslepku a skubani urcite zmizi!verim tomu na 100%[/quote]
Hmm, tak jednoznačné to zase není, někomu to pomůže, někomu ne, ono těch okolností, proč ten motor cuká je totiž daleko více
Já už vyměnil co se dalo, no a motor cuká stále, taky se mi stále rozsvěcuje kontrolka elektroniky (stále to hlásí chybu nezapálení na druhém válci) už jsem vyměnil lištu, svíčky, vše jsem prostříkal kontoxem, no a stále stejná závada, prostě při deceleraci se mi rozsvítí kontrolka elektroniky, dojde totiž asi k nějaké chybě, já bych řekl, že asi je špatné časování ventilů, nebo přeskočený ozubený řemen o jeden zub, nebo jenom volná napínací kladka, nevím
Jedno ale už vím na 100%, jakmile to auto dám dohromady, tak jde pryč z domu, tak nebezpečný vůz nechci

Jde totiž o to, že když budu předjíždět a najednou se stane, že auto přejde do nouzového režimu (protože se objevila chyba nezapálení na některém válci a auto pojede na tři nebo méně válců) a já už nebudu moci se zařadit zpět za předjížděný vůz, tak hrozí havárie, takové auto, prostě nechci

Napsal: 03 čer 2008, 16:39
od xixu
no, mi se to ale projevuje opravdu pouze, když jdou otáčky dolů, při akceleraci se mi to ještě neprojevilo

a ani to nehlásí žádnou chybu
auto jsem pořídil, když mělo nalítáno 150 tis., mých 20 tis. jsem byl spokojen, až teď se to nějak sere

Napsal: 03 čer 2008, 16:48
od Oliver
xixu píše:no, mi se to ale projevuje opravdu pouze, když jdou otáčky dolů, při akceleraci se mi to ještě neprojevilo

a ani to nehlásí žádnou chybu
auto jsem pořídil, když mělo nalítáno 150 tis., mých 20 tis. jsem byl spokojen, až teď se to nějak sere

jj, tak to jsme na tom asi tak stejně, taky mi to dělá, když uberu plyn, do otáček to jde, řekl bych celkem normálně, taky mám nalítáno 173 000km, možná, že ten motor je už hotový, se sice divím, páč obyčejný Favorit vydrží až 400 000 km

Napsal: 03 čer 2008, 17:59
od Okura
bohužel moderní auta jsou taková.
A veř ikdyž si koupíš něco jiného, budeš řešit zase něco jiného.
V obou případech bych to viděl na karbon v motoru.
Sundat hlavu a pročisiti, nebo točit do omezovače
Napsal: 03 čer 2008, 18:11
od xixu
jsem měl podezření i na vodu v benzínu, tak jsem natankoval u shelky 100 oktanů, jelo to pěkně

, ale kuckat to nezapomnělo

kdyby to kleklo úplně, tak si myslím, že by se na to přišlo, ale takové náhodné stavy jsou na ....

Napsal: 03 čer 2008, 18:41
od gErda
muzu ti rict ze se mi uz jednou stalo ze mi to zacalo chcipat, vubec to netahlo dusilo se to, trepalo se to, jakoby to jelo jen na tri, nad 60km/h zacala blikat kontrolka a uz to nejelo vubec, na radu at to protahnu poradne sem se toho docela bal, ale pak sem se proste odchodlal nastartoval a auto se stale dusilo, tak sem za 1 az do omezovace (poznas ze najednou to nema tah, klidne to dej az tak) púroste aspon do 6500, za 2 to sami za 3 to sami a nekolikrat, najel sem taklhe cca 15km, pri jizde ve 110 mi poprvi zacala blikat kontrolka a nemelo to tah, tak sem zastavil a na neutral nekolikrat do omezovace, potom znova 1,2,3 do omezovace co to slo, no a hele od ty doby pokoj a je to vazne znat, tomu autu se vyplati takhle jho nekolikrat protahnout, nebat se toho a nechat to az do cervenyho, nic za zkousku nedas, jen to proste nechat rozjet a pak uvidis
Napsal: 03 čer 2008, 18:50
od Frydex
Má pravdu ten chlapec....

16 ti ventily se musí točit, na to jsou stavěný a proto mají 16 ventilů
