Stránka 2 z 15

rezerva

Napsal: 08 úno 2006, 08:23
od tenis
to defender: Je to priblizne tak ako pises. Mam to "premerane", vid moj prispevok vyssie.

Napsal: 16 úno 2006, 22:02
od FBS
moje auto ještě neochutnalo jinej benzín než shell, možná fšude lijou stejnej, ale aspon pro ten pocit, a pro ty body :o)))

ale klubo: Nevím proč by mělo při rezervě auto nasát všechen bordel v nadrži, vysvětli, podle mě to nemá vliv na to jestli je plná nebo prázdná...

Napsal: 16 úno 2006, 23:39
od Vojta
FBS píše:moje auto ještě neochutnalo jinej benzín než shell, možná fšude lijou stejnej, ale aspon pro ten pocit, a pro ty body :o)))

ale klubo: Nevím proč by mělo při rezervě auto nasát všechen bordel v nadrži, vysvětli, podle mě to nemá vliv na to jestli je plná nebo prázdná...
když máš hodně paliva v nádrži tak se ten bordel naředí, když tam máš 2 litry tak moc ne....ono po 150tis najetejch už toho humusu v nádrži je dost

BORDEL????

Napsal: 21 úno 2006, 22:02
od SnowMan
Bordel? :shock: Už jse to měl někdo rozebraný? Nechá se to nejak vyčistit?? vypláchnout?

Nádrž

Napsal: 23 bře 2006, 06:14
od Jirka
Píšete tady že má nádrž 52 litrů.Já byl dnes tankovat,20 litrů jsem tam nalil z kanystru a 34 u pumpy.Nějakej zbytek jsem měl v nádrži.Když to tak sečtu tak jsem tam mám 55 litrů.Je to možný.Taky je fakt že ručička ukazuje až za poslední čárku.

A ještě jeden dotaz,ručička palivoměru mi ukazuje hodně rozdílně když stojím na rovině nebo v kopci.Čumákem dolů víc a čumákem nahoru míň paliva v nádrži.Dělá vám to taky nebo jsem výjimka.Nejsem si jistej kolik mám paliva a spotřeby se taky nějak dopočítat nemůžu.

Re: Nádrž

Napsal: 23 bře 2006, 07:55
od Mattej
Jirka píše:Píšete tady že má nádrž 52 litrů.Já byl dnes tankovat,20 litrů jsem tam nalil z kanystru a 34 u pumpy.Nějakej zbytek jsem měl v nádrži.Když to tak sečtu tak jsem tam mám 55 litrů.Je to možný.Taky je fakt že ručička ukazuje až za poslední čárku.

A ještě jeden dotaz,ručička palivoměru mi ukazuje hodně rozdílně když stojím na rovině nebo v kopci.Čumákem dolů víc a čumákem nahoru míň paliva v nádrži.Dělá vám to taky nebo jsem výjimka.Nejsem si jistej kolik mám paliva a spotřeby se taky nějak dopočítat nemůžu.
Spotřebu počítej vždy při dotankování na plnou nádrž - to je nejpřesnější. Měřit spotřebu podle palivoměru s nějakou rozumnou tolerancí nejde.

Napsal: 25 bře 2006, 18:16
od jonyr
Čau ve spolek. Co se tíče nečistot v nádrži a nedostatku paliva: u benzínu nedochází k žádnému poškození,když dojde benzín.Od rozblikání kontrolky by jste měly dojet od 50 - 72 km,opět záleží na stylu jízdy.
Vnikání nečistot do vstřikovacího systému zabraňuje čistič paliva.(všechny Opely jsou jím vybeveny)
Co se týče dieslových motorů nedoporučuji testovat,kdy nafta dojde,u EDC vstřikování by mohlo po opětovném skoušení skutečně dojít k poškození čerpadla.Jeho oprava se pohybuje od 5000,- - 17000,-
nové čerpadlo pro např.Opel Omega 2.5 tds 95tis.

Napsal: 21 srp 2006, 17:28
od Honza
Když se mi rozsvítila kontrolka od nádrže tak jsem ujel cca 13 km a šel jsem tankovat. Nádrž má mít 52l a když jsem tankoval plnou, tak mi pistole vyla na 42l tzn. že v rezervě jsem měl 10l což mi přijde celkem dost (Z14XEP).... :?:

dojezd na nádrž

Napsal: 24 srp 2006, 14:33
od jonyr
Čau,hele jednou jsem byl nucen experimentovat s dojezdem.
Po rozsvícení kontrolky ukazoval palubní počítač dojezd 70 km.Jel jsem z Příboru do Olomouce. V tu dobu jsem jel s kámošem a domluvili jsme se že budeme tankovat na Aralu snažil jsem se jet podle počítače takže jsem nad 180 nešel a udržoval jsem spotřebu okolo 7-9 litrů max. po dojetí do Olomouce jsem tankoval počítač ukazoval dojezd ještě 11km.
Z práce vím že benzín dochází okolo 6km


Astra g 2.0 16 V

Napsal: 25 lis 2006, 10:49
od james11
manli2 píše:po rozblikání kontrolky 40-70km podle stylu jízdy......
to by mohlo stačit, na pohodu :)

Napsal: 25 lis 2006, 12:44
od Snake77
To bych už víckrát nědělal!!!!Nestojí to za to!!!! :lol:

Napsal: 25 lis 2006, 14:19
od pepca
:shock: :shock: jezdit na rezervu,nebo ještě níž není zrovínka na pohodu,ale kdo rád tahá sajrait ze dna tak prosím,ta pohoda se brzy dostaví. :shock:

Napsal: 25 lis 2006, 20:58
od manli2
pepca píše::shock: :shock: jezdit na rezervu,nebo ještě níž není zrovínka na pohodu,ale kdo rád tahá sajrait ze dna tak prosím,ta pohoda se brzy dostaví. :shock:
já už tam žádnej sajrajt mít nemůžu.... :D :lol:

Napsal: 19 pro 2006, 21:27
od Lomikar
Osobně jsem to nezkoušel.Jak začne svítit hladovyý oko tak raději SHELL aby motor taky SHEL.Blikalo mi to jen jednou.Když jsem to projížděl při koupi tak tam bazarník taky raději hodil za 2 kilka.

Napsal: 30 bře 2007, 11:33
od eSITe
jonyr píše:Čau ve spolek. Co se tíče nečistot v nádrži a nedostatku paliva: u benzínu nedochází k žádnému poškození,když dojde benzín.Od rozblikání kontrolky by jste měly dojet od 50 - 72 km,opět záleží na stylu jízdy.
Vnikání nečistot do vstřikovacího systému zabraňuje čistič paliva.(všechny Opely jsou jím vybeveny)
Co se týče dieslových motorů nedoporučuji testovat,kdy nafta dojde,u EDC vstřikování by mohlo po opětovném skoušení skutečně dojít k poškození čerpadla.Jeho oprava se pohybuje od 5000,- - 17000,-
nové čerpadlo pro např.Opel Omega 2.5 tds 95tis.
BLBOST !
mne sa to podarilo prepisknut dosiel mi benzin a velke problemy nastaly nakolko auto zacalo vela zrat a neslo tak jak malo (skubalo,slabo tahalo atd) a po nielkokych dnoch hladania priciny si to nakoniec odnesla zapalovacia cievka (zapalovaci modul ci co to vlastne je :D )

Takze .. stale mat v nadrzi aspon 5-6 litrikov