
Jak nejlevněji snížit podvozek
- Reklama
Já mám sníženo coupe a taky to časem asi dám pryč.
Docela významně to snižuje možnost použití auta (sníh, hory - i v létě). Prostě nemůžu jet s autem všude tam kam bych potřeboval. O kolmém parkování k obrubníku škoda mluvit..
Docela významně to snižuje možnost použití auta (sníh, hory - i v létě). Prostě nemůžu jet s autem všude tam kam bych potřeboval. O kolmém parkování k obrubníku škoda mluvit..
EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
- Jimmy323f
- Příspěvky: 399
- Registrován: 23 črc 2008, 12:27
- Bydliště: Prágl, Písek
- Kontaktovat uživatele:
hele ale nevim jak to bude ode me verohodny ... kdyz je pouziju tak jako rozperky naopak kvuli zvyseni a tak max na 5km na STK a 5km z STK pokud ten podvozek nepujde zvysit sam o 5 cm ... myslim ze 4 cm nahoru by me to mohlo jit ale radsi jsem objednal ty stahovaky rozperaky ... takze jezdit s tim nebduu abych poreferoval .. po STK to vyhodim kdyz to tam bude muset jit ...duphy píše:posli mi pak sz nebo sem info jak to se stahovakama dopadlo, docela by me zajimalo jestli to praska nebo tak....dik



Michal Chody1980 píše:Tak vidím docela rušnou diskusi:))) ono přátelé dás si sníženej podvozek resp....sportovní podvozek na naše silnice může jen ..... pač dávám přednost komfortu před mlátičkou:)))) nicméně tuner nejsem a nikdy nebudu, spíš mi šlo o nějaký nápad, možnosti apod... Zajímavé postřehy ze zkušenosti. Zajímalo by mě, kolik z vás má sportovní podvozky...z těch, co jste se smáli:)))) Jinak díky moc
Tak jestli chceš vařit nebo řezat flexou pružiny , tak klobouk dolů

On je taky velký rozdíl jak snížit to auto ??? dá se snížit a dá se s tím taky bez problémů jezdit i na našich silnicích . Ale určitě to tím nedosáhneš tím že je svaříš k sobě . Ono stači si koupit pružiny třeba od značek JOM , FK a jim podobný a pak se ti ani nedivím že je auto tvrdé a není to moc pohodlné. Ale když koupíš pořádnou značku , kde máš zaručenou kvalitu , tak ti osobně řeknu že to ani nepoznáš že je to snížený , ale musíš tomu něco objetovat a to jsou peníze. V dnešní době každej kupuje co možná nejlevnější věci a pak se divý že se to chová tak či onak , nikoho nezajímá kvalita , refernce , hlavně že si koupí pružiny od JOMu za 1tis. Kč.
Jsou lidi kteří jsou pořád schopni si připlatit za pořádný podvozek a určitě toho nelitují.
Já osobně první co dávám na svý auto když ho koupím , tak jsou pořádný kola , sportovní podvozek , to je základ všeho.
PS.: když sem pak napíšeš že s tím stejně nic dělat nebudeš , tak nechápu tovjí otázku ???
No já měl z D na autě sníženo všude o 50mm na origo tlumičích, podle dokladu o montáži tam ty pružiny byli dána takřka ihned po koupi nového auta a po 100.000km při testu tlumičů všechny 4 ok. Pak odešli zadní pružiny, tak jsem měnil všechny, vpředu 55mm a vzadu 40mm. Ted mám najeto 124.000km a podle pneuservisu jsou prý zadní tlumiče trochu načatý, ale ještě to prý nestojí za to řešit, na testu jsem zatím nebyl, ale i tak toho vydrželi hodně. Takže bych se snižování pouze pružinama nebál, i když komplet podvozek bych si taky nechal líbit, bohužel ceny jsou hodně rozdílný, samotný pružiny od V-Maxx mi vyšli na 2995Kč a to si myslím, že je hodně dobrý.YANEK píše:na červený mám už z de HR pružiny na origo tlumičích -4cm to je tak max co se na seriový tlumiče dá dát ale určitě de rychleš do kopru ale i když ona je to edice sport a ty měli asi jiný tlumiče jestli se nepletu
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
... kdybych uz nenapsal tak mi pero vystrelilo mozek z hlavy 








duphy
Opel Astra G Caravan 1.7 - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=7689
Opel Astra G Caravan 1.7 - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=7689
- Jimmy323f
- Příspěvky: 399
- Registrován: 23 črc 2008, 12:27
- Bydliště: Prágl, Písek
- Kontaktovat uživatele:
tak stahovaky rozpinaky dorazili dnes postou ... vypadaj vcelku ze i verim ze to udrzej a krasnej jemnej zavit aby to drzelo ... takze ac starej skeptik tak myslim ze to zuvednuty tech 10 km udrzej
potom me napadlo ze to muzu zkusit pujcit na zkousku nekteremu kamaradovi at to otestuje ... prece se s tim nezabiju ja .. hlavne ja to pouziju max na zvyseni a i tak se desim zda to vepredu dam mezi pero a tlumic neb ty KONI pera a tlumice maj k sobe hooodne blizko ... uvidime rekl slepej ... po vikendu budeme vsichni moudrejsi
ale asi mi porad prijde lepsi timhle stahnout origo pera nez s tim prasit flexou nebo neco jinyho ... na vyzkouseni ideal za par penez a potom clovek muze zvazit jak do budoucna s podvozkem ... neb podvozek je zaklad .. potom kola ... precijenom dobrej podvozek na ouzkejch mensich kolech zvladne vic nez velky siroky kola na blbym podvozku ... pokud je vsak oboji .. vysledek je jasnej 


