Stránka 2 z 2
Napsal: 19 pro 2008, 18:17
od Frydex
Napsal: 19 pro 2008, 18:34
od denny
jozef.ondrus píše:takze novy objav v mojom motore, oco sa tam dnes trosku hrabal a nasiel toto vobec nezapojene ked si vsimnete tak zboku trochu cierne btw. je to okolo riadiacej jednotky cerpadla
ak niekto vie co to je naco to sluzi tak pls napiste
obr1.JPG
obr2.JPG
Máš-li motor Y17DT,tak toto čidlo u čerpadlo je snímač tlaku atmosféry.Není nikam trubičkou zapojeno,jen snímá atmosferický tlak.
U motorů Y22DTR a DTH je taky,poblíž filtru vzduchu.
Ty ho máš jen vypadlé z držáku.
Napsal: 19 pro 2008, 18:40
od denny
Jestli ti po výmazu paměti závad řídící jednotka znovu zaznamenala P0335/čidlo otáček motoru -nepřítomen/,tak ho vyměň.Mohou nastávat okamžiky za jízdy kdy se tato chyba objevuje náhodně a tím dochází k cukání.Protože to čidlo není zcela KO,tak zatím vždy nastartuješ a chyba se objevuje jako nepřítomná.Dáva jen občas nesmyslné signály.
Napsal: 21 pro 2008, 18:44
od jozef.ondrus
denny: snímač atmosfér. tlaku to je mas pravdu, len to bolo divne ze tam ziaden drzak nebol ja som bol pozriet aj na inu astru (presne taku istu) a tam to mal cele pokryte najakou penou preto predpokladam ze som asi mal menene cerpadlo resp. riadiacu jednotku cerpadla - kedze vyzera ako nova
tak preto tam asi ani ziaden drzak nebol a nevedel som kam to dat
takze to cukanie prikladam zatial len snimacu otacok stoji to cca 1900 SKK co som sa informoval
Napsal: 22 pro 2008, 20:12
od denny
Tak sem pak písni,jak pokračuješ a jestli to přestalo.
Re: 1.7 DTI r.v. 2000 CUKA!!
Napsal: 13 led 2009, 19:53
od pepi08
Ahoj vsetci,moja Astra mi tiez najskor cukala, potom prakrat zdochlo a po chvili islo opet nastartovat ale ak sa zohrial motor tak opet zdochol a nakoniec uz neslo nastartovat vobec.Diagnostika odkazovala na cidlo snimaca otacok motora a nakoniec chyba bola v riadiacej jednotke palivoveho cerpadla. V Opli mi povedali, ze za nove chcu 72000,-Sk, bez roboty!!!:( , tak som sa im podakoval, dotiahol auto domov a zacal hladat na nete. Nasiel som borca co o tom pisal
http://www.mrserv.de/index.php?option=c ... &Itemid=33, ze na tomto type motora Y17DT, je to chybicka krasy, ktora sa moze prejavit kedykolvek, lebo je tato riadiaca jednotka namontovana na bloku motora, kde sa zmenou teploty stale namahaju cinovane spoje az nakoniec vznikne studeny spoj a ak je na takom nestastnom mieste ako u mna tak Vam to odstavi auto a basta. Hladal som novu jednotku kade tade, v Opli v rakusku ich maju po cca 1500EUR a v nemeckom cca 1300EUR. No chvalabohu existuje v nemecku firma, ktora sa na profesionalnej urovni venuje oprave roznych riadiacich jednotiek, medziinym aj na Y17DT, tak som vymontoval moju poslal im ju tam a oni mi opravenu poslali spat s dvojrocnou zarukou.Cele to trvalo aj so 'superrychlou' slovenskou postou 11 dni a stalo ma to 320EUR aj s bankovymi poplatkami, poistenim balika a postovnym. Ked mi dosla, hned som ju nahodil a auto po 3 tyzdnoch bez pohybu nastartovalo na prvy sup a bez cukania chvalabohu jazdi doteraz.

prikladam aj fotecky
