Po vyměně motoru nastartuje a hned vypne 1.7DTI
- Reklama
Jednou jsem se setkal s podobnym jevem, nastartovat slo a chcipalo to, pod plynem taky, vypadalo to, jakoze tam nejde nafta, chyba byla v prisavani vzduchu do palivovyho potrubi na vstupu do filtru. I kdyz to bylo poradne dotazeny. Proste to prisavalo pres podlozku.
Byla to F Astra 1,7.
Byla to F Astra 1,7.
99' Astra Caravan 1.6 16V
Ty dvě trubky co jsou do toho filtru jsem vyndal a narval jsem mezi ně hadičku. Taky mě to napadlo, protože v té nádobě kde je filtr bylo malo nafty. Zkoušel jsem to ale nepomohlo. Kamarád mi říkal že zažil něco podobného ale na jiném autě. Ten odpojovací ventil nafty byl zadřený a byl mírně pootevřený. Takže nastartovat šlo ale motor chcípal. Ten ventil prostě nechodil ale seknul se v mírně pootevřené poloze.Takře pro start naftu měl ale potom už bylo málo nafty, protože nebyl zcela otevřený tak motor zhasnul. Mezi dalšími starty asi nafta dotekla podtlakem a šlo opět nastartovat.
to vypadá na nedostatečný přívod paliva, dej vědět odkud jsi a snad Ti někdo pomůže.zmijak píše:Jak to měl kolega na diagnostice tak tam žádné problémy nebyly. Nemáte někdo TECH 2. Kabel bych si půjčil od kolegy ale ten program kdyby mi někdo s tím pomohl?
(pravděpodobně to s imo,,, nemá nic společného.)
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
No právě ten TECH2 je nejlepší... takže šupky dupky do Opla.. 

Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."