Stránka 2 z 2

Napsal: 09 zář 2008, 15:26
od mexxo
Ani mne necvaka a auto jazdí bez problémov (po vyčistení klapky a zaslepení AGR). Že by to u 1,8 bolo inak... :roll:

Napsal: 25 zář 2008, 19:25
od eXp10it
Oživuju thread a zkouším jestli už někdo ventil měnil a pomohlo. Já už do něj asi definitivně půjdu... moje symptomy v porovnání s prvním příspěvkem jsou:

1. Cukani motoru pouze pri rozjezdech a v nizskych otackach po prekroceni 2500 ot. motor jede jako hodiny, pripadne stacilo pred rozjezdem motor trochu na volno vytocit nad 2500 ot ANO
2. Dlouhe startovani ANO při skoroprázdné nádrži a někdy i naopak rychlé viz. zde při plné nádrži
3. Volnobeh pulzuje nedrzi konstantni otacky ANO
4. Auto zere cca 9-10l / 100km at jezdim kde jezdim ANO, jak tank
5. Trochu me zmatlo ze kdyz bylo auto studeny tak bylo vse v poradku, po zahrati obvykla cukatura, dokonce se zdalo ze to nekdy dela a nekdy nedela... nepozoroval jsem
6. problémy se projevují s různou četností především v závislosti na různém druhu benzínu
7. když je v nádrži pod 1/4 benzínu tak přestává astra tahat a prakticky všechny výše jmenované problémy se vyskytují častěji
8. po nastartování do kabiny proniká zápach benzínu


motor 1.4 16V r.v.99

Napsal: 25 zář 2008, 21:20
od Pico
Tak stále som to nepochopil. Má teda ten ventil cvakať alebo nie ? Mne z mot. priestoru pred spolujazdcom na volnobehu niečo cvaka ale myslím, že sa to pridaním plynu nemení, resp. to nie je počuť. Mám za to, že to moje cvakanie je EGR ventil alebo nie ? :?

Napsal: 26 zář 2008, 07:42
od Kraken
Mne osobne nič necvaká, tak asi cvakať nemá.

ventil

Napsal: 26 zář 2008, 19:32
od philips412
ahoj kluci,me ventil cvaka, ne vzdy, casto pri jizde se studenym motorem,cca po 3 km od vyjeti. Ptal jsem se na to sveho mechanika, ktery Opelum rozumi, a rikal, ze ventil MA cvakat. Me to teda docela vadi,ten zvuk,ale on je odbornik... :)

Napsal: 26 zář 2008, 22:28
od Pico
To isté robí aj mne ale čo to teda vlastne cvaká? Ja by som to skôr nazval taký pravidelný klepot ako cvakanie.

Napsal: 27 zář 2008, 14:04
od eXp10it
tak dneska u benzínky při otevření víčka nádrže celkem extrémní podtlak a zasyčení větší než když otevřete 2l láhev coly ...předpokládám že to je definitivní potvrzení toho že můj ventil odvětrání nádrže nefunguje správně...setklai jste se s tím někdo?

Napsal: 27 zář 2008, 14:33
od milosh
eXp10it píše:tak dneska u benzínky při otevření víčka nádrže celkem extrémní podtlak a zasyčení větší než když otevřete 2l láhev coly ...předpokládám že to je definitivní potvrzení toho že můj ventil odvětrání nádrže nefunguje správně...setklai jste se s tím někdo?
to dela hlavne v lete kdyz jedes natankovat se skoro prazdnou nadrzi, to je normalni.

Napsal: 27 zář 2008, 15:45
od tappaja
To by byl pretlak, horkem, coz by asi taky nemelo delat. Napada me ucpana dirka ve vicku, ale to by bylo asi proti funkci toho ventilku (at zije ekologie)

A pokud je tam podtlak, pumpa vlastne vysava palivo proti tomu podtlaku=zase nepracujici ventilek, nebo ucpana dirka ve vicku (pokud tam tedy nejaka je)

Takze ti asi vazne nefunguje ten ventilek.

Napsal: 28 zář 2008, 17:48
od Arwy
Nefunguje to odvetranie náhodou tak, že výpary sa cez filter odparujú do ovzdušia pričom sa v tomto filtri zachytáva palivo a keď zopína ventil odvetrávania tak sa cez tento filter nasáva vzduch v opačnom smere, ktorý so sebou strháva aj zachytené palivo? Tak že v podstate ventil by nemal priamo spájať vzduchový sací systém s palivovou nádržou.

Napsal: 28 zář 2008, 19:39
od Phrz
hele nezamerujte se jenom na ten ventil, kdyz pujdete po hadicce dal tak pod blatnikem v podbehu narazite na uhlikovej filtr kterej je drazsi a kdyz je ucpanej tak ten taktovaci ventil taky nefunguje jak ma viz muj pripad, po vymene vse ok, mel jsem v nadrzi taky tlak a bylo to diky tomuto ucpanemu filtru

Napsal: 28 zář 2008, 20:08
od eXp10it
Phrz píše:...viz muj pripad, po vymene vse ok
řešil si to někde na fóru...našel by si link toho threadu?

Napsal: 29 zář 2008, 12:47
od Phrz
nene neresil ale shrnu to takhle:

- na jizdu to takovy zasadni vliv ten taktovaci ventil s uhlikovym filtrem nema, nebot kdyz si ho zkusite odpojit nebo vytahnout hadicku, nepoznate rozdil, muzou byt akorat nespravne otacky

- tukani bylo slyset pri vypnutem radiu pri pridavani plynu predevsim v nizkych otackach

- hlasitejsi tukani je pry zpusobeno tim ze je pricpany ten filtr pod podbehem u praveho predniho kola

- zapach pri tankovani plne nadrze

- tlak v palivove soustave (kdyz jsem natankoval plnou nadrz tak se benzin cpal ven u O kroužku pod zadnima sedadlama kde je nadrz, kontrola tesneni - ok, zamerili jsme se tedy na ten filtr protoze ventil funguje jak ma)

--- po vymene vsechno v poradku

Napsal: 30 zář 2008, 19:50
od jonyr
jestli ti odešel taktovací ventil odvětrání nádrže tak si za to můžeš pravděpodobně sám!!!!!!!!!!!!
tankovat pouze do prvního vypnutí tankovací pistole - po natankování paliva ,, po víčko" se rozteče benzín dovšech trubek a také do ventilu a pak se ti po několika případech odporoučí

Pro všechny co to dělají - jen tak dál aspoň se nebudu v práci nudit


8)

Napsal: 01 říj 2008, 07:15
od Kraken
To je hodnotná informácia. 8)
Ja som to doteraz robil aby som mal okrúhlu cifru na zaplatenie.